MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
MAS
Het album bevalt mij goed. Goede keus V.B.!

MAS
Principal is deze week weer aan de beurt.

Actieve users:

- principal2000
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B

Niet actieve Users (volgers die een link willen):

1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Tot ieders verbazing en verrassing -ahum- wederom een '90 Hip-Hop album van de week van mijn kant:

(afbeelding)
Hier vind je het album op MusicMeter.

Dit album werd ook in een ander topic (terecht) aangedragen als een album wat meer aandacht zou moeten krijgen. Aldus via deze weg dan toch de verdiende aandacht.

Het is een typisch boombap-album wat in mijn ogen nooit onder de 3,5* kan scoren. Het enige nadeel zijn de vele interludes. Ik ga de linkjes zo versturen.

Veel luisterplezier!

Kan ik me wel voorstellen (heb het zelf een 3,5 gegeven). De skits halen er het tempo uit en de plaat duurt ook wat aan de lange kant. En toch is het prima hiphop hoor.

Linkjes zijn verstuurd. Als er iets misgegaan is, hoor ik het wel. Nogmaals veel luisterplezier met Yall So Stupid. Ik zal binnenkort ook nog een boodschapje bij het album plaatsen, want dat had ik nog niet gedaan.

panjoe (moderator)
Nice .

Die link wat je gestuurd hebt is niet goed. Het zijn remixen van de titelsong.

Ik ben nu te lui om iedereen een nieuwe link te sturen. Panjoe heeft het album via Mediafire gevonden. Aangezien de meesten hier handiger zijn dan ik met het zoeken naar links, ga ik ervan uit dat jullie er wel uitkomen. Laat het even weten via PM als dat niet zo is.

MAS
Na het bericht van P Jay te hebben gelezen bij het album ben ik er erg benieuwd!

- modknip - Ook geen links via spoilers a.u.b.

Lijkt me een leuk album, lekker oldskool. De cover doet mij denken aan Leaders of the New School

MAS
Of UMC's vroeger had je wel meer van die coole covers.

MAS
Deze week S&S!

Actieve users:

- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000

1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Ik heb even getwijfeld tussen Forever Famicom en dit album, maar ik heb niet gekozen voor Forever Famicom. Die was (iets) bekender en had meer stemmen. De overeenkomst tussen dit album en mijn Hip-Hop Album van de Week? Rapper Random a.k.a. Mega Ran.

Alstublieft, Mega Ran 9. Gebaseerd op de game Mega Man, zoals de titel ongetwijfeld al deed vermoeden. Wat mag je verwachten? Een half uurtje beats gemaakt uit computergeluiden, met daaroverheen een leuke rapper met mooie teksten.

(afbeelding)

MusicMeter

Have fun!

panjoe (moderator)
Originele keuze S&S! Ik heb wel eens een 8bit beat gehoord van Mega Ran & K-Murdoc (Rene tipte dat ooit) en ik vond het toen zeker goed klinken. Een heel album van dat lijkt me echter een beetje te veel van het goede, zijn het allemaal van die gameboybeats?

Ik hengel hem in ieder geval nu binnen (voorzover het Internet dat hier in Oostenrijk toelaat).

Het zijn wel allemaal van die beats en ik kan me wel voorstellen dat het teveel wordt. Probeer je dan te richten op Random, ik vind hem een erg leuke rapper! Veel plezier in Oostenrijk!

Niet zo spammeren vriend.

panjoe (moderator)
Silky & Smooth schreef:
Het zijn wel allemaal van die beats en ik kan me wel voorstellen dat het teveel wordt. Probeer je dan te richten op Random, ik vind hem een erg leuke rapper! Veel plezier in Oostenrijk!

Thanks! Heb onder het spierpijn lijden even tweemaal het album geluisterd. Het oldschool gamethema is geinig maar, net als de gameboybeats, iets wat een heel album lang te veel van het goede is imho. Random is echter wel een erg goede rapper, die zowel qua stem als accent heel erg op Deacon the Villain lijkt. Een hoog cijfer zal het echter niet worden, vooral omdat maar één beat gelijk bij me aanslaat (te weten 8 Is Enough).

Kun je me ook op de lijst eens zetten aub?

MAS
Actieve users:

- Silky & Smooth
- Colucci_Era
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan

1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Ok bedankt, worden er nu ook links via Pm naar mij gestuurd van de albums of niet?

Ja Kobe, de albums worden met linkje naar je gestuurd zodat je hem beluisteren kan

Ok ik heb al en album in het zicht maar er bestaat wel geen downloadlink van mag ik die dan ook uitkiezen of moet het 1 zijn met downloadlink?

Je kan tegen die tijd eens kijken of iemand anders die link wel voor je kan vinden.

MAS
Colucci_Era mag dit weekend ik zal hem pmen.

Actieve users:

- Colucci_Era
- panjoe
- klootviool
- MAS
- Toris
- FightForMore
- V.B
- principal2000
- kobe bryant fan
- Silky & Smooth

1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979

Aangezien hier alle hiphopperts zich bevinden wilde ik even reclame maken voor het Bestof-spel ( weet niet of reclame maken hier mag maar goed, zo bereik je wel alle hiphoppers ).
Het Bestof-spel wordt namelijk nu gespeeld met de groep Atmosphere. Er zijn al wat stemmers maar dat kunnen er meer worden. De regels staan in het topic zelf en luisterlinkjes hoef je niet op te zoeken want die heb ik al opgezocht.
Best of spel

Slechte reclame, waarom plaats je geen linkje?

Overigens doen er voor een hiphopspel - buiten het hiphoptopic - best veel users aan mee.

Hiphop album van de (volgende) week:

(afbeelding)

Archetype - Unfolding

Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om iets te typen over dit album (ik heb momenteel een hersenschudding), dus ik hou het kort.
Goede tot geniale beats + dope rappers met mooie teksten en goede flows (heb je niet veel aan maarja ).
Berichtje van mij bij het album zal ik volgende week plaatsen.

Mogen er problemen zijn met de link, hoor ik het wel.

Ik ga weer naar bed .

FightForMore
Ik ben benieuwd!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.