MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
MAS
Deze week He$$el_01!

- He$$el_01
- lambf
- MAS
- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim
- R&P
- Principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie

Ik twijfel nog tussen twee albums waarvan er eentje nog niet is toegevoegd. Als die voor maandag dus niet goedgekeerd is wordt het dus sowieso die andere.

MAS
Oke vraag anders even Rene1979 of hij hem wat sneller kan goedkeuren ivm dit topic.

Harco
He$$el_01 schreef:
Ik twijfel nog tussen twee albums waarvan er eentje nog niet is toegevoegd. Als die voor maandag dus niet goedgekeerd is wordt het dus sowieso die andere.

Jammer dat je zo weinig vertrouwen hebt in mij.

Ik heb wel veel vertrouwen in jou hoor. Herkje van me.

Harco schreef:
(quote)

Jammer dat je zo weinig vertrouwen hebt in mij.

Heb wel vertrouwen in jullie hoor, maar mijn vorige toevoeging duurde een stuk langer doordat ik het zelf niet goed had gedaan. Had dus eigenlijk vooral minder vertrouwen in mezelf.

Ik zal het album vanmiddag even posten, heb nu niet zo veel tijd.

Hier mijn Hiphop album van de week.

The Aztext - Haven't You Heard

(afbeelding)

The Aztext is een groep bestaande uit Learic, Pro en DJ Big Kat. Het album komt uit 2006 en heeft onder andere een gastverse van Q-Unique en Wordsworth. De meeste beats zijn erg relaxt. Het niveau van de beats is redelijk goed, maar vooral de rappers vind ik op dit album positief opvallen. Ze hebben een goede afwisselende flow en de lyrics zijn zeker niet slecht met af en toe goede verhalen.

MAS
Ik heb nog nooit van de Aztext gehoord. Ik ben benieuwd!

Mijn beoordeling van het album van vorige week volgt trouwens nog.

Ik ken ze wel van een bijdrage op Redemption (The Loyalists), als het in die stijl is moet het wel helemaal goed komen.

Nou komaan jongens, als er steeds zo weinig stemmen en/of berichten bij het album van de week komen dan heeft dit topic weinig nut.

Ik loop inderdaad achter (2 albums), maar mijn stem en reactie volgt zeker nog wel. Ik ga niet stemmen zonder een album fatsoenlijk te hebben beluisterd.

Van jou weet ik dat nog, en jij laat zo nu en dan ook wat van je weten via dit topic. Maar de andere users doen zelfs dat niet eens.

Deze weekendje is het aan MAS (lambf doet niet meer mee) om de plaat van de week te plaatsen:

- MAS
- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim
- R&P
- Principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01

MAS
Ik lig ook nog een beetje achter maar ik ga het zeker nog inhalen. Omdat dit schijnbaar voor meer mensen geld heb ik een EP uitgekozen. Het gaat om King Sun - Stricktly Ghetto. Een Cold Chillin release die een beetje in de vergetelheid is geraakt. Principal en Rene kunnen hem wellicht al kennen maar dan hebben ze pech want ze hebben niet gestemd.

(afbeelding)

King Sun - Strictly Ghetto (1994)

Links volgen!

Goede keuze! Ik ken King Sun uiteraard wel, maar niet deze EP. Hij heeft een goede, zware hip-hop stem (een beetje in de stijl van Rakim). En natuurlijk is hij ook een beetje radicaal, zoals in die tijd bijna mode was binnen hip-hop. Ik ben benieuwd.

Gelukkig, ik was al bang dat we het werk van Siroc voorgeschoteld zouden krijgen.

Rene1979
Ik ken deze ook maar ook nog nooit gestemd. Loop hopeloos achter met stemmen. Ow en jongens als een album er omwille van wat dan ook wat sneller doorheen gedrukt moet worden dan kan je me gerust een PM sturen. Voor een steekpenning doe ik alles

Sneller doorheen gedrukt? Ik snap iets niet... o.O

MAS
Rene zit bij de crew en kan dus toevoegingen afkeuren en goedkeuren. Als je een album dat niet op de site staat wil gebruiken voor dit topic kun je hem een PM sturen. Dat controleert hij dat album eerder.

Aaah... Dan snap ik hem!
Ik wist dat hij crew was, maar niet dat hij dat ook deed. Kan me natuurlijk niet herinneren dat hij een van mijn toevoeging gecontroleerd heeft.

Bedankt.

MAS
Deze weekendje is het aan MAS (lambf doet niet meer mee) om de plaat van de week te plaatsen:

- Silky & Smooth
- panjoe
- Elohim
- R&P
- Principal2000
- Rene1979
- Harderwiek
- Timmie
- He$$el_01
- MAS

Dit weekend S&S

Nieuw Hip-Hop Album van de Week, een vrij onbekend album van een bekende groep:

Brand Nubian - Foundation

Check hier op MuMe.

(afbeelding)

Enjoy!

Die plaat ken ik helaas al, ben er niet echt van onder de indruk maar slecht is het ook zeker niet.

MAS
Leuke keuze. Heb de plaat een tijd geleden wel een paar keer gecheckt maar was toen ook niet heel erg onder indruk. Maar wellicht nu wel.

Don't Let it Get to Your Head en Let's Dance zijn sowieso geweldig!

Ik heb hem ook al eens gecheckt, maar ik moet hun nieuwer werk sowieso nog beter checken. Nu dus een goede smoes om dat te doen.

ik ben even een nieuwe HHAVDW aan het zoeken maar telkens hebben 2 of meer van de deelnemers hem al geluisterd .

gelukkig hoef je pas over 8 weken;)

Ik heb die van mij al klaarliggen met 0 stemmen

Ja, ik heb een ander probleem. Ik moet kiezen tussen drie van de tofste albums.

ik heb er nu ook 1 die ik zelf net heb toegevoegd dus dat moet goed zijn! het is rock achtig.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.