Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2012, 17:50 uur
Even ter herinnering: morgen gaat het dus echt plaatsvinden, de battle tussen MC Bedwants en Waldorf, ondanks een lichte tegenvaller die Waldorf te verduren kreeg (een vijandige gang heeft met een molotov granaat bijna zijn studio vernietigd). Houd dit topic dus in de gaten en neem je ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes en ooms en tantes allemaal mee naar wat nu al hét festijn van het jaar op MuMe gaat worden!
0
geplaatst: 19 februari 2012, 16:30 uur
De molotov granaat kan nog wel eens een negatieve weerslag hebben...
Afwachten wat er nu gaat gebeuren
Mocht het Toris helemaal niet meer lukken dan vraag ik hier wel of er een ander is die het tegen me op durft te nemen 
toris schreef:
Ik heb slecht nieuws. Ik heb alles hier afgezocht om op te nemen, maar er is gewoon helemaal niks. Met de mobiels kan opnemen nog net wel, maar op de pc zetten weer niet.
Ik heb slecht nieuws. Ik heb alles hier afgezocht om op te nemen, maar er is gewoon helemaal niks. Met de mobiels kan opnemen nog net wel, maar op de pc zetten weer niet.
Afwachten wat er nu gaat gebeuren
Mocht het Toris helemaal niet meer lukken dan vraag ik hier wel of er een ander is die het tegen me op durft te nemen 
0
geplaatst: 19 februari 2012, 20:57 uur
Zoiets zal het wel worden dan. Of Elohim o.i.d. Iemand interesse? Tenzij Toris aangeeft alsnog een middel gevonden te hebben zijn diss op te nemen natuurlijk.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 10:00 uur
Ze zijn druk aan het vegen in de studio van Waldorf, maar hij heeft aangegeven dat de battle binnenkort tóch plaats kan vinden, alleen wat later. Goed nieuws dus! Jullie horen nog wanneer 

0
geplaatst: 20 februari 2012, 20:51 uur
Ik ben de laatste tijd wel erg druk met universiteit... Jammer genoeg ook geen vakantie spoedig, sorry!
Misschien dat ik later meer tijd heb.
Ga wel even de tijd nemen om serieus te battle te bekritiseren natuurlijk!
Misschien dat ik later meer tijd heb.
Ga wel even de tijd nemen om serieus te battle te bekritiseren natuurlijk!

0
geplaatst: 20 februari 2012, 22:43 uur
WEST side crips! XD
Ze doen het toch maar wel hoor, het stadje dat bekend was vanwege de moord op Bonifatius, nu zo belachelijk maken... Om te huilen...
Ze doen het toch maar wel hoor, het stadje dat bekend was vanwege de moord op Bonifatius, nu zo belachelijk maken... Om te huilen...
0
geplaatst: 21 februari 2012, 13:58 uur
Eerst MC Bedwants vs. Waldorf, uit vertrouwelijke bron heb ik begrepen dat de schoonmaakpraktijken hoogstwaarschijnlijk voor woensdag afgelopen zullen zijn en dat de battle hopelijk woensdag al kan plaatsvinden. Ook staat er een wraakactie op de agenda tegen de gang die dit op zijn geweten heeft.
We don't do drivebys, we park in front of houses and shoot
and when the police come we fucking shoot it out with them too!
Want wij zijn straat.
We don't do drivebys, we park in front of houses and shoot
and when the police come we fucking shoot it out with them too!
Want wij zijn straat.
0
geplaatst: 22 mei 2013, 13:28 uur
Inderdaad, schrijf je nu in voor nieuwe tekstbattles!
Aanmeldingen:
-Delars
Aanmeldingen:
-Delars
0
geplaatst: 22 mei 2013, 14:35 uur
Aanmeldingen:
-Delars
-Elohim
Ik heb het battlerappen eigenlijk al opgegeven (ben er echt niet goed in), maar kan best leuk zijn.
-Delars
-Elohim
Ik heb het battlerappen eigenlijk al opgegeven (ben er echt niet goed in), maar kan best leuk zijn.

0
geplaatst: 22 mei 2013, 17:51 uur
ik ging mijn eigen teksten terug lezen en ze zijn geniaal al zeg ik het zelf
.
.
0
nedbed
geplaatst: 23 mei 2013, 15:30 uur
Aanmeldingen:
-Delars
-Elohim
-Nedbed
Haha, lijkt me leuk dit. Ook al ben ik hier waarschijnlijk verschrikkelijk slecht in.
-Delars
-Elohim
-Nedbed
Haha, lijkt me leuk dit. Ook al ben ik hier waarschijnlijk verschrikkelijk slecht in.

0
toris
geplaatst: 23 mei 2013, 15:50 uur
Aanmeldingen:
-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
Helemaal vergeten deze.
Maar leuk idee om het weer op te pikken!
-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
Helemaal vergeten deze.
Maar leuk idee om het weer op te pikken!
0
geplaatst: 23 mei 2013, 16:59 uur
Mogen we trouwens ook Engelse teksten schrijven? Heb echt in geen tijden meer Nederlands geschreven (en schrijf nog regelmatig. Hoop aan het eind van dit jaar een EP op vinyl uit te brengen)
0
geplaatst: 23 mei 2013, 17:03 uur
Ik zou dit best voor de grap nog eens willen doen, maar ik ga zondag een maand weg.
0
geplaatst: 23 mei 2013, 17:43 uur
Aanmeldingen:
-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Harderwiek
Ik zit wel met tentamens, weet dus niet of ik er tijd voor ga hebben; zien het wel!
-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Harderwiek
Ik zit wel met tentamens, weet dus niet of ik er tijd voor ga hebben; zien het wel!
0
geplaatst: 23 mei 2013, 18:23 uur
@Elohim
Als er genoeg vraag naar is, uiteraard! Het werk natuurlijk niet als jij de enige bent die engelstalige battles wil doen.
Als er genoeg vraag naar is, uiteraard! Het werk natuurlijk niet als jij de enige bent die engelstalige battles wil doen.
* denotes required fields.