MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
We blijven de albums op zondag plaatsen (tenzij de user alleen op zaterdag kan). Osiris mag deze week het album plaatsen, volgende week is Aghora aan de beurt.

Ja, we kunnen beste gewoon volgorde van het lijstje aanhouden.
En het is een beetje jammer dan nu al 2 weken achterelkaar een user geen album plaatst. Geef je dan niet op, of laat ff weten dat je geen album kunt plaatsen.

BUMS heb ik nu 1x in 2 stukken geluisterd. Nog niet echt aandachtig dus. Ik zal hem de komende dagen nog beter luisteren. Op zich maakte het een best goede indruk.

Nou kom maar op Osiris!

Rene1979
Ik ben benieuwd naar het album van deze week....

Hip-Hop album van de week:

Ik heb gekozen voor een moderner album, omdat het vorige hiphop album uit 1995 komt. En het album heeft 4 stemmen, maar niemand van dit topic heeft gestemd op dit album.

Semi.Official - The Anti-Album (2003)

(afbeelding)

Semi.Official is een duo bestaande uit I Self Devine (mc) en DJ Abilities (DJ/producer). The Anti-Album is een minder bekend album van Rhymesayers.

De sound van het album is modern, maar het heeft ook een old-school rauwere sfeer. De producties en de inhoudelijke raps die I Self Devine gretig brengt, passen goed bij elkaar. Er komen ook een aantal gastartiesten voorbij, waaronder MF DOOM.

Ik heb de pm's verstuurd. Dat waren er wat, zeg. Als ik iemand ben vergeten laat het me dan weten.

Tijd geleden beluisterd. Erg fijne producties vooral.

De cover is in ieder geval heel wreed

Dj2Jelle schreef:
Was Aghora niet juist dit weekend weg?

Precies. Daarom was ik verplaatst naar volgende week.
Dan ben ik er gewoon dus ik zal komende zondag een album plaatsen.

Gelukkig hebben jullie het zelf al opgelost, en ik ben benieuwd naar het nieuwe album van de week. Op die van R&P heb ik ook nog niet gestemd omdat ik het nog maar één keertje heb kunnen beluisteren. Die ene keer beviel me wel erg goed trouwens.

Oké dat is fijn, dan heb ik het alleen niet goed meegekregen, kan natuurlijk ook aan mij liggen (alhoewel mij dat sterk lijkt ). Volgende week mag jij dus op zondag een nieuw album plaatsten en is alles weer koek en ei.

Cool ik hou van shit van Rhymesayers.
Ik ga ook die vorige downloaden

Rene1979
Lekker album weer deze week....
Mij benieuwen wat er door de volgende wordt aangeboden.

B.U.M.S heb ik 3,5 gestemd. lekker album.
Nu die andere nog.

Rene1979
wie is er aan de beurt dit weekend? En wat gaat het worden ben benieuwd.....

Dj2Jelle
Dit was het rijtje van de eerste 6, alleen het is een beetje door elkaar gehusselt.

- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler

Modder-eter, R&P en Osiris Apis zijn in elk geval geweest. Volgens mij is Jacktherapper of Aghora. Want Jacktherapper had aangekondigt dat hij nog niet een album wou droppen maar hij had volgens mij ook nog niet gezegt wanneer dan wel?

Nee Aghora mag deze week een album plaatsen. Jack moet maar een keer aangeven wanneer hij kan en wil.

Jep ik zal morgen een nieuw album plaatsen. En nu de lente officieel is begonnen heb ik een lekker loungy en zomers plaatje in gedachten.

Vol verwachting klopt mijn hart hard...

Dj2Jelle
hart

Jawel, de fout van het jaar (je kunt maar ergens trots op zijn).

Dj2Jelle

(afbeelding)

Rene1979
Mijn hard klopt ook hart

Hiero het nieuwe hiphop album van de week:

(afbeelding)

Crown City Rockers - Earth Tones

Jazzy hiphop met live instrumenten. Hier een leuk filmpje over wat de Crown City Rockers zijn en doen:

Rene1979
Ziet er goed uit man....
Ben benieuwd

Gister al Common Market ondekt dus dit kan er ook wel bij.

Jammer dat ik het album al ken. Maar erg lekker album hoor.

Ik ken het ook. zeker het checken waard.

Rene1979
klinkt tot nog toe lekker

RedLightCityBoy
Lekker album Aghora, top! helemaal mijn stijl, nu nog even wat vaker beluisteren.

Rene1979
Ik weet ook al welk album ik ga posten:-)

ik twijfel erg, welke album ik ga posten

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.