Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 februari 2011, 23:03 uur
Ah, dat ziet er verbelovend uit
. Beterschap Colluci_Era, ook wezen snowboarden?
. Beterschap Colluci_Era, ook wezen snowboarden?
0
geplaatst: 27 februari 2011, 19:36 uur
Mag ik dan ook een EP toeveogen als Hip-hop album van de week?Want de EP duurt toch 40 minuten.
0
geplaatst: 27 februari 2011, 22:08 uur
Mogen mensen van onder de 16 uberhaupt wel meedoen aan dit topic? Volgens mij staat er in de regelementen van de site dat die alleen mee mogen doen met top 40 muziek. 

0
geplaatst: 1 maart 2011, 23:06 uur
Erg leuk album Colucci_Era!
Mijn stemmen/reacties op de albums van deze en volgende week kunnen langer op zich laten wachten i.v.m. een drukke weel en carnaval!
Mijn stemmen/reacties op de albums van deze en volgende week kunnen langer op zich laten wachten i.v.m. een drukke weel en carnaval!
0
geplaatst: 4 maart 2011, 19:41 uur
Deze week mag Panjoe een album posten. 
Actieve users:
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
Niet actieve Users (volgers die een link willen):
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Actieve users:
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 maart 2011, 13:14 uur
Oh snap. Ik had afgelopen weekend een album in moeten sturen.
Een vriend van me liet me een jaar geleden eens het nummer "Beyond Real" van de Brooklynse formatie Jigmastas horen:
Dat nummer kon mij (en kan mij nog steeds) wel bekoren, en zo kwam ik uit bij het album Infectious, waar Beyond Real overigens niet op staat. De muziek op Infectious valt te beschrijven als lekkere, goed verteerbare jaren '90 hiphop.
Een vriend van me liet me een jaar geleden eens het nummer "Beyond Real" van de Brooklynse formatie Jigmastas horen:
Dat nummer kon mij (en kan mij nog steeds) wel bekoren, en zo kwam ik uit bij het album Infectious, waar Beyond Real overigens niet op staat. De muziek op Infectious valt te beschrijven als lekkere, goed verteerbare jaren '90 hiphop.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 18:01 uur
Deze week mag Klootviool een album posten.
Actieve users:
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
Actieve users:
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
0
geplaatst: 15 maart 2011, 09:17 uur
Wegens het beluisteren van de zwarte lijst op radio 6, ga ik deze week geen HHAvdW beluisteren. Uiteraard volgen mijn beoordelingen nog wel.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 19:30 uur
Als je van soul, funk en r&b houdt veel. Als je van jazz houdt (ik niet), nog meer.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:36 uur
yoo ik ben hier al weken niet meer mee bezig, geen zin ook om elke week een nieuw hip hop album te checken eigenlijk. Haal me maar van die lijst af.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:23 uur
Ik heb MAS een PM verstuurd.
Actuele lijst:
Actieve users:
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
Actuele lijst:
Actieve users:
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:51 uur
Mijn excuses. Elke week stuur ik pm's om mensen te herinneren aan het HHAvdW en dan vergeet ik het zelf. 
Ik heb Maestro Fresh Wes - Naaah, Dis Kid Can't Be from Canada?!! (1995) uitgekozen. De links zijn verstuurd.

Ik heb Maestro Fresh Wes - Naaah, Dis Kid Can't Be from Canada?!! (1995) uitgekozen. De links zijn verstuurd.

0
geplaatst: 26 maart 2011, 14:08 uur
Ik heb Toris een PM gestuurd. 
Actieve users:
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
- MAS
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Actieve users:
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- Panjoe
- MAS
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
0
toris
geplaatst: 27 maart 2011, 11:21 uur
Het Hiphop album van de week is:
Apollo Brown - Clouds

Het is een instrumentaal album uit 2011. Apollo Brown zet met zijn producties een heerlijke sfeer neer. Omdat het zo'n lekker weertje is vandaag.
Download links verstuurd!
Apollo Brown - Clouds

Het is een instrumentaal album uit 2011. Apollo Brown zet met zijn producties een heerlijke sfeer neer. Omdat het zo'n lekker weertje is vandaag.
Download links verstuurd!
0
FightForMore
geplaatst: 31 maart 2011, 14:15 uur
Aangezien ik morgen voor drie weken weg ben, stel ik al vandaag het hip-hop album van de week voor.
Deze week stel ik het album 'In Case I Don't Make It' van 'Has-Lo' voor. Het album is maar een kleine week uit en het album is volgende de artiest 'a dark journey through a mind at the tipping point. Filled with jarring imagery and moody production, the album has a cohesive sound that pulls the listener into a web of psychoanalytical & melancholy musings, lyrical exercises, & storytelling. In Case I Don’t Make It is introspective without losing that raw edge.. Het heeft wat weg van de Wu-Tang Clan en mag deze plaat er zeker zijn.
De PM's zijn onderweg!
Deze week stel ik het album 'In Case I Don't Make It' van 'Has-Lo' voor. Het album is maar een kleine week uit en het album is volgende de artiest 'a dark journey through a mind at the tipping point. Filled with jarring imagery and moody production, the album has a cohesive sound that pulls the listener into a web of psychoanalytical & melancholy musings, lyrical exercises, & storytelling. In Case I Don’t Make It is introspective without losing that raw edge.. Het heeft wat weg van de Wu-Tang Clan en mag deze plaat er zeker zijn.
De PM's zijn onderweg!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 maart 2011, 15:10 uur
Aight, volgens mij kan ik deze ook wel waarderen. De comments bij het album zijn veelbelovend en de eerste paar nummers klinken prima.
Kleine kanttekening: 't Is wel erg makkelijk om een gloednieuw album met minder dan 10 stemmen te vinden. Ik denk dat deze binnen de kortste keren boven de 10 stemmen zit, terwijl de bedoeling van het topic juist is om onbekende albums te leren kennen. Maar goed, mij hoor je verder niet klagen.
Kleine kanttekening: 't Is wel erg makkelijk om een gloednieuw album met minder dan 10 stemmen te vinden. Ik denk dat deze binnen de kortste keren boven de 10 stemmen zit, terwijl de bedoeling van het topic juist is om onbekende albums te leren kennen. Maar goed, mij hoor je verder niet klagen.
* denotes required fields.