Genres / Hip-Hop / Guilty Pleasure tracks
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 22 november 2009, 17:15 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja want als pure hiphopliefhebber met een strakke rugzak mag je natuurlijk geen guilty pleasure hebben.
Ja want als pure hiphopliefhebber met een strakke rugzak mag je natuurlijk geen guilty pleasure hebben.
Sowieso, de term "guilty pleasure." Waarom zou je je in hemelsnaam schamen voor bepaalde nummers die je dope vindt?
Als iedereen z'n rugzakje nou wat losser droeg, dan hadden we dit topic ook niet gehad.
0
Mb.
geplaatst: 24 november 2009, 17:31 uur
Rene1979 schreef:
Wel grappig dat Mb. dat nummer van Big Tymers erin zet. Ik heb ooit in amerika die cd gekocht en luisterde dat nummer ook vaak. Kende de man verder niet echt toen
Wel grappig dat Mb. dat nummer van Big Tymers erin zet. Ik heb ooit in amerika die cd gekocht en luisterde dat nummer ook vaak. Kende de man verder niet echt toen
..en wat vind je nu van het nummer?

0
geplaatst: 25 november 2009, 11:22 uur
Sjaakspeare schreef:
Ze hebben niet bepaald veel kunstzinnig ideaal. Maar Beastie Boys is in het algemeen gewoon te vet voor woorden. OutKast is dat de laatste jaren niet meer.
Ze hebben niet bepaald veel kunstzinnig ideaal. Maar Beastie Boys is in het algemeen gewoon te vet voor woorden. OutKast is dat de laatste jaren niet meer.
Ken je de eerste vier albums van Outkast wel? Met name Aquemini en Atliens.
0
geplaatst: 25 november 2009, 12:16 uur
Lil Wayne ft Trina - Dont trip (was mijn song (H))
Fabulous - Breathe
Kempi - Ballen
Lil Scrappy - Work
Gucci Mane - Everybody knows me
DJ Noodles ft Akon ft Notorious BIG - ...
Jim Jones - We fly high
Nate dogg ft Joe budden - gangsta party
Black Ty ft Method Man - Get it in (check hem als je het niet kent)
Boyz N da hood - Keep it n da hood 2nite (wat was ik gek op dit nummer)
Sean Paul - Gimme the light
Missy Elliot - 4 my people
Fabulous - Breathe
Kempi - Ballen
Lil Scrappy - Work
Gucci Mane - Everybody knows me
DJ Noodles ft Akon ft Notorious BIG - ...
Jim Jones - We fly high
Nate dogg ft Joe budden - gangsta party
Black Ty ft Method Man - Get it in (check hem als je het niet kent)
Boyz N da hood - Keep it n da hood 2nite (wat was ik gek op dit nummer)
Sean Paul - Gimme the light
Missy Elliot - 4 my people
0
geplaatst: 26 november 2009, 10:44 uur
Kill_illuminati schreef:
(quote)
Excuus, dit is een extreem vage verwijzing. Met die eerste zin verwijs ik naar Beastie Boys, waarna ik in de tweede zin zeg dat ze er goed mee wegkomen, en in de derde dat OutKast niets heeft om er mee weg te komen, nu ze de laatste jaren veel minder kunstzinnig ideaal hebben. Tsjonge, dit is echt één van de scheefste berichten die ik ooit heb geplaatst op deze site.
0
geplaatst: 26 november 2009, 11:53 uur
Sjaakspeare schreef:
Excuus, dit is een extreem vage verwijzing. Met die eerste zin verwijs ik naar Beastie Boys, waarna ik in de tweede zin zeg dat ze er goed mee wegkomen, en in de derde dat OutKast niets heeft om er mee weg te komen, nu ze de laatste jaren veel minder kunstzinnig ideaal hebben. Tsjonge, dit is echt één van de scheefste berichten die ik ooit heb geplaatst op deze site.
(quote)
Ja want hij zelfs leesbaar

0
Rene1979
geplaatst: 26 november 2009, 12:24 uur
Mb. schreef:
(quote)
Ja goed...

0
geplaatst: 26 november 2009, 22:18 uur
JLjuju schreef:
(quote)
In het vervolg zal ik speciaal voor jou geen werkwoorden meer gebruiken, Giuliano.
0
geplaatst: 2 december 2009, 09:17 uur
Big2, Gers en Sef - Broodje Bakpao
En ik vind die serie echt heel genant, snap uberhaupt niet dat ik mensen ken die dat leuk vinden. Enfin, het nummer mag ik graag horen.
En ik vind die serie echt heel genant, snap uberhaupt niet dat ik mensen ken die dat leuk vinden. Enfin, het nummer mag ik graag horen.

