Genres / Hip-Hop / Samplen/Beats maken
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2022, 00:50 uur
Thanks MJ
.
Nummer 2 dan ook maar meteen. Simpele beat, 2e verse komt niet helemaaal lekker uit, maar ok.
Stream Should Be ft. AZ by Rens Beats | Listen online for free on SoundCloud
.Nummer 2 dan ook maar meteen. Simpele beat, 2e verse komt niet helemaaal lekker uit, maar ok.
Stream Should Be ft. AZ by Rens Beats | Listen online for free on SoundCloud
2
geplaatst: 2 november 2022, 17:14 uur
Eindelijk met een YouTube kanaal begonnen. Mijn innerlijke Havoc heb ik gechanneld voor deze. Sta open voor alle feedback.
0
geplaatst: 4 november 2022, 11:54 uur
'rens. schreef:
(embed)
Eindelijk met een YouTube kanaal begonnen. Mijn innerlijke Havoc heb ik gechanneld voor deze. Sta open voor alle feedback.
(embed)
Hey man, hier friet van MU, ten eerste lekkere beat. De kick knockt lekker! Niet echt feedback maar dingen die ik zou proberen, weet niet of het er beter van zou worden, maar denk dat het zou kunnen: snare eqen, iets meer hoog erin of misschien iets omhoog pitchen. Ook zou ik de piano iets omlaag pitchen, heb namelijk het idee dat die iets te hoog is voor de bass. Maar dat is het wel zo'n beetje. Heel vette beat en die piano op de 1 ^^. Gewoon echt een dikke beat, je hebt duidelijk progressie geboekt en hebt het in de vingers... Ga zo door man!
1
geplaatst: 5 november 2022, 11:05 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Hey man, hier friet van MU, ten eerste lekkere beat. De kick knockt lekker! Niet echt feedback maar dingen die ik zou proberen, weet niet of het er beter van zou worden, maar denk dat het zou kunnen: snare eqen, iets meer hoog erin of misschien iets omhoog pitchen. Ook zou ik de piano iets omlaag pitchen, heb namelijk het idee dat die iets te hoog is voor de bass. Maar dat is het wel zo'n beetje. Heel vette beat en die piano op de 1 ^^. Gewoon echt een dikke beat, je hebt duidelijk progressie geboekt en hebt het in de vingers... Ga zo door man!
(quote)
Thanks man ik waardeer het

0
geplaatst: 11 december 2022, 23:31 uur
Stream Safe Haven ft. Jim Jones, Jay Worthy & Curren$y by SNARE BES | Listen online for free on SoundCloud
Een goede loop is een goede loop. Paar vocalen gejat en er bovenop gegooid.
Een goede loop is een goede loop. Paar vocalen gejat en er bovenop gegooid.
0
geplaatst: 24 juni 2025, 22:54 uur
Zo dat is al even geleden. Leeft hier niet zo meer zeker?
Stream Hallelujah (ft. Westside Gunn) by SNARE BES | Listen online for free on SoundCloud
Westside Gunn op een jongens koortje gegooid.
Stream Hallelujah (ft. Westside Gunn) by SNARE BES | Listen online for free on SoundCloud
Westside Gunn op een jongens koortje gegooid.
0
geplaatst: 26 september 2025, 10:41 uur
Ik ben al enige tijd niet meer actief als producer (wie weet, ooit nog), maar heb een kleine twee jaar geleden nog wel een titelloze EP op SoundCloud gezet. Deze privé ingesteld, omdat ie eigenlijk nog niet echt af was. Maar bij deze deel ik hem alsnog; nog steeds benieuwd wat men ervan vindt! Donkere sound, en een soort tribute richting de producers die me geïnspireerd hebben om jaren geleden beats te gaan maken.
Klik!
Klik!
2
geplaatst: 31 maart, 15:26 uur
Cool MJ, wist niet dat je ook beats maakte! Hoor duidelijk de JMT en Snowgoons invloeden erin, weet niet of dat hetgene was dat je geïnspireerd heeft?
Overigens heb ik ook al ongeveer anderhalf jaar een album op Spotify staan, met een collectie van beats vanaf 2016, remakes van oudere nummers, en nieuw materiaal.
