Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2009, 20:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik zo'n 50 minuten.
Aan de ene kant vind ik het wel stoer dat je ze veel albums luistert, maar soms denk ik toch van 'hoe kan je een album zo snel "doorgronden"'. Sommige albums hebben (in mijn opzicht, bij mij in iedergeval) echt tijd nodig om te groeien, soms heb ik echt tijd nodig de 'sound' te waarderen.Ik zo'n 50 minuten.
Frostyx schreef:
Ik soms nog korter.
Ik heb een functie voor sneller afspelen op mijn PC.
Ha ha.Ik soms nog korter.
Ik heb een functie voor sneller afspelen op mijn PC.
(Tenzij dat serieus is, dan is het meer *snik snik*)
0
geplaatst: 16 juli 2009, 20:36 uur
Chrisseh schreef:
'hoe kan je een album zo snel "doorgronden"'.
Kan niet. Of ja, niet voor 100%. Dit is uiteraard een uitspraak uit eigen ervaring, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je dan nog geen definitief oordeel kan hebben als je een album twee keer achter mekaar afspeelt (niet dat je dat bij ieder album doet. maar wel voornamelijk bij nieuwen of ik moet scheel zijn).'hoe kan je een album zo snel "doorgronden"'.
Of zoiets.
0
geplaatst: 16 juli 2009, 21:25 uur
Zal ik de grap maar verklappen?Het album duurt namelijk ongeveer 50 minuten
.
0
geplaatst: 16 juli 2009, 21:33 uur
Inderdaad 
bevers weten
En nogmaals: ik luister elk album twee keer voor ik stem, vind ik het goed dan beluister ik het heel vaak. Maar ik word een beetje moe dat ik dit steeds moet herhalen.

bevers weten
En nogmaals: ik luister elk album twee keer voor ik stem, vind ik het goed dan beluister ik het heel vaak. Maar ik word een beetje moe dat ik dit steeds moet herhalen.
0
geplaatst: 16 juli 2009, 22:49 uur
Stapler schreef:
Zal ik de grap maar verklappen?
Het album duurt namelijk ongeveer 50 minuten
.
Zal ik de grap maar verklappen?Het album duurt namelijk ongeveer 50 minuten
. R&P schreef:
Inderdaad
bevers weten
Inderdaad

bevers weten
Duh, daar doelde ik ook helemaal niet op. Ik had het meer over het feit van (bij wijze van spreken) in één keer een album doorgronden. Ik had het niet letterlijk over 'de 50 minuten van Madvillainy'.
R&P schreef:
Het was ook niet als 'aanval' op jouw luistermethode bedoeld hoor. Het was meer wat ik er van dacht (ik zou zoiets nooit uit kunnen houden, ik kan albums die mijn aandacht er niet bij houden nooit twee keer straight luisteren), no offense. Verder had ik dat nog nooit ergens gelezen, vast misgelopen. En nogmaals: ik luister elk album twee keer voor ik stem, vind ik het goed dan beluister ik het heel vaak. Maar ik word een beetje moe dat ik dit steeds moet herhalen.

0
geplaatst: 17 juli 2009, 12:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat wist ik al (zonder dat ik eingelijk ooit heb gelezen dat je het zei), maar ik doelde meer over het feit dat het na elkaar gebeurt. En nogmaals: ik luister elk album twee keer voor ik stem, vind ik het goed dan beluister ik het heel vaak. Maar ik word een beetje moe dat ik dit steeds moet herhalen.
En aan mijn kant was het zeker wel als aanval bedoelt en ik weet zeker dat R&P nu zit te bibberen in zijn kamer!
0
geplaatst: 17 juli 2009, 12:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En aan mijn kant was het zeker wel als aanval bedoelt en ik weet zeker dat R&P nu zit te bibberen in zijn kamer!
Ha..ha..? En aan mijn kant was het zeker wel als aanval bedoelt en ik weet zeker dat R&P nu zit te bibberen in zijn kamer!

