Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2011, 18:20 uur
Vraagje, wanneer is de volgende ronde? Daar moet je diss 32 lines hebben, toch?
0
geplaatst: 7 mei 2011, 18:34 uur
2-2
Chicks grappen zijn wel goed, alleen wat voorspelbaar geworden, bovendien moest ik bij Panjoe wel een paar keer lachen en er zat echt een flow in en was makkelijk en snel te lezen, effectief zonder moeilijk taalgebruik te gebruiken.
Chicks grappen zijn wel goed, alleen wat voorspelbaar geworden, bovendien moest ik bij Panjoe wel een paar keer lachen en er zat echt een flow in en was makkelijk en snel te lezen, effectief zonder moeilijk taalgebruik te gebruiken.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 18:40 uur
3-2
Redelijke diss van Panjoe... Hakunamatafaka had duidelijk geen inspiratie, veel minder dan normaal.
Redelijke diss van Panjoe... Hakunamatafaka had duidelijk geen inspiratie, veel minder dan normaal.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 19:17 uur
alle dissen gaan wel over het zelfde, ik ga een origineel onderwerp bedenken
.
.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 20:18 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die van mij gelukkig niet. Het was de beste tot nu toe.
(quote)
Die van mij gelukkig niet. Het was de beste tot nu toe.
bijna ja.
0
toris
geplaatst: 7 mei 2011, 20:24 uur
niels94 schreef:
Als iedereen het er mee eens is, begint de volgende ronde op 11 mei. Eerder posten mag natuurlijk altijd.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 20:24 uur
Die van Timmie was inderdaad beduidend beter.
Ben benieuwd tegen wie ik de volgende keer moet. Nog één voorronde morgen, toch? Plaats je dan ook een nieuwe lijst?
Ben benieuwd tegen wie ik de volgende keer moet. Nog één voorronde morgen, toch? Plaats je dan ook een nieuwe lijst?
0
toris
geplaatst: 7 mei 2011, 20:27 uur
Nee geen ronde meer. Dit is is de laatste, aangezien R&P en PQT al zijn geweest. We doen trouwens de volgende ronde nog gewoon 16 regels.
0
geplaatst: 7 mei 2011, 20:32 uur
O, oké. Dan heb ik alvast een overschot van heb ik jou daar... (Ja, ben al begonnen anders wordt het helemaal niks
).
).
0
toris
geplaatst: 8 mei 2011, 12:09 uur
Stemmen kan weer tot 23.00, daarna zet ik het nieuwe schema erop.
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 8 mei 2011, 15:05 uur
Feedback is ook welkom, en wat er mis is. Had er toch wel doordachte shit tussen zitten ....
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 8 mei 2011, 21:06 uur
Vond het nogal redelijk origineel gebracht. Zelf zag ik weinig funny shit in panjoe z'n tekst, wat volgens mij de essentie van het battlen is. Maar hij heeft eerlijk gewonnen. Gefeliciteerd.
* denotes required fields.