Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2009, 17:50 uur
Dat lijkt me een ''goede'' reden, want het is praktisch bij hem op de hoek waardoor het tig keer minder reizen is i.t.t. naar A'dam.
0
geplaatst: 9 november 2009, 17:56 uur
Van die 5-1 overwinning in Eindje kan ik lang teren hoor MJ.
Dus dat is niet de reden, nee Amsterdam heeft veel meer te bieden dan het walgelijke Eindhoven (lelijkste stad van NL).
En ook naar Eindje moet ik gewoon met de trein, want 30 km is best een lange hoek, dan geef ik liever wat extra geld uit om naar Amsterdam te gaan waar ook meer fatsoenlijke platenzaken zitten.
Brabant heeft wel mooie steden trouwens, neem Breda bijvoorbeeld.
Dus dat is niet de reden, nee Amsterdam heeft veel meer te bieden dan het walgelijke Eindhoven (lelijkste stad van NL).
En ook naar Eindje moet ik gewoon met de trein, want 30 km is best een lange hoek, dan geef ik liever wat extra geld uit om naar Amsterdam te gaan waar ook meer fatsoenlijke platenzaken zitten.Brabant heeft wel mooie steden trouwens, neem Breda bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:01 uur
Ook op het wederom mislopen van de titel die dat jaar die naar, jawel, PSV ging?
Nee dit gaat toch uit de hand lopen (voetbalpraat), dus ik laat het hierbij.
En Eindhoven is absoluut niet lelijk, je bent er duidelijk niet vaak geweest. Er zijn mooiere steden, maar ook veel lelijkere (neem bijv. Amsterdam, dat vond ik destijds écht bah).
Nee dit gaat toch uit de hand lopen (voetbalpraat), dus ik laat het hierbij.
En Eindhoven is absoluut niet lelijk, je bent er duidelijk niet vaak geweest. Er zijn mooiere steden, maar ook veel lelijkere (neem bijv. Amsterdam, dat vond ik destijds écht bah).
0
Social_Mask
geplaatst: 9 november 2009, 18:05 uur
Amsterdam, lelijk? Dat valt echt wel mee, het is er alleen enorm druk altijd, wat ik persoonlijk vervelend vind. De grachtenhuizen zijn toch best aardig? Ik ben er wel een beetje op uitgekeken moet ik erbij zeggen, maar het ziet er mooi uit.
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:24 uur
Mag het nu weer over de geplande meeting gaan? Anders kunnen we dit topic beter sluiten.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 9 november 2009, 18:30 uur
Het duel tussen de steden hoort zeer zeker bij de meeting.
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:41 uur
Waarom niet Breda of Den Bosch? Dat zijn idd veel mooiere steden dan Lichtstad Eindhoven.
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:43 uur
Er is nooit gezegd dat die steden niet kunnen. Wie op een andere stad wil stemmen kan dat gewoon doen want de keuze bestaat echt niet uit alleen 020 of Eindhoven.
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:58 uur
Bedankt voor het vergroten van de kans dat het topic dicht gaat.
0
raffael77
geplaatst: 9 november 2009, 19:00 uur
Komer er nog wat oude lullen anders denk ik toch dat ik niet ga. Ik heb geen zin om leider te spelen.
0
geplaatst: 9 november 2009, 19:07 uur
Ik denk dat je evenveel leider bent als Bram, Raf.
En dus totnu toe ligt Eindhoven voor met 5 tegen 1.(nee geen voetbal graag).
En dus totnu toe ligt Eindhoven voor met 5 tegen 1.(nee geen voetbal graag).
0
geplaatst: 9 november 2009, 19:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Omg, ga nu niet de moraalridder uit hangen

0
geplaatst: 9 november 2009, 19:09 uur
Dude, je kun het, plaats a.u.b. één keer een nuttig bericht en dan ook meteen eentje zonder
. En nu reageer ik voortaan niet meer op je mits je een keer iets nuttigs meldt, dus je hoeft hier niets meer op te zeggen.
. En nu reageer ik voortaan niet meer op je mits je een keer iets nuttigs meldt, dus je hoeft hier niets meer op te zeggen.
