MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
Hey iedereen.

Zoals hier vaker op mume wel eens is gebeurd, hadden Sander (Stapler) en ik het idee eens een meeting te houden voor de vaste hip-hop heads hier op mume.
Dat houd dus in, dat we elkaar op een bepaalde plek ontmoetten, een stad bijvoorbeeld. Wat we dan gaan doen, spreken we af. Maar ideeën zijn o.a de dag afsluiten door naar een optreden te gaan of iets dergelijks.
Het hangt ook zeer van jullie af, niet alleen of jullie willen/kunnen komen, maar wat jullie precies willen doen.
Een datum en plaats moeten we dus nog afspreken, maar laten we eerst eens kijken wie hier precies aan mee wilt doen en wie niet.
Dan kunnen we dat daarna regelen ivm de woonplaatsen van iedereen.

Dus, lijken mensen dit wat?

Mij wel! Lijkt me erg tof met al jullie HipHop dudo's!

Neem Amersfoort want dat ligt in het midden van Nederland.
Maar ja dat lijkt mij wel leuk.

Rene1979
lijkt me wel lache

Ik moet werken die dag.

Improvision
Kill_illuminati schreef:
Neem Amersfoort want dat ligt in het midden van Nederland.
Maar ja dat lijkt mij wel leuk.

En de Belgen dan?

Improvision schreef:
(quote)

En de Belgen dan?

Het was ook niet serieus bedoeld.
Een geschikte locatie zal nog gezocht moeten worden.

Een grote stad in brabant lijkt me centraler. En nee ik ga ook niet met 10 man in het park blowen ofzo xD .

Stapler schreef:
Een grote stad in brabant lijkt me centraler.
Ik zeg: ja. Eindhoven? Makkelijk bereikbaar, vrijwel elke week wel ergens een hiphopconcert (Effenaar), Woensel en uiteraard Stratumseind.

En de belangrijkste keuze is dat alle andere groten steden te ver zijn voor mij.

Een pelgrimstocht naar Woensel. Ik ga alvast een spoedcursus hosselen nemen.

Een rondreis door Woensel is geen probleem, dan ben ik wel jullie reisgids.

Fijn dat iedereen het met me eens is dat de meeting in Eindhoven gaat plaatsvinden. Dan kan R&P immers ook veilig thuiskomen want dat gat Sint-Michielsgestel is daar vrij dichtbij. Ook voor onze Belgen en Nederlandse Limbo's is het gunstig. Wie boven de rivieren woont moet hier maar een hotel zien te vinden, of veel geld hebben voor een taxi naar huis. Of een OV.

MJ_DA_MAN schreef:
Fijn dat iedereen het met me eens is dat de meeting in Eindhoven gaat plaatsvinden. Dan kan R&P immers ook veilig thuiskomen want dat gat Sint-Michielsgestel is daar vrij dichtbij. Ook voor onze Belgen en Nederlandse Limbo's is het gunstig. Wie boven de rivieren woont moet hier maar een hotel zien te vinden, of veel geld hebben voor een taxi naar huis. Of een OV.

Als er een meeting komt, moet die natuurlijk wel in Amsterdam komen want Amsterdam is de stad der steden

Haha, zelfs de Bijlmer kan qua hiphop niet op tegen Woensel; dat ademt gewoon hiphop uit.

Ik als buitenstaander zeg Amsterdam is terecht onze hoofdstad! *krijgt nu klappen van zijn vader, maar boeit niet want ik ben hardcore*.
En fuck een hotel dan ga ik wel bij iemand crashen..
Of waarom niet gewoon partyen tot 5 uur ofzo? XD Dan kan ik gewoon met de trein naar huis !

Amsterdam is sowieso veel doper dan Eindhoven, de stad waar ik nog niet levend gevonden wil worden (dood maakt me niet uit ). Dus als ik ga dan zal het in A'dam moeten zijn en daarna ook nog een dope optreden, anders verveel ik me nog al snel en ga ik rare geluidjes maken. Als ik dat doe krijg ik altijd slaag van Sander's vader, maar dat boeit niet want ik ben hiphop.

Een zooitje berichten verwijderd. Dit kan ook via PM/MSN.

Nah ik vind ook dat de meeting in Brabant moet zijn. Of anders Utka!
Amsterdam zullen we wel een paar kwijtraken xD. Plus dat ik daar al genoeg ben geweest dit jaar

Je kunt nooit genoeg in Amsterdam komen.

Maar wel in Sint-Michielsgestel helaas .

Improvision
Eindhoven zou qua Nederlandse opties wel redelijk perfect zijn.

raffael77
Amsterdam is ook saai als je er al zo'n 200 keer bent geweest.

RedLightCityBoy
Ik woon er al 16 jaar en ik ben er nog niet op uitgekeken.

Toch lijkt mij Eindhoven het beste. Kunnen we gelijk toch ook gaan chillen met ons grootste idool Kempi??

Kempi woont volgens mij in Rotterdam voortaan.

In je gezicht Julian. Utrecht lijkt me ook nog wel wat, of doen we een pelgrimstocht naar het huis van CaliLove? Ureterp moet ook erg mooi zijn.

Wie stemt Eindhoven?

Maken we een lijstje:

Amsterdam (1)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)

Amsterdam (1)
Eindje (1)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)

Rhythm & Poetry schreef:
of doen we een pelgrimstocht naar het huis van CaliLove?
Ook een leuk idee, dan kan ie me eindelijk gaan neersteken zoals hij meerdere malen heeft beloofd.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.