MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
alexander-r schreef:
Nog mensen morgen naar CL, heb er zin in

Forsure

Deaqon schreef:
(quote)

Mensen die hierboven hebben gereageerd

Heeft iemand trouwens enig idee waarom Common is afgelast vandaag?

Omdat hij een rotzak is tweede keer al dat ik kaarten had en dat hij afzegt. Hele tour is gecanceled, ik denk omdat zijn nieuw album nog niet klaar is wat hij wel gehoopt had. En ipv dan gewoon zijn classics te doen (materiaal genoeg voor 2 uur, zelfs 3 of 4 uur als hij wil) zegt hij het maar af, rot. Moet het voorlopig doen met een 40tal minuten dat ik common zag als voorprogramma van kanye (was ver maar veel te kort, dus echt naar uitgekeken)

MAS
Vanavond CL! Je mag hoi zeggen als je me ziet. Ik ben te herkennen aan een ATCQ shirt (<--- die ) en 2 traantjes onder mijn linker oog.

panjoe (moderator)
Aaight zo ongeveer heel de hiphop sectie van MuMe is aanwezig. Ik ben, net als MAS, een lieve jongen en dus vast wel down voor slap geouwehoer. Ik ben te herkennen als een stonede slungel met bakkebaarden .

In ieder geval veel plezier vanavond allemaal .

Harco
Ik ben aanwezig met de Hiphopleeft-mannen, maar zo bijzonder vind ik CL nou ook weer niet.

Meteen goede reden om even langs Fame te gaan

Geen MuMe'ers gezien... Maar wel T-Shirt van PackFM gevangen

Ik heb een paar wijze mannen van de site ontmoet. Shit was dope.

Was heerlijke genieten! Natti gaf mij alleen een klap op m'n kop:P Meteen even cd's en shirt ingeslagen! PackFM bracht de sfeer er zeker goed in!

MAS
Paar mensen van MuMe gezien gisteren.

Real talk. Tof optreden wel, Kno is wel vervelend.

Ulfat-e-Zulmat
Bedorvenkebab schreef:
Kno is wel vervelend.

Wat heeft ie nou weer gedaan/gezegd?

Hij ging rappen.

Ulfat-e-Zulmat
Mi gaddo..

Harco
Vervelender nog: hij vond het nodig om elke line van Deacon en Natti af te maken.

panjoe (moderator)
Hij maakte ook de hele tijd van die grappig bedoelde opmerkingen die niet grappig waren. Beetje een egotripper.

pqt
Ben ik dan de enige die hem in het echt wel beter vond dan anders?

Ja.

MAS schreef:
Paar mensen van MuMe gezien gisteren.

Overigens vind ik het echt een keer tijd worden dat we met een mume-clubje naar een optreden gaan. Volgens mij is er best wel een goede klik tussen een aantal users. Nemen we Harco mee als onze gids.

pqt schreef:

Altijd wack...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik PackFM nog een tikkeltje doper vond dan CunninLyninguists

pqt schreef:

Vond ik ook. Daarnaast heb ik het idee dat het hier een beetje een trend is om Kno af te zeiken ofzo. Zonder zijn geniale producties en inspiratie was Cunninlynguists waarschijnlijk nergens geweest. En oke, Natti en Deacon zijn misschien een tikkeltje beter in het rappen, maar Kno is zeker verre boven het gemiddelde. Daarnaast heeft die ons gister de avond best goed door gelult tussen sommige tracks door.

Iemand trouwens enig idee wie er de hele tijd op en naast het podium stond te filmen?

panjoe (moderator)
Volgens mij erkent iedereen wel Kno´s kwaliteiten als producer en zijn invloed bij CunninLynguists. Hij komt (in wat hij naar buiten brengt via twitter e.d.) echter over een arrogante zak. Bovendien was zijn stem live wat scheller dan op de albums, plus zijn performance is nogal houterig. Dat vond ik het meest hinderen bij zijn stukje Graveyard... Verder niet verschrikkelijk hoor, maar even als onderbouwing waarom hij een beetje gekraakt wordt.

MAS
@R&P: Goed plan.

@Deaqon: Shake van 2Dopeboys

Harco
MAS schreef:
@R&P: Goed plan.

@Deaqon: Shake van 2Dopeboys

Echt? Was hij met die gasten mee?

MAS
Ik denk het wel.

JLjuju schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik PackFM nog een tikkeltje doper vond dan CunninLyninguists

²

Deaqon schreef:
(quote)

Vond ik ook. Daarnaast heb ik het idee dat het hier een beetje een trend is om Kno af te zeiken ofzo. Zonder zijn geniale producties en inspiratie was Cunninlynguists waarschijnlijk nergens geweest. En oke, Natti en Deacon zijn misschien een tikkeltje beter in het rappen, maar Kno is zeker verre boven het gemiddelde. Daarnaast heeft die ons gister de avond best goed door gelult tussen sommige tracks door.

Eens, kno is een van mijn favo producers al vond ik het op oneirology iets minder. Zijn beats maakten het verschil op de eerste twee albums en dat APOS zo sterk is, is inderdaad ook zijn verdienste. Maar het was net de wisselwerking tussen zijn dope beats en de dope mcs die ervoor zorgden dat CL een van mijn favo groepen werd. Op rap for food rapte kno ook al af en toe en ook al was hij minder als deacon, hij was idd nipt bovengemiddeld. Ook op death is silent kwam ie degelijk maar zwaar bovengemiddeld zou ik het toch niet noemen, daar is zijn flow te houterig voor. Op oneirology waren ook zijn lyrics nog eens een stuk minder en dan zou ik het toch maar middelmatige raps noemen (om niet te zeggen zwak), terwijl deacon en natti wat mij betreft top 30 of alleszins top 50 mcs zijn.

Gaan er veel mensen naar JMT en Dilated People?

Improvision
Ik ga, maar wel in België, ook naar Talib Kweli in Leuven in Maart.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:17 uur

geplaatst: vandaag om 18:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.