Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2011, 14:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Op zaterdag is er wel een nachtnet. Op andere dagen kun je wellicht na het optreden nog gaan stappen zodat je de eerste trein kunt pakken.
Op zaterdag is er wel een nachtnet. Op andere dagen kun je wellicht na het optreden nog gaan stappen zodat je de eerste trein kunt pakken.
Misschien kan ik bij iemand blijven slapen, anders wordt het lastig. Nachtnet.... Tis op een vrijdag. Stappen in mijn eentje (met alle respect natuurlijk
) is niet mijn ding, en ik ga geen mensen meenemen als het om een meeting gaat.
0
geplaatst: 24 januari 2011, 16:02 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Is er vrijdag geen nachtnet dan?
0
geplaatst: 24 januari 2011, 16:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
-30 maart: Common, Amsterdam
1 april (CunninLynguists) valt voor een aantal al af omdat er dan een HHL-meeting is.
-30 maart: Common, Amsterdam
1 april (CunninLynguists) valt voor een aantal al af omdat er dan een HHL-meeting is.
Ik ga op 31 maart in de vooruit common checken, jullie Nederlanders hebben weer geluk met CunninLynguists verdomme, komen niet in Belgie. Door het te checken wel te weten gekomen dat common komt, dus zoektocht is niet helemaal voor niks geweest.
0
geplaatst: 24 januari 2011, 17:25 uur
pqt schreef:
(quote)
Jawel.
edit: maar volgens mij niet jou kant op
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2011, 18:41 uur
6 februari komt Gangrene ook naar Bitterzoet! Ga ik denk ik ook wel even kijken.
0
geplaatst: 24 januari 2011, 20:50 uur
CunninLynguist ga ik ook sowieso naar toe, lijkt me geweldig om deze heren live te zien!
0
geplaatst: 25 januari 2011, 00:29 uur
pqt schreef:
Kut, hoe kom ik dan ooit terug na CL.
(quote)
Kut, hoe kom ik dan ooit terug na CL.
Misschien kun je mee rijden met iemand.
0
geplaatst: 25 januari 2011, 11:03 uur
Eerst wel, nu niet meer op donderdag en vrijdag (althans naar Den Bosch niet).
0
geplaatst: 30 maart 2011, 21:08 uur
Dat meen je niet 
Echt niemand houd me op de hoogte over concerten

Echt niemand houd me op de hoogte over concerten

0
geplaatst: 30 maart 2011, 21:12 uur
Hiphopleeft is met een heel leger aanwezig. Als ik de baas moet geloven wel een stuk of 20 man.
0
geplaatst: 30 maart 2011, 21:20 uur
Nog niet uitverkocht, maar had ik ook niet echt verwacht. Hoop wel op goede opkomst, iemand bij vorig concert van hun geweest in Nederland?
0
geplaatst: 30 maart 2011, 21:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hiphopleeft is met een heel leger aanwezig. Als ik de baas moet geloven wel een stuk of 20 man.
En 1 vrouw

0
geplaatst: 31 maart 2011, 00:42 uur
Arrie schreef:
Slowchat verwijderd.
Slowchat verwijderd.
Whuttehell? Ik vroeg gewoon of er mensen naar Cunninlynguists gingen
..
0
geplaatst: 31 maart 2011, 00:49 uur
Ik heb een hele discussie verwijderd. Die van jou was dan misschien per ongeluk meegegaan, of niet helemaal duidelijk, want ik kan me niet herinneren dat ik zo'n bericht heb zien staan. Nouja, excuses.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 maart 2011, 00:58 uur
Ja, ik had ook al gezegd dat ik zou komen
. Maar zeker en vast present.
. Maar zeker en vast present.
0
geplaatst: 31 maart 2011, 10:24 uur
Heb er echt zin in, erg benieuwd hoe deze mannen live zijn! Hopelijk niet teveel promotie van nieuwe album....
0
geplaatst: 31 maart 2011, 18:39 uur
Mensen die hierboven hebben gereageerd

Heeft iemand trouwens enig idee waarom Common is afgelast vandaag?
* denotes required fields.