MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken

zoeken in:
Thanks MJ .

Nummer 2 dan ook maar meteen. Simpele beat, 2e verse komt niet helemaaal lekker uit, maar ok.

Stream Should Be ft. AZ by Rens Beats | Listen online for free on SoundCloud

Eindelijk met een YouTube kanaal begonnen. Mijn innerlijke Havoc heb ik gechanneld voor deze. Sta open voor alle feedback.

'rens. schreef:
(embed)

Eindelijk met een YouTube kanaal begonnen. Mijn innerlijke Havoc heb ik gechanneld voor deze. Sta open voor alle feedback.

Hey man, hier friet van MU, ten eerste lekkere beat. De kick knockt lekker! Niet echt feedback maar dingen die ik zou proberen, weet niet of het er beter van zou worden, maar denk dat het zou kunnen: snare eqen, iets meer hoog erin of misschien iets omhoog pitchen. Ook zou ik de piano iets omlaag pitchen, heb namelijk het idee dat die iets te hoog is voor de bass. Maar dat is het wel zo'n beetje. Heel vette beat en die piano op de 1 ^^. Gewoon echt een dikke beat, je hebt duidelijk progressie geboekt en hebt het in de vingers... Ga zo door man!

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Hey man, hier friet van MU, ten eerste lekkere beat. De kick knockt lekker! Niet echt feedback maar dingen die ik zou proberen, weet niet of het er beter van zou worden, maar denk dat het zou kunnen: snare eqen, iets meer hoog erin of misschien iets omhoog pitchen. Ook zou ik de piano iets omlaag pitchen, heb namelijk het idee dat die iets te hoog is voor de bass. Maar dat is het wel zo'n beetje. Heel vette beat en die piano op de 1 ^^. Gewoon echt een dikke beat, je hebt duidelijk progressie geboekt en hebt het in de vingers... Ga zo door man!

Thanks man ik waardeer het

Stream Safe Haven ft. Jim Jones, Jay Worthy & Curren$y by SNARE BES | Listen online for free on SoundCloud

Een goede loop is een goede loop. Paar vocalen gejat en er bovenop gegooid.

Zo dat is al even geleden. Leeft hier niet zo meer zeker?

Stream Hallelujah (ft. Westside Gunn) by SNARE BES | Listen online for free on SoundCloud

Westside Gunn op een jongens koortje gegooid.

Ik ben al enige tijd niet meer actief als producer (wie weet, ooit nog), maar heb een kleine twee jaar geleden nog wel een titelloze EP op SoundCloud gezet. Deze privé ingesteld, omdat ie eigenlijk nog niet echt af was. Maar bij deze deel ik hem alsnog; nog steeds benieuwd wat men ervan vindt! Donkere sound, en een soort tribute richting de producers die me geïnspireerd hebben om jaren geleden beats te gaan maken.

Klik!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:12 uur

geplaatst: vandaag om 05:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.