0
ArmyFatigues
geplaatst: 3 december 2009, 20:15 uur
Deze track is overigens beter dan gelijk welke track die je vandaag de dag op tv en radio hoort.... Zegt veel over het hedendaagse niveau....
0
geplaatst: 3 december 2009, 20:47 uur
Valt mee. Dit is kansloos jatten. Dat zie/kan tegenwoordig niet meer anders heb je een miljoenen-claim aan je ass.
Wat je nu op tv/radio ziet en hoort is tenminste nog gewoon zelf geproduceerd en ja daar houd je van of niet. Ik meestal niet, wat je nu op tv ziet:P Want de hele sample cultuur is daar verdwenen en dan is het al gauw niet meer een HipHop nummer als je het mij vraagt.
Hier het origineel:
Wat je nu op tv/radio ziet en hoort is tenminste nog gewoon zelf geproduceerd en ja daar houd je van of niet. Ik meestal niet, wat je nu op tv ziet:P Want de hele sample cultuur is daar verdwenen en dan is het al gauw niet meer een HipHop nummer als je het mij vraagt.
Hier het origineel:
0
ArmyFatigues
geplaatst: 3 december 2009, 20:49 uur
Ik wist niet dat die track gejat was,nou ja de bassline is toch anders.
0
geplaatst: 3 december 2009, 20:50 uur
Nee juist niet xD. Ze hebben er alleen een subbass bij gegooit zodat het wat meer HipHop klinkt
.
.
0
geplaatst: 3 december 2009, 21:00 uur
G-Unit - Poppin Them Thangs
Lil John ft. Ice Cube - Real Nigga Roll Call
Lil Scrappy - Money In The Bank
Heerlijk die slechte beukshit
En dan er heel "gangsta" bij gaan kijken
Lil John ft. Ice Cube - Real Nigga Roll Call
Lil Scrappy - Money In The Bank
Heerlijk die slechte beukshit

En dan er heel "gangsta" bij gaan kijken

0
Harco
geplaatst: 3 december 2009, 21:34 uur
Okay, dus dit topic is eigenlijk gewoon voor gangster en dirty southdingen, wat absoluut een no-go is voor de gemiddelde JanSport-dragert. Here goes:
0
geplaatst: 3 december 2009, 21:38 uur
Big Pimpin met UKG had wel van je verwacht. 
T-Pain - I'm in love with a Stripper Remix

T-Pain - I'm in love with a Stripper Remix

0
Harco
geplaatst: 3 december 2009, 21:42 uur
Sowieso alles met UGK is classic.
Dirty Money is alleen wat minder, maar daar staan nog steeds dikke bangers als Choppin' Blades, Gold Grill en PA Nigga op.
Vergeet ik haast Ya Boy nog. If ya guns don't bang, can't hang!
Dirty Money is alleen wat minder, maar daar staan nog steeds dikke bangers als Choppin' Blades, Gold Grill en PA Nigga op.Vergeet ik haast Ya Boy nog. If ya guns don't bang, can't hang!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 3 december 2009, 21:45 uur
De meeste nummers zijn ook jeugdsentiment.
maar elk nummer vind ik HARD.
maar elk nummer vind ik HARD.
0
geplaatst: 3 december 2009, 21:54 uur
Jarule Ft. Ashanti & R Kelly - Wonderfull.
Nu vind ik het nummer niet zo Wonderfull meer.
'Lil Bow Wow - What's my name
Nu vind ik het nummer niet zo Wonderfull meer.
'Lil Bow Wow - What's my name
0
Harco
geplaatst: 3 december 2009, 21:55 uur
Dipset is sowieso koning. Gepitchte soulsampletjes, ftw.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 3 december 2009, 21:57 uur
Haha ja die gepitchte stemmen vond ik vroeger echt heerlijk.
0
geplaatst: 3 december 2009, 22:33 uur
Oeeeeeh Top Back van T.I. is zoooooo lekker.
Big Pimpin' ook trouwens, vooral als Bun B het refreintje doet
Big Pimpin' ook trouwens, vooral als Bun B het refreintje doet

0
geplaatst: 3 december 2009, 22:53 uur
Okay, dus dit topic is eigenlijk gewoon voor gangster en dirty southdingen, wat absoluut een no-go is voor de gemiddelde JanSport-dragert.
"Kijk mij ik hou ook van dirty south want ik ben geen hiphopnerd, fuck yeah 20 inch rims. Aye"

Luister gewoon waar je naar wil luisteren, vanwaar die anti-backpack houding?

Is nog eens compleet irrelevant ook.
* denotes required fields.