Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2010, 14:41 uur
Mb. schreef:
Ik gaf enkel een verklaring tot waarom ik weinig stem, maar dat dat niet betekent dat ik weinig ken/luister. Als ik mij hiervoor opgeef, betekent dat uiteraard dat ik ga proberen tijd te maken voor dit topic. Misschien begrepen we elkaar eventjes niet. Knuffels?
Ik gaf enkel een verklaring tot waarom ik weinig stem, maar dat dat niet betekent dat ik weinig ken/luister. Als ik mij hiervoor opgeef, betekent dat uiteraard dat ik ga proberen tijd te maken voor dit topic. Misschien begrepen we elkaar eventjes niet. Knuffels?
Kusje.
Als users die niet meedoen aan dit topic toch een link willen kunnen ze me pm'en trouwens.
Edit. Ik heb al één iemand gelukkig gemaakt met het album. Mijn dag kan niet meer stuk.

0
geplaatst: 9 mei 2010, 21:05 uur
Ik heb al één iemand gelukkig gemaakt met het album. Mijn dag kan niet meer stuk.
Je hebt er tenminste al 2 mensen gelukkig mee gemaakt. 
0
geplaatst: 9 mei 2010, 21:48 uur
Het mag ook best voorkomen dat een aantal deelnemers het album wel kennen, geeft ze een week rust.
Bovendien kunnen ze altijd wat uitgebreider op het album ingaan.
Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties op het album, zelfs 3,5* van FlyLo!
Bovendien kunnen ze altijd wat uitgebreider op het album ingaan.Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties op het album, zelfs 3,5* van FlyLo!

0
geplaatst: 9 mei 2010, 21:51 uur
Ja klopt, maar het is voor jou ook wel leuk als er wat nieuws bij zit. Misschien hebben andere mensen wel meer albums die voor jou ook nieuw zijn.
Ik had trouwens mijn bericht waar je op reageerde net verwijderd.
Ik had trouwens mijn bericht waar je op reageerde net verwijderd.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 13:55 uur
Ik doe ook mee (Silky & Smooth). Kun je ook ergens tips geven? (Misschien is het al gezegd, maar heb nog niet alles doorgelezen
)
)
0
geplaatst: 11 mei 2010, 14:06 uur
Het is niet de bedoeling dat je in dit topic een album tipt wat andere kunnen luisteren. Daar zijn andere topics voor op MuMe, het album van de week kent meer structuur dan dat. Het is namelijk gewoon de bedoeling dat als je aan de beurt bent het album van de week plaatst - wat je min of meer nog als een tip zou kunnen zien. Alleen is het bij een tip zo dat het vrijblijvend is (je kunt er als luisteraar mee doen wat je wilt), terwijl het hier echt de bedoeling is dat je het album van de week gaat beluisteren.
Ik zet je in de lijst.
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Rhythm & Poetry
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
Ik zet je in de lijst.
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Rhythm & Poetry
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief!)
0
geplaatst: 11 mei 2010, 14:28 uur
Oh okee, dan had ik het een beetje verkeerd opgevat. Meende dat een iemand het in zijn beheer had en dat je die een tip kon geven, zodat hij die weer door kon geven. Maar dit is veel leuker! 

0
geplaatst: 11 mei 2010, 16:05 uur
Ja dat had ik in gedachten, maar vind dit eigenlijk veel leuker! Ik denk dat dit echt geluisterd gaat worden, aangezien het persoonlijk gemeld wordt. En dit is een leuke manier om wat onbekendere albums te vinden 

0
geplaatst: 11 mei 2010, 19:06 uur
Het is trouwens ook nog de bedoeling dat het album minder dan 10 stemmen heeft.
0
geplaatst: 15 mei 2010, 11:50 uur
Het eerste album van de week kunnen we iig een succesje noemen, aangezien er heel wat berichten en stemmen bij het album zijn gekomen. Over het algemeen viel het ook nog eens redelijk tot goed in de smaak.
Dit weekend is het aan Sander aka Stapler om het album van de week te droppen.
Dit weekend is het aan Sander aka Stapler om het album van de week te droppen.
0
geplaatst: 15 mei 2010, 16:48 uur
Dames en heren,
Harco is een held want hij heeft dit album toegevoegd.
Verder heeft er niemand een spoor achter gelaten, geen reacties, geen stemmen.
En dat is zonde want het album heeft twee geweldige uitblinkers (Cool World en Meet Bobby and Billy), vette beats van Coley Cole en Smoke, goede teksten van JFK en Onry Ozzborn, dope baslijnen van Rob Castro en een meesterlijke voorkant.
Dames en heren, het hiphop album van de week is:

Grayskul - Creature
Harco is een held want hij heeft dit album toegevoegd.
Verder heeft er niemand een spoor achter gelaten, geen reacties, geen stemmen.
En dat is zonde want het album heeft twee geweldige uitblinkers (Cool World en Meet Bobby and Billy), vette beats van Coley Cole en Smoke, goede teksten van JFK en Onry Ozzborn, dope baslijnen van Rob Castro en een meesterlijke voorkant.
Dames en heren, het hiphop album van de week is:

Grayskul - Creature
0
geplaatst: 15 mei 2010, 17:10 uur
Gezellige cover trouwens!
Ben benieuwd of dit me ook gaat liggen. Paar losse tracks bevielen me niet zo eerlijk gezegd.
Ben benieuwd of dit me ook gaat liggen. Paar losse tracks bevielen me niet zo eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:21 uur
Dit topic nog maar even volgen, erg goed idee al is het niet makkelijk elke week een album te droppen dat niemand kent en toch dope is...
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:41 uur
Gelukkig hoeft ook maar één iemand dat te doen, en kan je een aantal maanden wachten voordat je weer aan de beurt bent 

0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:46 uur
Vind ik juist wel jammer, zul je net zien dat in die maanden je album een 10e stem krijgt.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:49 uur
Dan is het misschien handig om alternatieven te zoeken van te voren, of R&P om te kopen zodat het alsnog kan.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:54 uur
10 stemmen of meer mag dus eventuel wel, zoals ik eerder aangaf alleen niet als het meerendeel van de users het album al kent. Kijk als er verder maar twee stemmers (maximaal drie ofzo) van deelnemers aan dit topic staan, dan is het geen enkel probleem als je een dergelijk album plaatst/
0
geplaatst: 16 mei 2010, 17:12 uur
Ok prima, dan ga ik meteen even een 10e stem plaatsen bij het album dat ik wil inbrengen. 

0
geplaatst: 16 mei 2010, 17:17 uur
Anders verklap je alvast het hiphopalbum van de week.
Of het is een grap, dat kan natuurlijk ook nog.
0
Harco
geplaatst: 16 mei 2010, 18:10 uur
Ik vind vooral Streetsweeper, Purple Gunpowder en Santa Maria dope.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 18:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Anders verklap je alvast het hiphopalbum van de week.
Moet je gewoon niet bij m'n stemmen kijken, dan komt 't wel goed. Anders verklap je alvast het hiphopalbum van de week.
Of ik plaats als eerste album een andere, aangezien er nu bij die ene toch geen haast meer is.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 19:52 uur
Haha, probeer 'm maar zou ik zeggen.
Zal denk ik geen teleurstelling worden.
Zal denk ik geen teleurstelling worden.* denotes required fields.