MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen

zoeken in:
Aan die ene waar ook een Banksy opstaat waarschijnlijk.

MJ_DA_MAN schreef:
White trash . Necro is slecht, net als heel die Uncle Howie-zooi. Ill Bill . Mr. Hyde . Goretex . Honden zijn leuk, behalve pitbulls, die schop ik altijd als ik ze tegenkom. En hun baasjes zijn , ook stom.

Wat is er zo slecht aan Goretex?

MAS

(afbeelding)

Jiggy, Spacekees, en Terilekst samen met Herman van Veen

MAS schreef:
(afbeelding)

Jiggy, Spacekees, en Terilekst samen met Herman van Veen

Dit PLAATJE straalt de ongemakkelijkheid van Herman van Veen uit, niet hiphop.

MAS
Vind je? Ik had de aflevering van DWDD gekeken en ik had het idee dat Herman het wel leuk vond.

Hij was bang dat als hij weigerde, dat hij in elkaar geslagen zou worden na de show

MAS
Vet dat zie je niet vaak ja. Brainpower is wel een echte hiphophead. Jammer dat zijn muziek zo achteruit is gegaan want Door Merg en Brain vind ik echt een classic!

Haha, nice.

Mooi, vooral de middelste.

Brain heeft gewoon vaak last van te matige beats. Hij is als Eminem, qua teksten vrijwel altijd goed maar grijpt mis op het gebied van beats.

@ Mas zijn dat niet The Beastie Boys met Run D.M.C.?

Nee dat zijn ze wel .

MAS
Dat zijn ze zeker. Geweldige foto. Elke keer als ik die foto zie wil ik dat ik 10/15 jaar eerder geboren was zodat ik die geweldige tijd in hiphop had meegemaakt.

MAS schreef:
Dat zijn ze zeker. Geweldige foto. Elke keer als ik die foto zie wil ik dat ik 10/15 jaar eerder geboren was zodat ik die geweldige tijd in hiphop had meegemaakt.

Ja en nee... Elke periode heeft zo zijn charmes en het voordeel van later geboren worden... Die oude muziek kan je nog altijd diggen tegenwoordig. Maar ik begrijp wat je bedoelt al vond ik dat er eind jaren negentig en begin deze eeuw ook erg dope dingen zijn uitgebracht. Al is de perceptie wel veranderd en zelfs tegenwoordig worden er nog juweeltjes gemaakt.

MAS
Ik bedoelde ook niet dat ik de hedendaagse hiphop niet kan waarderen. In tegendeel zelfs. Ik had alleen graag veel artiesten in die tijd willen zien optreden.

Nog een: Run-D.M.C., Fab 5 Freddy en 3rd Bass:

(afbeelding)

Hier staan meer fotos van die shoot: 3rd Bass, Fab 5 Freddy, Run-D.M.C. take 'cruisin'' to the next level at a taping of 'Yo!' | MTV Photo Gallery

(afbeelding)

Niet echt HipHop, maar wel Banksy !

(afbeelding)

Damu en zijn MPC 2000, dag en nacht samen

Hahah, is hij nu verkleed als een Oempa Loempa ?

Improvision
Moet je dat nog vragen?

Het was eigenlijk meer de vraag waarom? die ik wilde stellen .

Stapler schreef:
Het was eigenlijk meer de vraag waarom? die ik wilde stellen .

Dat heeft te maken met zijn artiestennaam, hier kun je het wel lezen:

Do you have a story for how you got such a unique name?

Yeah the name Damu is not my government name. When I was rhyming, my MC name was different, but when I started DJing, I had no DJ name. So I took Damu from a famous monk (a.k.a. Damo, Tamo, Tamu). I felt the like the monk of hip hop and my skin is chocolate. That’s when the Fudgemunk evolved around 1999. Like chipmunk, but Fudgemunk ya know. I could go on… Willy Wonka is one of my favorite movies. Wonka makes candies and I make the beats. Identity in hip hop is important. I feel comfortable as the Fudgemunk and being a Willy Wonka extra. Don’t sleep on Damumpa Loompa! He’s got “The skills to pay the bills”.

ah ok leuk verhaal .

Weten jullie wat onder die LA van Game zit ?
Nou dit dus:

(afbeelding)

MAS
Ik kan het plaatje niet zien.

MAS
Nu kan ik hem vreemd genoeg wel zien. Misschien dat het wel aan de mijn browser of zo lag dan ja.

Hahaha een vlinder is natuurlijk ook niet echt gangster.

(afbeelding)

HELD!

WAUW! Dat noem ik pas kunst.

FightForMore

(afbeelding)

Ik stond serieus te denken what the fuck hij mee bezig is (links van de foto), sorry voor m'n dubbelzinnigheid...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.