Dit album is het eerste gedeelte van dubbelalbum met rustgevende, positievere, en atmosferische beats. Het andere gedeelte zal "Maleficarum" heten en vooral duister, grimmig, en zwaarder materiaal bevatten.
Beneficarum - Album by Julian Licciardi | Spotify - open.spotify.com
Stemmen mag trouwens: Beneficarum op MuMe
Overigens zet ik geregeld nieuwe tracks die ik goed genoeg vind op Spotify. Blijf het in de gaten houden!
Overigens heb ik ook al ongeveer anderhalf jaar een album op Spotify staan, met een collectie van beats vanaf 2016, remakes van oudere nummers, en nieuw materiaal.
Dit album is het eerste gedeelte van dubbelalbum met rustgevende, positievere, en atmosferische beats. Het andere gedeelte zal "Maleficarum" heten en vooral duister, grimmig, en zwaarder materiaal bevatten.
Beneficarum - Album by Julian Licciardi | Spotify - open.spotify.com
Stemmen mag trouwens: Beneficarum op MuMe
Overigens zet ik geregeld nieuwe tracks die ik goed genoeg vind op Spotify. Blijf het in de gaten houden!
0
geplaatst: 7 april, 11:30 uur
JLjuju schreef:
Cool MJ, wist niet dat je ook beats maakte! Hoor duidelijk de JMT en Snowgoons invloeden erin, weet niet of dat hetgene was dat je geïnspireerd heeft?!
Yes, bijna vanzelfsprekend ;D. Al neigt het wel meer naar de typische underground-interludes (donkere beats met bijv. film-samples), die voornamelijk door Stoupe zijn uitgevonden eind 90's/begin 00's. En in de jaren daarna veelvuldig zijn gebruikt door andere underground-producers.Cool MJ, wist niet dat je ook beats maakte! Hoor duidelijk de JMT en Snowgoons invloeden erin, weet niet of dat hetgene was dat je geïnspireerd heeft?!
Ik zal jouw werk asap ook een ''draai'' geven!
1
geplaatst: 11 april, 19:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik zal jouw werk asap ook een ''draai'' geven!
(quote)
Yes, bijna vanzelfsprekend ;D. Al neigt het wel meer naar de typische underground-interludes (donkere beats met bijv. film-samples), die voornamelijk door Stoupe zijn uitgevonden eind 90's/begin 00's. En in de jaren daarna veelvuldig zijn gebruikt door andere underground-producers.Ik zal jouw werk asap ook een ''draai'' geven!
[off-topic] Ik ben voor het eerst na 17 jaar weer op MuMe en ik zie gewoon ineens MJ_DA_MAN en herken je avatar METEEN, opende allemaal luikjes in mijn brein!!! Nog steeds Canibus als avatar ja??
En nog altijd actief met muziek zie ik, tof!
1
geplaatst: 13 april, 08:44 uur
Plakband schreef:
[off-topic] Ik ben voor het eerst na 17 jaar weer op MuMe en ik zie gewoon ineens MJ_DA_MAN en herken je avatar METEEN, opende allemaal luikjes in mijn brein!!! Nog steeds Canibus als avatar ja??
[nog meer off-topic] Haha, ook jouw naam herken ik nog van backindeday. En nog zelfs lid vóór mij geworden, holy shit! Op mijn profiel zelf heb ik overigens geen avatar, maar wellicht heeft MuMe die ooit in een ver verleden ergens opgeslagen en zie je hem nog steeds bij berichten. Anyway, welcome back!(quote)
1
geplaatst: 13 april, 13:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
[nog meer off-topic] Haha, ook jouw naam herken ik nog van backindeday. En nog zelfs lid vóór mij geworden, holy shit! Op mijn profiel zelf heb ik overigens geen avatar, maar wellicht heeft MuMe die ooit in een ver verleden ergens opgeslagen en zie je hem nog steeds bij berichten. Anyway, welcome back! Hahaha wat een warm welkom weer, thaanks! Ja I was here before it was cool jwz, maar de echte coole mensen zijn al die tijd gebleven zie ik alweer

* denotes required fields.