Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2010, 16:39 uur
Ik ook niet maar aangezien ik toch maar om de 3 maanden iets hoef te posten zal dat wel lukken.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 16:47 uur
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief?)
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief?)
0
geplaatst: 7 mei 2010, 17:10 uur
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
Wat een hoop namen al.
Hopelijk wordt het dit keer wel een succes.
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
Wat een hoop namen al.
Hopelijk wordt het dit keer wel een succes.
0
Mb.
geplaatst: 7 mei 2010, 18:57 uur
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
Ach, als het tegenvalt kan ik er alsnog eruit.
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
Ach, als het tegenvalt kan ik er alsnog eruit.

0
geplaatst: 8 mei 2010, 12:28 uur
Vanavond zal ik het eerste album van de week plaatsen. Ik zie geen stemmen of berichten van de deelnemers bij het album staan, dus als het goed is kent niemand het nog (goed genoeg).
0
toris
geplaatst: 8 mei 2010, 14:08 uur
1 vraagje: waar download je albums die wat minder bekend zijn ( en die waarschijnlijk niet op mijn huidige software vallen te downloaden )
0
geplaatst: 8 mei 2010, 14:37 uur
MuMe is niet voor downloads, maar als je iets niet kan vinden moet je mij PM'en, dan komt het altijd goed.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 18:48 uur
Ben benieuwd, R&P! Het kan misschien zijn dat ik de tweede week wel wacht met beluisteren, i.v.m. examens.
@ toris: Ik zou je sowieso aanraden om ook op blogs te kijken en te googelen. En MJ PMs sturen wanneer hij het aanbiedt is natuurlijk ook een erg goede optie
Waarvan ik stiekem ook wel van gebruik zou willen maken, kan heel soms ook iets niet vinden haha.
@ toris: Ik zou je sowieso aanraden om ook op blogs te kijken en te googelen. En MJ PMs sturen wanneer hij het aanbiedt is natuurlijk ook een erg goede optie
Waarvan ik stiekem ook wel van gebruik zou willen maken, kan heel soms ook iets niet vinden haha.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 19:42 uur
Dames en heren, met trots presenteer ik u, het eerste hiphopalbum van de week sinds de doorstart van dit topic:
Shad - When This Is Over

De in Kenia geboren Canadese MC die op boeiende wijze verhalen aan elkaar reigt, terwijl de beats een kalmerende werking op u zullen hebben.
Grapje, dit is gewoon een zeer dope album dat je gecheckt moet hebben.
Ik zelf moet er ook nog eens een wat uitgebreider bericht bij plaatsen, en dit is een mooie gelegenheid daarvoor. Ik zal de linkjes zo versturen, mocht iemand niks ontvangen hebben dan hoor ik dat graag.
Shad - When This Is Over

De in Kenia geboren Canadese MC die op boeiende wijze verhalen aan elkaar reigt, terwijl de beats een kalmerende werking op u zullen hebben.
Grapje, dit is gewoon een zeer dope album dat je gecheckt moet hebben.
Ik zelf moet er ook nog eens een wat uitgebreider bericht bij plaatsen, en dit is een mooie gelegenheid daarvoor. Ik zal de linkjes zo versturen, mocht iemand niks ontvangen hebben dan hoor ik dat graag.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 19:46 uur
Ah, goede eerste keuze. Deze staat namelijk nog steeds in mijn to-do lijstje. The Old Prince heb ik wel al eens beluisterd, en die klonk erg lekker als ik me dat goed herinner. Ben hier dus zeker benieuwd naar. 

0
geplaatst: 8 mei 2010, 20:40 uur
Leuke keuze met natuurlijk zijn nieuwe album in het achterhoofd.
Eigenlijk ook een album dat ik nog even moet checken.
Eigenlijk ook een album dat ik nog even moet checken.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 21:09 uur
Kende 'm al langer, deze week maar eens beluisteren. De opvolger vond ik alvast niet zo geweldig.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 21:10 uur
kan deze jongen ook nog meedoen? 
heb nog wel een leuk cdtje dat weinig stemmen hier heeft

heb nog wel een leuk cdtje dat weinig stemmen hier heeft
0
geplaatst: 8 mei 2010, 21:18 uur
R&P ik heb hem al (maar nog niet geluisterd) dus je hoeft hem me niet te pmen.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 23:18 uur
Rene, ik denk dat jij dit album erg gaaf gaat vinden. Past perfect in jouw smaakprofiel. En FlyLo, ik vrees dat het album bij jou dan minder in de smaak gaat vallen. Het tweede album ligt toch redelijk in dezelfde lijn als When This Is Over. Hopelijk geniet je er toch een beetje van. 
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)

- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
0
Mb.
geplaatst: 9 mei 2010, 10:14 uur
Jammer. Ik ken het album al. 
Ik zal het nogmaals luisteren dan.

Ik zal het nogmaals luisteren dan.
0
geplaatst: 9 mei 2010, 11:53 uur
Ja en plaats een stem en/of bericht bij het album. Ik was er niet vanuit gegaan dat je het kende, ook bij Shad's tweede album staat geen stem of bericht van je.
0
Mb.
geplaatst: 9 mei 2010, 12:52 uur
Nee klopt. Ik neem het je niet kwalijk hoor, want jij had het natuurlijk ook niet kunnen weten. Maar zoals je in mijn stemhistorie kan zien, stem ik niet zo vaak. Dat komt omdat als ik stem, dan wil ik ook graag een gegronde reactie plaatsen, maar daar heb ik of geen zin in, of te weinig tijd voor. Meestal het laatste. Ik zal deze week in iedergeval een reactie achterlaten bij dit album. Het was een leuk low-key albumpje, staat me bij. 

0
geplaatst: 9 mei 2010, 13:29 uur
Ja maar met ongemotiveerde mensen zat dit topic al eerder vol, precies de reden waarom het toen gestopt is. Dus of je moet het echt leuk vinden en actief mee doen (in de zin van albums checken en berichten plaatsen) of je kunt er beter mee stoppen om de plezier van de overige users te vergroten.
0
Mb.
geplaatst: 9 mei 2010, 13:53 uur
Ik ben niet ongemotiveerd, anders zou ik niet meedoen. Niet zo zeuren jij! 

0
geplaatst: 9 mei 2010, 14:04 uur
Je mist echt totaal mijn punt. Ik zou het zelfs erg leuk vinden als je mee doet, want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik hoop gewoon dat je het topic leuk vindt en actief mee gaat doen.
0
Mb.
geplaatst: 9 mei 2010, 14:30 uur
Ik gaf enkel een verklaring tot waarom ik weinig stem, maar dat dat niet betekent dat ik weinig ken/luister. Als ik mij hiervoor opgeef, betekent dat uiteraard dat ik ga proberen tijd te maken voor dit topic. Misschien begrepen we elkaar eventjes niet. Knuffels? 

0
geplaatst: 9 mei 2010, 14:40 uur
The Old Prince vind ik heerlijk (nog een kado van die goeie ouwe RLCB), dus zeker benieuwd! Gelijk ook maar TSOL binnengehaald. 

* denotes required fields.