MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Rene1979
Net een 4* gestemd erg lekker album

Net de 1ste luisterbeurt gegeven.
De producties zijn heerlijk laidback en Awon bevalt me goed als MC en ligt lekker in het gehoor.

Bedankt voor de tip Modder-eter en stem komt nog.

Ah leuk, dit album was ik een tijdje terug al van plan om te gaan beluisteren.
Relax schreef:
ik heb er zin in.

Fantastisch begin! Het album bevalt me erg goed en heb hem een dikke 4* gestemd.

Rene1979
is het alweer bijna zover?

Ja, dit weekend mag Jacktherapper het album van de week plaatsen .

RedLightCityBoy
Benieuwd waar hij mee gaat komen!

Rene1979
Zet hem op he jack!

Rene1979
Gaat er iemand ipv Jack want volgens mij is hij het vergeten....

Ik heb Jack een pm gestuurd, aangezien ik de volgende op de lijst ben zal ik anders met het album van de week komen.

Jacktherapper was net nog online...

Ja Jack wil nu nog geen album van de week droppen liet hij me weten, dus zal ik deze keer met het hiphopalbum van de week komen. Ik plaats haar zo...

Het nieuwe hiphop album van de week is geworden....

The B.U.M.S. - Lyfe 'n' Tyme

(afbeelding)

Een van mijn favoriete hiphopalbums komt uit 1995 en heeft slechts 4 stemmen. En dat is toch wel aan de magere kant voor zo'n fraai album. Als ik dit plaatje draai dan voel ik mij daarna toch altijd net wat beter; dit komt door de fijne raps van het duo. Ook de productie helpt een handje mee, jazzinvloeden spelen een belangrijke rol. Zo zijn er heel wat blazers te horen. Daarnaast kent Lyfe 'n' Tyme een nummer dat ik bij de beste nummers ooit gemaakt vind horen. Ik heb het dan over Elevation (Free My Mind):

Ik wens jullie veel luisterplezier toe en hopelijk kunnen jullie dit album net zo goed als ik waarderen.

Dj2Jelle
Dank u zeer, en mochten binnenkort nog andere mensen zijn die nog niet weten welk album ze gaan doen, met mij mogen ze ruilen .

Oke top, nummertje klinkt goed.

RedLightCityBoy
Heb het album een tijdje terug al vaak beluisterd. Klonk goed, review komt eraan!

Dit topic is een beetje aan het uitsterven heb ik het gevoel. Om toch terug leven er in te brengen, heb ik het nummer beluisterd. En ik kom tot de conclusie dat ik het album niet zal beluisteren. Niet echt mijn stijl van Hip Hop.

Uitsterven? Een week duurt bij mij toch echt 7 dagen, en heb ik het album van The B.U.M.S. al diverse malen zien staan bij de updates.

RedLightCityBoy
Ben benieuwd naar het nieuwe album van de week! jacktherapper toch? of toch maar niet?

Aghora mag het nieuwe album plaatsen.

En ik vind dat het topic nog altijd prima verloopt .

RedLightCityBoy
Ik ook! alleen moeten er veel meer stemmen komen bij de albums tot nu toe. Die lijst is zo lang, maar er stemmen maar een paar users. erg jammer.

Dj2Jelle
Was Aghora niet juist dit weekend weg?

Geen idee. Anders mag Osiris Apis het nieuwe album van de week morgen plaatsen.

Ik vergeet echt altijd t album te downloaden
Ik wil wel maar dan denk ik: Och ik download m zo wel, en dan vergeet ik 't natuurlijk.

Ik vind tot nu toe de albums van hoog niveau en hoop dat het topic nog lang doorloopt.

Dj2Jelle
Zal ik anders het album van de week doen als niemand het doet?

De dag is nog niet voorbij

Dj2Jelle
Een dag op Mars wel.

Moeten planeten met een hoofdletter?

Rhythm & Poetry schreef:
Geen idee. Anders mag Osiris Apis het nieuwe album van de week morgen plaatsen.

Ja, ik wil er anders wel 1tje plaatsen, wanneer Aghora geen album plaatst.
Ik heb er al eentje in gedachten.

RedLightCityBoy
Ik denk dat we dat maar moeten doen. Ik dacht idd ook dat hij nu op vakantie was en anders vind ik het misschien beter dat het in het vervolg op zaterdag moet worden geplaatst (tenzij iemand aankondigt dit op zondag te doen). Anders wordt het zo onoverzichtelijk. Dus van mij part mag Osiris nu.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.