Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2011, 22:08 uur
0
geplaatst: 1 april 2011, 11:03 uur
Deaqon schreef:
Mensen die hierboven hebben gereageerd
Heeft iemand trouwens enig idee waarom Common is afgelast vandaag?
(quote)
Mensen die hierboven hebben gereageerd

Heeft iemand trouwens enig idee waarom Common is afgelast vandaag?
Omdat hij een rotzak is
tweede keer al dat ik kaarten had en dat hij afzegt. Hele tour is gecanceled, ik denk omdat zijn nieuw album nog niet klaar is wat hij wel gehoopt had. En ipv dan gewoon zijn classics te doen (materiaal genoeg voor 2 uur, zelfs 3 of 4 uur als hij wil) zegt hij het maar af, rot. Moet het voorlopig doen met een 40tal minuten dat ik common zag als voorprogramma van kanye (was ver maar veel te kort, dus echt naar uitgekeken)
0
geplaatst: 1 april 2011, 12:01 uur
Vanavond CL! Je mag hoi zeggen als je me ziet. Ik ben te herkennen aan een ATCQ shirt (<--- die ) en 2 traantjes onder mijn linker oog.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 april 2011, 12:14 uur
Aaight zo ongeveer heel de hiphop sectie van MuMe is aanwezig. Ik ben, net als MAS, een lieve jongen en dus vast wel down voor slap geouwehoer. Ik ben te herkennen als een stonede slungel met bakkebaarden
.
In ieder geval veel plezier vanavond allemaal
.
.In ieder geval veel plezier vanavond allemaal
.
0
Harco
geplaatst: 1 april 2011, 12:18 uur
Ik ben aanwezig met de Hiphopleeft-mannen, maar zo bijzonder vind ik CL nou ook weer niet. 

0
geplaatst: 2 april 2011, 10:29 uur
Ik heb een paar wijze mannen van de site ontmoet. Shit was dope.
0
geplaatst: 2 april 2011, 10:42 uur
Was heerlijke genieten! Natti gaf mij alleen een klap op m'n kop:P Meteen even cd's en shirt ingeslagen! PackFM bracht de sfeer er zeker goed in!
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 2 april 2011, 13:37 uur
Bedorvenkebab schreef:
Kno is wel vervelend.
Kno is wel vervelend.
Wat heeft ie nou weer gedaan/gezegd?
0
Harco
geplaatst: 2 april 2011, 13:57 uur
Vervelender nog: hij vond het nodig om elke line van Deacon en Natti af te maken.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 april 2011, 14:07 uur
Hij maakte ook de hele tijd van die grappig bedoelde opmerkingen die niet grappig waren. Beetje een egotripper.
0
geplaatst: 2 april 2011, 14:21 uur
Ben ik dan de enige die hem in het echt wel beter vond dan anders?
0
geplaatst: 2 april 2011, 14:34 uur
Ja.

Overigens vind ik het echt een keer tijd worden dat we met een mume-clubje naar een optreden gaan. Volgens mij is er best wel een goede klik tussen een aantal users. Nemen we Harco mee als onze gids.

Overigens vind ik het echt een keer tijd worden dat we met een mume-clubje naar een optreden gaan. Volgens mij is er best wel een goede klik tussen een aantal users. Nemen we Harco mee als onze gids.
0
geplaatst: 2 april 2011, 17:38 uur
pqt schreef:
Altijd wack...
0
geplaatst: 2 april 2011, 18:47 uur
Ik moet eerlijk zeggen dat ik PackFM nog een tikkeltje doper vond dan CunninLyninguists
0
geplaatst: 2 april 2011, 20:24 uur
pqt schreef:
Vond ik ook. Daarnaast heb ik het idee dat het hier een beetje een trend is om Kno af te zeiken ofzo. Zonder zijn geniale producties en inspiratie was Cunninlynguists waarschijnlijk nergens geweest. En oke, Natti en Deacon zijn misschien een tikkeltje beter in het rappen, maar Kno is zeker verre boven het gemiddelde. Daarnaast heeft die ons gister de avond best goed door gelult tussen sommige tracks door.
0
geplaatst: 2 april 2011, 20:36 uur
Iemand trouwens enig idee wie er de hele tijd op en naast het podium stond te filmen?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 april 2011, 20:44 uur
Volgens mij erkent iedereen wel Kno´s kwaliteiten als producer en zijn invloed bij CunninLynguists. Hij komt (in wat hij naar buiten brengt via twitter e.d.) echter over een arrogante zak. Bovendien was zijn stem live wat scheller dan op de albums, plus zijn performance is nogal houterig. Dat vond ik het meest hinderen bij zijn stukje Graveyard...
Verder niet verschrikkelijk hoor, maar even als onderbouwing waarom hij een beetje gekraakt wordt.
Verder niet verschrikkelijk hoor, maar even als onderbouwing waarom hij een beetje gekraakt wordt.
0
geplaatst: 3 april 2011, 22:11 uur
JLjuju schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik PackFM nog een tikkeltje doper vond dan CunninLyninguists
²
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:20 uur
Deaqon schreef:
Vond ik ook. Daarnaast heb ik het idee dat het hier een beetje een trend is om Kno af te zeiken ofzo. Zonder zijn geniale producties en inspiratie was Cunninlynguists waarschijnlijk nergens geweest. En oke, Natti en Deacon zijn misschien een tikkeltje beter in het rappen, maar Kno is zeker verre boven het gemiddelde. Daarnaast heeft die ons gister de avond best goed door gelult tussen sommige tracks door.
(quote)
Eens, kno is een van mijn favo producers al vond ik het op oneirology iets minder. Zijn beats maakten het verschil op de eerste twee albums en dat APOS zo sterk is, is inderdaad ook zijn verdienste. Maar het was net de wisselwerking tussen zijn dope beats en de dope mcs die ervoor zorgden dat CL een van mijn favo groepen werd. Op rap for food rapte kno ook al af en toe en ook al was hij minder als deacon, hij was idd nipt bovengemiddeld. Ook op death is silent kwam ie degelijk maar zwaar bovengemiddeld zou ik het toch niet noemen, daar is zijn flow te houterig voor. Op oneirology waren ook zijn lyrics nog eens een stuk minder en dan zou ik het toch maar middelmatige raps noemen (om niet te zeggen zwak), terwijl deacon en natti wat mij betreft top 30 of alleszins top 50 mcs zijn.
0
Improvision
geplaatst: 29 december 2011, 12:16 uur
Ik ga, maar wel in België, ook naar Talib Kweli in Leuven in Maart.
* denotes required fields.