Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:50 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Tja, die post amper tot nooit iets wat met muziek te maken heeft, en als ie dat doet is het cynisch of onserieus. Vrij jammer, maar goed. Daarom kan 'ie toch wel meedoen, dunkt mij?
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:54 uur
Ik heb het album een keer geluisterd toen het uitkwam, maar toen vond ik het niet zo bijzonder. Dus nu heb ik niet echt interesse om het te gaan luisteren.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:59 uur
Harco schreef:
Ik heb nooit gezegd dat het niet kan.(quote)
Daarom kan 'ie toch wel meedoen, dunkt mij?
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 11:30 uur
Bericht is blijkbaar verwijderd maar ik denk dat het dit album was (er zijn geen PM's verstuurd):
Surreal & Sound Providers - True Indeed (2006)
Surreal & Sound Providers - True Indeed (2006)
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 11:37 uur
misorabi schreef:
Ja dit album is het geworden: Surreal & Sound Providers - True Indeed (2006)
Ja dit album is het geworden: Surreal & Sound Providers - True Indeed (2006)

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 11:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik had er blijkbaar overheen gelezen

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 13:59 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:19 uur
Kan die nummer 1 niet album v/d week worden als het zover is? 

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:21 uur
Nee want het heeft meer dan 10 stemmen 
En ik zou trouwens wel een downloadlinkje willen (van Misorabi) van het nieuwe hiphop album van de week.

En ik zou trouwens wel een downloadlinkje willen (van Misorabi) van het nieuwe hiphop album van de week.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 19:35 uur
ja ik zou echt niet weten hoe dat zit met die download linkjes enzo, want ik download normaal via soulseek
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 augustus 2009, 19:45 uur
Gewoon het album intypen bij google met blogspot erachter, of rapidshare.
0
Frostyx
geplaatst: 5 augustus 2009, 19:49 uur
WILDE_FRANS schreef:
Dank je!
(quote)
Dank je!
Is jou nummer 1 serieus? Of is het een grap?
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:27 uur
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 00:16 uur
Frostyx schreef:
Bloedserieus. Maar ik kan wel begrijpen dat jij het niet begrijpt ofzo.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 00:32 uur
Als je dat album weet te waarderen, dan besef je je pas hoe goed hiphop kan zijn
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 00:36 uur
Uiteraard; Mr. Sheikz is echt de messias van de hiphop! Of een genie, op zijn minst!
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 15:57 uur
Die van Surreal bijna gemist, had jammer geweest, want 't is een erg fijn plaatje.
Is er deze week geen? Of heb ik die ook al gemist?
Is er deze week geen? Of heb ik die ook al gemist?
0
Mb.
geplaatst: 11 augustus 2009, 18:55 uur
Ik denk dat het nieuwe album van de week vergeten is. Jammer! 
Die van Surreal kon ik al helaas. Aardige plaat, maar mist gewoon net die toppers. Hierdoor wordt het geheel op langere termijn jammerlijk vergeten. Sowieso vind ik Surreal qua klank een beetje monotoon door de bus komt.

Die van Surreal kon ik al helaas. Aardige plaat, maar mist gewoon net die toppers. Hierdoor wordt het geheel op langere termijn jammerlijk vergeten. Sowieso vind ik Surreal qua klank een beetje monotoon door de bus komt.
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 22:29 uur
Woops, deze week ben ik zeker? Zal de links morgen (of straks) versturen.
Het album is:
Dred Scott - Breakin' Combs (1994)
Kan met recht een klassieker genoemd worden maar kreeg absoluut niet de aandacht die het verdiende. Old school hiphop met wat jazz en funk er doorheen. Dit, in combinatie met de aangename stem en raps van Dred Scott, zorgt voor een lekker zomerse beleving
Het album is:
Dred Scott - Breakin' Combs (1994)
Kan met recht een klassieker genoemd worden maar kreeg absoluut niet de aandacht die het verdiende. Old school hiphop met wat jazz en funk er doorheen. Dit, in combinatie met de aangename stem en raps van Dred Scott, zorgt voor een lekker zomerse beleving

0
geplaatst: 11 augustus 2009, 22:43 uur
Ik ken dit album en het is echt een geweldig album. Heb er lang over gedacht om mijn 4* te verhogen naar een 4,5*.
Wellicht dat dat binnenkort eens kan gebeuren
Erg underrated deze man, en zeker jammer dat hij niet meer albums op de markt heeft gebracht. Ik zou graag nog iets als dit willen horen.
Wellicht dat dat binnenkort eens kan gebeuren

Erg underrated deze man, en zeker jammer dat hij niet meer albums op de markt heeft gebracht. Ik zou graag nog iets als dit willen horen.
* denotes required fields.