Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 21:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:

Op zondag word het album van de week pas gekozen hoor... dus dan kun jij dit album toch mooi volgende week beluisteren?
Dit lijkt me een leuk album trouwens.

Op zondag word het album van de week pas gekozen hoor... dus dan kun jij dit album toch mooi volgende week beluisteren?
Dit lijkt me een leuk album trouwens.
Ik vertrek (meestal) zondagavond, als de links er 's middags al opstaan heb ik een leuk album om mee te nemen

0
geplaatst: 25 oktober 2009, 15:29 uur
"If you're white, this record will scare the shit out of you. If you're black, this record will scare the nigger out of you."
Zo werd het Hiphopalbum van deze week in 1971 geadverteerd in Rolling Stone:
The Last Poets - This Is Madness (1971)

Misschien een beetje vreemde keuze, aangezien er in 1971 nog niet echt sprake was van het begrip Hip Hop, maar zijn invloed op de toekomstige movement valt niet te ontkennen.
Ik vond dat dit wel paste in dit topic, en mocht iemand er anders over denken: boo hoo, volgende week is er alweer een nieuwe!
Zo werd het Hiphopalbum van deze week in 1971 geadverteerd in Rolling Stone:
The Last Poets - This Is Madness (1971)

Misschien een beetje vreemde keuze, aangezien er in 1971 nog niet echt sprake was van het begrip Hip Hop, maar zijn invloed op de toekomstige movement valt niet te ontkennen.
Ik vond dat dit wel paste in dit topic, en mocht iemand er anders over denken: boo hoo, volgende week is er alweer een nieuwe!

0
geplaatst: 25 oktober 2009, 15:31 uur
Kemm, een briljante keuze al zeg ik het zelf. Deze heb ik altijd al willen beluisteren, maar het was er nog niet van gekomen. 

0
geplaatst: 25 oktober 2009, 15:48 uur
Dit lijkt me echt hilarisch. Ben benieuwd.
Korte speelduur trouwens.
Korte speelduur trouwens.
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 15:54 uur
Een korte speelduur is niet echt verwonderlijk voor albums van voor de inrede van de cd. Op een vinyl langspeelplaat ging er maar ongeveer 20 minuten op elke zijde. Maar er werd dan wel zowat om het jaar een nieuwe plaat uitgebracht, dus dat compenseert met een cd om de twee jaar (zoals het nu vaak gebeurt).
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 16:06 uur
Dit is idd spoken word, had ik mss nog wel kunnen vermelden. Maar het leunt naar mening dichter aan bij rap, dan iets als Sugarhill Gang doet. Op een heel andere manier natuurlijk.
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 17:33 uur
Haha, het is nu ongeveer al het meest besproken hiphopalbum van de week. 

0
Rene1979
geplaatst: 27 oktober 2009, 01:25 uur
Jammer Osiris ik wou de eerste uit de lijst a.s. zondag posten...
Helaas is ie al genoemd hier dus mensen tjek dat album is te vet...!
0
geplaatst: 27 oktober 2009, 10:38 uur
Je kan hem nog best kiezen, hij is 'officieel' nog niet genoemd. Osiris reageerde alleen op mijn vraag welke keuzes hij nog meer in gedachten had.
0
Rene1979
geplaatst: 27 oktober 2009, 11:13 uur
Ja alleen ik heb ook nog andere in mijn hoofd...
Al is the uptarts wel errg vet.
Maar mischien doe ik een album uit 2009 die geen aandacht heeft gehad.
Al is the uptarts wel errg vet.
Maar mischien doe ik een album uit 2009 die geen aandacht heeft gehad.
0
Rene1979
geplaatst: 27 oktober 2009, 21:22 uur
Ik heb iedereen een tussendoortje gestuurd voor het zondag is. Plezier ermee ik vond de cd best goed.. Nu alleen wachten tot hij op MuMe staat
0
Rene1979
geplaatst: 27 oktober 2009, 22:39 uur
Sta jij ook in de lijst van gasten die meedoen.... Hij is onderweg.... Ik heb denk ik een tekort lijstje..
0
Rene1979
geplaatst: 27 oktober 2009, 22:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
We zijn nu met 9 users, een leuk aantal
- Rhythm & Poetry
- Osirs Apis
- FunkyMonk
- kemm
- Rene1979
- Pooiertje
- FlyLo
- Stapler
- Fidelodelientje
.
We zijn nu met 9 users, een leuk aantal
- Rhythm & Poetry
- Osirs Apis
- FunkyMonk
- kemm
- Rene1979
- Pooiertje
- FlyLo
- Stapler
- Fidelodelientje
.
Dit is toch de nieuwe lijst?
0
Rene1979
geplaatst: 28 oktober 2009, 14:09 uur
Ik zie jou ook niet meer in het lijstje staan Misorabi..?
Maar goed iedereen in de lijst en Harco hebben van mij de link van het tussendoortje gehad. Ik hoop dat het album snel op MuMe staat.
Maar goed iedereen in de lijst en Harco hebben van mij de link van het tussendoortje gehad. Ik hoop dat het album snel op MuMe staat.
0
geplaatst: 28 oktober 2009, 14:16 uur
Je had de goede nieuwe lijst gequote.
Zo'n goeie hebbe wij nog nie geha,
zo'n goeie hebbe wij nog niet geha!
Zo'n goeie hebbe wij nog nie geha,
zo'n goeie hebbe wij nog niet geha!
0
Rene1979
geplaatst: 28 oktober 2009, 15:49 uur
Cas Metah - Guest Room (2009)
Dit is het tussendoortje... Cas Metah zal zelf ook kijken weet ik uit betrouwbare bron dus luister er maar een keer naar
Dit is het tussendoortje... Cas Metah zal zelf ook kijken weet ik uit betrouwbare bron dus luister er maar een keer naar

0
Rene1979
geplaatst: 28 oktober 2009, 16:02 uur
Nee dat kan hij niet maar iedereen kan een beetje vertalen.. Ik spreek hem weleens op twittert.
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 14:41 uur
Ik wil ook graag mee doen, maar dan luister / beoordeel ik alleen albums. Ik breng niks in. Kan dat?
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 15:01 uur
Mjah, ik denk dat je dan ook wel zelf naar linkjes kunt zoeken.
Mocht het een keer voorkomen dat je dan het album van de week niet kunt vinden kun je altijd nog de desbetreffende user een PM sturen.
Mocht het een keer voorkomen dat je dan het album van de week niet kunt vinden kun je altijd nog de desbetreffende user een PM sturen.
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 19:37 uur
Probleem is dat hij dan in de lijst staat. Waardoor de persoon na hem dus denkt dat hij nog niet aan de beurt is.
Maar het album wordt hier normaal toch vermeld en pindakaas is makkelijk te vinden.
Maar het album wordt hier normaal toch vermeld en pindakaas is makkelijk te vinden.
* denotes required fields.