0
Heemskerktollie
geplaatst: 17 juli 2009, 16:27 uur
Ik zou ook graag mee willen doen alleen niet om een album te kiezen maar om te luisteren. Ik ben nog een rookie wat rap betreft 

0
lambf
geplaatst: 19 juli 2009, 21:59 uur
!!!!NIEUW ALBUM VAN DE WEEK!!!!
The Dark Craftsmen - Creepshow EP

Vanmiddag een PM gekregen dat ik deze week een album moest uitkiezen. Dus deze heb ik vrij last-minute uitgekozen, want de albums die ik eigenlijk wou doen zijn minder makkelijk te vinden. En aangezien het te kort dag is om het vanuit Duitsland of Australië te laten komen is deze het geworden.
Wat ik niet wil zeggen dat dit een slechte EP (Sorry, my bad) is. Zeker niet, want hoewel hij maar vier onafhankelijke nummers kent is de kwaliteit vrij hoog. Lekkere raps over occulte onderwerpen, fantastische producties (alhoewel de beats niet echt uitzonderlijk zijn) en meers.
PS: Het album moet nog toegevoegd worden, maar dat komt eraan. De kwaliteit van de mp3's die ik ga versturen zijn niet geweldig helaas, maar ik moet zeggen dat ze wel het beste en meest complete zijn wat ik heb kunnen vinden.
The Dark Craftsmen - Creepshow EP

Vanmiddag een PM gekregen dat ik deze week een album moest uitkiezen. Dus deze heb ik vrij last-minute uitgekozen, want de albums die ik eigenlijk wou doen zijn minder makkelijk te vinden. En aangezien het te kort dag is om het vanuit Duitsland of Australië te laten komen is deze het geworden.
Wat ik niet wil zeggen dat dit een slechte EP (Sorry, my bad) is. Zeker niet, want hoewel hij maar vier onafhankelijke nummers kent is de kwaliteit vrij hoog. Lekkere raps over occulte onderwerpen, fantastische producties (alhoewel de beats niet echt uitzonderlijk zijn) en meers.
PS: Het album moet nog toegevoegd worden, maar dat komt eraan. De kwaliteit van de mp3's die ik ga versturen zijn niet geweldig helaas, maar ik moet zeggen dat ze wel het beste en meest complete zijn wat ik heb kunnen vinden.
0
Fidelodelientje
geplaatst: 20 juli 2009, 00:22 uur
Klinkt errug lekker, nog maar een paar keer luisteren
0
Dj2Jelle
geplaatst: 20 juli 2009, 00:24 uur
Ik weet niet of je al klaar bent met versturen, maar ik heb nog niks ontvangen.
0
geplaatst: 20 juli 2009, 23:15 uur
Damn wat is dit dope
.
Als je nog meer van dit hebt laat het me weten
.
.Als je nog meer van dit hebt laat het me weten
.
0
geplaatst: 24 juli 2009, 13:03 uur
Ja man hard album, Sander raadde het me aan. En hij is lekker duister dus dope 

0
geplaatst: 27 juli 2009, 11:03 uur
Dit is 'm dan:

Dudley Perkins & Georgia Anne Muldrow - Beautiful Mindz (2007)
Ik ben niet zo'n groot hiphopliefhebber, maar deze 2 artiesten dig ik zeker. Linkjes volgen vanavond.

Ik ben niet zo'n groot hiphopliefhebber, maar deze 2 artiesten dig ik zeker. Linkjes volgen vanavond.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 13:08 uur
Linkje want ik ben te lui om er telkens naar te moeten zoeken
Linkje want ik ben te lui om er telkens naar te moeten zoeken

0
geplaatst: 27 juli 2009, 16:49 uur
Hey dit weekend heb ik nog een review geschreven voor Dudley's nieuwe album. Dit lijkt me ook wel een fraai album, ben benieuwd.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 09:49 uur
Totaal nog geen tijd gehad, misschien deze avond eens beluisteren.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 17:00 uur
Heb het lijstje maar eens geupdate, Misorabi moet maandag als ik juist ben 
- Misorabi (maandag)
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Frostyx
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Jelle
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen

- Misorabi (maandag)
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Frostyx
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Jelle
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 16:08 uur
Gekkenhuis is allang uitgeschreven en WILDE_FRANS doet toch niet mee.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:19 uur
Ja dit album is het geworden: Surreal & Sound Providers - True Indeed (2006)
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:21 uur
Pooiertje schreef:
Hoezo niet?
Tja, die post amper tot nooit iets wat met muziek te maken heeft, en als ie dat doet is het cynisch of onserieus. Vrij jammer, maar goed.Hoezo niet?
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:22 uur
- Misorabi (maandag)
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Frostyx
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Jelle
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Heemskerktollie
Ik heb Heemskerktollie er ook maar even bijgezet maar ik wist niet precies waar het moest omdat hij niets wil/kan inbrengen, maar wel wil luisteren.
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Frostyx
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Jelle
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Heemskerktollie
Ik heb Heemskerktollie er ook maar even bijgezet maar ik wist niet precies waar het moest omdat hij niets wil/kan inbrengen, maar wel wil luisteren.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:36 uur
- Misorabi (maandag)
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Frostyx
- Rosco
- Chrisseh
- PJC