MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
Amsterdam (1)
Eindje (2)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)

Improvision
Amsterdam (1)
Eindje (3)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)

Amsterdam (1)
Eindje (4)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)

Harco
Ik weet niet of ik het ga redden naar Eindhoven. Wanneer waren jullie van plan dit te gaan organiseren? Ik heb momenteel alleen een truckje/busje tot mijn beschikking, want de auto die ik normaal altijd mee heb, is geschorst voor de winter.

Ik zal er niet bij kunnen zijn voordat ik OV heb. in Januari 2010 that is!

Eindhoven is, zoals ik al zei, makkelijk bereikbaar met de trein gezien die daar 24 uur per dag rijden. Tenminste, naar mijn weten.

Harco
Ik rol niet met het ov, nigga.

Ja maar 's nachts duurt het 2 keer zo lang en ik ga niet 4 uur in de trein zitten.

Volgens mij heeft het een vrij goede aansluiting met Deventer, maar dan is het idd nog een heel eind.

Harco
Deventer - Eindhoven is 125 km; dat valt toch wel mee?

Zal allemaal wel maar stel ik ga 3 uur naar huis kost het me bijna 4 uur. En half 12 al naar huis is te vroeg als we naar een optreden gaan ofzo. Vanaf ongeveer 7 uur is het weer gewoon rond de 2 uur terug reizen en dat vind ik nog wel ok.

Eindje ik zal alvast zorgen dat ik voor die tijd dood ben, dan kan mijn as mee naar de meeting. Ik ga nog liever naar Twello.

Maastricht is ook wel een centrale stad

xD

Om daar te gaan hangen, kan ik net zo goed naar school gaan .
We kunnen ook voor 300 euro een retourtje New York pakken .

Nee maar Eindhoven lijkt me nog steeds dú beste JWZ

Rene1979
Amsterdam (1)
Eindje (4)

Alternatief lijstje:

Ureterp (1)
Kuttekrabbeveen (1)

MJ_DA_MAN schreef:
Ik denk niet dat het met bepaalde mensen hier mogelijk is om serieus en vooral objectief een meeting te organiseren.

Wat flauwe berichten + reacties verwijderd.

Volgens mij moeten jullie gewoon een poll houden voor zowel de stad als de datum en de keuze van de meerderheid aanhouden. Je kan altijd nog een 2e meeting in een andere stad organiseren, een paar maanden later.

Doe dan maar Eindhoven.

Gewoon stemmen dus; eerst locatie, dan datum. We beginnen maar even opnieuw gezien poging één niet door iedereen serieus was genomen:

Eindhoven (1)

Dit is denk ik wel de meest objectieve plaat gezien het een een centraal punt is omdat wij zo sociaal zijn om ook rekening met de Belgen te houden.

Eindhoven (2)

Eindhoven (3)

Niet omdat ik daar voordeel uit trek maar ik vind het wel zo eerlijk tegenover andere.

raffael77
Eindhoven 4

Yo Stapler en Jelle. Jullie kunnen meer rijden als jullie willen.
Ik zal mijn maatje Jack ook vragen of ie mee gaat.
Hij hangt hier ook rond maar is niet super actief op forum.

Wat is zijn usernaam dan? Jelle is overigens (tijdelijk?) geband, dus hij mag niet komen .

En ik kan niet wachten op een ontmoeting met jou, Raffael, vriend .

MJ_DA_MAN schreef:
En ik kan niet wachten op een ontmoeting met jou, Raffael, vriend .

The Ultimate Clash!

Ok vet heur Raf! En Jelle heeft mij verteld dat ie met de skippybal wilde komen maar dan kan ie beter met mij en Raffael mee .

Eindhoven 5
Kan me ook niet herinneren dat ik hier ooit rond heb gekeken .

Eindhoven 5
Amsterdam 1

Rob wij gaan gewoon een keer gezellegies Thomas opzoeken in A'dam . Maar eerst ga je gewoon mee naar Eindje .

Nee, ik ga niet mee naar Eindhoven. Ik ben als een klein kind, als ik mijn zin niet krijg dan krijg ik mijn zin niet, maar dat betekent niet dat ik zin krijg in Eindhoven en zonder zin vind ik het niet zinnig om naar Eindhoven te gaan, wat een lange zinloze zin is dit geworden.

Rob doe niet zo flauw en ga mee.
Anders slinger ik je uit je hol daar in Gestel.

Rob is Ajacied, dus ik snap het 101%, zeker na de afgelopen jaren, de 4-3 dit jaar en de blik op de huidige ranglijst.

RedLightCityBoy
Eindhoven is minder.... dat is misschien een rede (nee niet door het voetbal).

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.