MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
MAS
Mijn stem bij Simple volgt nog.

Ik was het niet vergeten, hoor. Ik twijfel nog tussen een west-coast album of een Nederlands album. Beiden (uiteraard) uit begin jaren '90. Uiterlijk morgen maak ik mijn keuze.

West-coast

pff, moet nog veel albums checken.

Demmit. Ik krijg de cd niet geupload. Ik heb eigenlijk gekozen voor het Nederland album (sorry Harderwiek, maar de volgende keer wordt het waarschijnlijk west-coast). Ik heb de cd op mijn computer staan en gezipped (via 7-Zip). Vervolgens een (gratis) account aangemaakt op Rapidshare en de zip-file geupload. Nu weet ik niet hoe ik de link kan vinden om via een PM rond te sturen. Heeft iemand de bevrijdende tip zodat ik het HHAvdW kan rondsturen?

Megaupload.com of speedyshare.com

Dank voor alle reacties. Ik probeer het nu via speedyshare. Daarnaast is Bennerd ook aan het kijken of hij een link kan vinden. Wat later vanmiddag maak ik de titel en artiest bekend (nog ff spannend houden )

Zo, na veel PM's en de hulp van o.a. Bennerd en Elohim is het me toch gelukt om jullie te voorzien van een HHAvdW. Zoals bijna altijd kom ik met een nineties album. Dit keer van Nederlandse bodem.

(afbeelding)
Kay LC - Hard 2 Handle
Linkjes via PM volgen zo direct. Veel luisterplezier en ik ben benieuwd naar jullie berichten en stemmen. Mocht er iets niet goed gaan, dan hoor ik het wel.

Rene1979
Ben benieuwd.. En ik zie dat ik volgende week mag..

Mijn HHAvdW trouwens geïnspireerd door jouw "illegale" tip: 24K - Words...Yet Unspoken

Ik dacht eigenlijk dat je die zou kiezen, maar die was inderdaad al door Rene getipt.

Ik kan het linkje niet openen met mijn Mac... Zal wel even zoeken of die ergens anders te vinden is.

panjoe (moderator)
Ik ga hem deze week luisteren . Elohim, ik heb van jou nog geen linkje ontvangen voor die van vorige week, kan dat kloppen?

@Panjoe, dat klopt! Ik dacht toch echt dat ik iedereen had gehad, komt eraan hoor!

Ik doe niet meer mee. Ik heb weinig tijd om muziek te luisteren en als ik tijd heb wil ik liever mijn 'eigen' muziek luisteren.

Deelnemers:

- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf
- MAS
- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim

Rene1979
Ja klopt die heb ik ooit getipt.. Blijft alleen dat mensen weinig geluisterd hebben.

Ik ga zondag voor een EP. 6 knallende tracks uit begin jaren 90... Heb nog zitten twijfelen over een album. Maar ik merk dat veel users weinig tijd hebben dus kies ik voor een EP.

Rene1979 schreef:
Ja klopt die heb ik ooit getipt.. Blijft alleen dat mensen weinig geluisterd hebben.

Je mag mij altijd dergelijke albums tippen. Ik luister tips altijd en bijna altijd voorzie ik het album op MuMe van een stem en (korte) tekst. Bij een HHAvdW vind ik dat zelfs een vanzelfsprekendheid.

Rene1979
Zal ik ook wel doen.. Met mijn albums van de week doe ik altijd een extraatje dus doe dat zondag ook.. Klassieke 90's shit wordt t. Hoop daarmee de youngsters wat meer te laten weten over de 90's

Rene1979 schreef:
Hoop daarmee de youngsters wat meer te laten weten over de 90's

Da's ook mijn doelstelling, al vind ik het ook leuk om nieuwe hip-hop te ontdekken aangezien ik eigenlijk helemaal klaar was met dit genre. Ik zal niet snel nieuwe hip-hop kopen, maar er zijn toch wel een aantal albums HHAvdW geweest die ik mogelijk ooit aanschaf (tegen een leuke prijs).

MAS
Rene1979 schreef:

Ik ga zondag voor een EP. 6 knallende tracks uit begin jaren 90... Heb nog zitten twijfelen over een album. Maar ik merk dat veel users weinig tijd hebben dus kies ik voor een EP.

Ik heb hem geluisterd. Zal het binnenkort nog eens doen en erop stemmen.

Ik merk dat er problemen zijn met mijn link van het HHAvdW. Ik ben zelf niet echt een ster met internet en uploaden etc., maar het is in ieder geval een zip bestand die ik via 7-zip heb gemaakt. Ik zal nog een poging waging om de tracks (zijn er maar acht) te uploaden als mp3-bestand. Als dit is gelukt stuur ik een linkje in de PM naar Rene1979, Harderwiek en Timmie, want die hebben laten weten het vorige bestand niet te kunnen openen. Mocht dat bij anderen ook het geval zijn, PM me maar. Hopelijk lukt het iedereen alsnog om het album te luisteren.

Dat zal aan die mensen zelf moeten liggen hoor, ik heb hem gewoon binnen en beluisterd.

Komt omdat (wij?) ik een Mac heb(ben), die hebben geen ondersteunend programma om het eerste bestand uit te pakken.

Kan je 7-zip niet downloaden dan?
7-Zip

nou ik kon hem wel uitpakken(op m'n mac) maar het waren wma bestanden en daar houd ik niet van windows media player denk ik.

.wma-bestanden kun je gewoon in Itunes droppen, die het dan automatisch omzet naar .m4a. Dat zou dus geen probleem mogen zijn.

Ik doe weer actief mee aan dit topic (wie belt de Telegraaf?):

Deelnemers:

- principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf
- MAS
- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim
- R&P

panjoe (moderator)
Nice.

En sowieso, beter download je winamp.

Rene mag dit weekend tippen als het goed is. Ik heb ook al een leuk album voor als ik aan de beurt ben.

MAS
Ik heb Rene een bericht gestuurd om hem eraan te herinneren.

Deelnemers:

- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- lambf
- MAS
- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim
- R&P
- Principal2000

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.