Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2009, 14:37 uur
We blijven de albums op zondag plaatsen (tenzij de user alleen op zaterdag kan). Osiris mag deze week het album plaatsen, volgende week is Aghora aan de beurt.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 14:39 uur
Ja, we kunnen beste gewoon volgorde van het lijstje aanhouden.
En het is een beetje jammer dan nu al 2 weken achterelkaar een user geen album plaatst. Geef je dan niet op, of laat ff weten dat je geen album kunt plaatsen.
BUMS heb ik nu 1x in 2 stukken geluisterd. Nog niet echt aandachtig dus. Ik zal hem de komende dagen nog beter luisteren. Op zich maakte het een best goede indruk.
En het is een beetje jammer dan nu al 2 weken achterelkaar een user geen album plaatst. Geef je dan niet op, of laat ff weten dat je geen album kunt plaatsen.
BUMS heb ik nu 1x in 2 stukken geluisterd. Nog niet echt aandachtig dus. Ik zal hem de komende dagen nog beter luisteren. Op zich maakte het een best goede indruk.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 18:38 uur
Hip-Hop album van de week:
Ik heb gekozen voor een moderner album, omdat het vorige hiphop album uit 1995 komt. En het album heeft 4 stemmen, maar niemand van dit topic heeft gestemd op dit album.
Semi.Official - The Anti-Album (2003)

Semi.Official is een duo bestaande uit I Self Devine (mc) en DJ Abilities (DJ/producer). The Anti-Album is een minder bekend album van Rhymesayers.
De sound van het album is modern, maar het heeft ook een old-school rauwere sfeer. De producties en de inhoudelijke raps die I Self Devine gretig brengt, passen goed bij elkaar. Er komen ook een aantal gastartiesten voorbij, waaronder MF DOOM.
Ik heb gekozen voor een moderner album, omdat het vorige hiphop album uit 1995 komt. En het album heeft 4 stemmen, maar niemand van dit topic heeft gestemd op dit album.
Semi.Official - The Anti-Album (2003)

Semi.Official is een duo bestaande uit I Self Devine (mc) en DJ Abilities (DJ/producer). The Anti-Album is een minder bekend album van Rhymesayers.
De sound van het album is modern, maar het heeft ook een old-school rauwere sfeer. De producties en de inhoudelijke raps die I Self Devine gretig brengt, passen goed bij elkaar. Er komen ook een aantal gastartiesten voorbij, waaronder MF DOOM.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 18:50 uur
Ik heb de pm's verstuurd. Dat waren er wat, zeg.
Als ik iemand ben vergeten laat het me dan weten.
Als ik iemand ben vergeten laat het me dan weten.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 21:10 uur
Dj2Jelle schreef:
Was Aghora niet juist dit weekend weg?
Was Aghora niet juist dit weekend weg?
Precies. Daarom was ik verplaatst naar volgende week.

Dan ben ik er gewoon dus ik zal komende zondag een album plaatsen.
Gelukkig hebben jullie het zelf al opgelost, en ik ben benieuwd naar het nieuwe album van de week. Op die van R&P heb ik ook nog niet gestemd omdat ik het nog maar één keertje heb kunnen beluisteren. Die ene keer beviel me wel erg goed trouwens.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 21:15 uur
Oké dat is fijn, dan heb ik het alleen niet goed meegekregen, kan natuurlijk ook aan mij liggen (alhoewel mij dat sterk lijkt
). Volgende week mag jij dus op zondag een nieuw album plaatsten en is alles weer koek en ei.
). Volgende week mag jij dus op zondag een nieuw album plaatsten en is alles weer koek en ei.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 15:03 uur
Cool ik hou van shit van Rhymesayers.
Ik ga ook die vorige downloaden
Ik ga ook die vorige downloaden
0
Rene1979
geplaatst: 18 maart 2009, 09:39 uur
Lekker album weer deze week....
Mij benieuwen wat er door de volgende wordt aangeboden.
Mij benieuwen wat er door de volgende wordt aangeboden.
0
Rene1979
geplaatst: 21 maart 2009, 03:35 uur
wie is er aan de beurt dit weekend? En wat gaat het worden ben benieuwd.....
0
Dj2Jelle
geplaatst: 21 maart 2009, 11:50 uur
Dit was het rijtje van de eerste 6, alleen het is een beetje door elkaar gehusselt.
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
Modder-eter, R&P en Osiris Apis zijn in elk geval geweest. Volgens mij is Jacktherapper of Aghora. Want Jacktherapper had aangekondigt dat hij nog niet een album wou droppen maar hij had volgens mij ook nog niet gezegt wanneer dan wel?
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
Modder-eter, R&P en Osiris Apis zijn in elk geval geweest. Volgens mij is Jacktherapper of Aghora. Want Jacktherapper had aangekondigt dat hij nog niet een album wou droppen maar hij had volgens mij ook nog niet gezegt wanneer dan wel?
0
geplaatst: 21 maart 2009, 12:08 uur
Nee Aghora mag deze week een album plaatsen. Jack moet maar een keer aangeven wanneer hij kan en wil.
0
geplaatst: 21 maart 2009, 16:55 uur
Jep ik zal morgen een nieuw album plaatsen. En nu de lente officieel is begonnen heb ik een lekker loungy en zomers plaatje in gedachten.
0
geplaatst: 21 maart 2009, 17:41 uur
Jawel, de fout van het jaar
(je kunt maar ergens trots op zijn).
(je kunt maar ergens trots op zijn).
0
geplaatst: 22 maart 2009, 12:28 uur
Hiero het nieuwe hiphop album van de week:

Crown City Rockers - Earth Tones
Jazzy hiphop met live instrumenten. Hier een leuk filmpje over wat de Crown City Rockers zijn en doen:

Crown City Rockers - Earth Tones
Jazzy hiphop met live instrumenten. Hier een leuk filmpje over wat de Crown City Rockers zijn en doen:
0
Rene1979
geplaatst: 22 maart 2009, 14:13 uur
Ziet er goed uit man....
Ben benieuwd
Gister al Common Market ondekt dus dit kan er ook wel bij.
Ben benieuwd
Gister al Common Market ondekt dus dit kan er ook wel bij.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 23 maart 2009, 22:59 uur
Lekker album Aghora, top! helemaal mijn stijl, nu nog even wat vaker beluisteren.
* denotes required fields.