0
geplaatst: 9 november 2009, 19:24 uur
ik lever alleen wat kritiek tegen jou, maar ik zal jullie(wie gaan er eigenlijk mee?) wel niet meer storen in het plannen van jullie trip
0
geplaatst: 9 november 2009, 19:59 uur
Is het trouwens niet slimmer om eerst een optreden uit te kiezen, op diverse optredens, kijken waar het animo het hoogst voor is en dat we daar met zijn allen heen gaan. Of willen jullie naar Eindhoven om niks te doen?
0
geplaatst: 9 november 2009, 23:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Gast zit toch niet altijd de wijsneus uit te hangen. Ik had daar gewoon niet eerder aan gedacht.
0
geplaatst: 10 november 2009, 09:00 uur
Stapler schreef:
Gast zit toch niet altijd de wijsneus uit te hangen. Ik had daar gewoon niet eerder aan gedacht.
Hoezo nou weer de wijsneus? Er is al twee keer een mod langsgeweest die berichten heeft verwijderd en als je het laatste commentaar van L_T_B. leest zie je dat het bij de volgende keer in feite op slot gaat. En dan kom jij direct met een totaal nietszeggend bericht dat alleen maar negatief deel neemt, of iig totaal 0 toevoegt. Of je moet me even uitleggen wat het nut er van is, want dat zie ik er n.l. niet in.(quote)
0
geplaatst: 10 november 2009, 09:02 uur
Overigens is er de komende tijd bijna niet qua hiphop in Eindhoven te vinden helaas; Delinquent Habits 20 november maar dat is te vroeg en die kent toch bijna niemand (goed) en 12 maart (!) Fakkelbrigade. Tenminste, in de Effenaar.
0
geplaatst: 10 november 2009, 09:30 uur
Jullie pakken het helemaal verkeerd aan. Je moet gewoon zeggen dat er op die datum een meeting daar is en dan zie je wel of er genoeg mensen komen om het door te laten gaan.
Zo'n meeting regelen is typisch iets waar niet teveel democratie bij moet komen kijken.
Zo'n meeting regelen is typisch iets waar niet teveel democratie bij moet komen kijken.
0
geplaatst: 10 november 2009, 10:32 uur
Momenteel zijn er gewoon niet veel leuke optredens in NL, althans dat vind ik. Beter wachten we wat langer en dan in de lente of zomer van 2010 zal er wel weer een leuk optreden zijn. Ik neem aan dat een act als Blackalicious, Atmosphere en/of Dilated Peoples vast naar Nederland gaat komen. En dan voor een leuk optreden een meeting doen, naar een platenzaakje, lekker wat drinken op een terras, misschien wat eten en dan naar het optreden.
0
geplaatst: 10 november 2009, 13:33 uur
Pete Rock en CL in Sneek
Wie komt ? Is volgens mij a.s. zondag
Wie komt ? Is volgens mij a.s. zondag
0
ManMonster
geplaatst: 10 november 2009, 16:26 uur
Er zijn altijd leuke optredens in NL, althans toch zeker als je het met België vergelijkt:
*Woensdag 23 december House of Hiphop presents: XZIBIT te Zwolle of op zondag 20 dec 2009 in Pop- en Cultuurpodium P3, Purmerend
*Vrijdag 4 december, Bitterzoet ,Termanology
*Dinsdag 24 November, Tivoli, Utrecht, Snoop Dogg
*Donderdag 3 December, Vera, Groningen, Anti-Pop Consortium of 4 December in Patronaat, Haarlem
*Woensdag 9 December, Paard van Troje, Den Haag, chali 2na (jurassic 5) + live band
Ben wel niet van plan om af te komen.
*Woensdag 23 december House of Hiphop presents: XZIBIT te Zwolle of op zondag 20 dec 2009 in Pop- en Cultuurpodium P3, Purmerend
*Vrijdag 4 december, Bitterzoet ,Termanology
*Dinsdag 24 November, Tivoli, Utrecht, Snoop Dogg
*Donderdag 3 December, Vera, Groningen, Anti-Pop Consortium of 4 December in Patronaat, Haarlem
*Woensdag 9 December, Paard van Troje, Den Haag, chali 2na (jurassic 5) + live band
Ben wel niet van plan om af te komen.
* denotes required fields.