MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:

MAS
Altijd leuk een eckte audo battle.

panjoe (moderator)
Pop pop!

Even ter herinnering: morgen gaat het dus echt plaatsvinden, de battle tussen MC Bedwants en Waldorf, ondanks een lichte tegenvaller die Waldorf te verduren kreeg (een vijandige gang heeft met een molotov granaat bijna zijn studio vernietigd). Houd dit topic dus in de gaten en neem je ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes en ooms en tantes allemaal mee naar wat nu al hét festijn van het jaar op MuMe gaat worden!

Ik voel me weer helemaal 17.

En wanneer gaat het gebeuren?

Vandaag nog, als Waldorf zijn gang opgeruimd heeft.

De molotov granaat kan nog wel eens een negatieve weerslag hebben...
toris schreef:
Ik heb slecht nieuws. Ik heb alles hier afgezocht om op te nemen, maar er is gewoon helemaal niks. Met de mobiels kan opnemen nog net wel, maar op de pc zetten weer niet.

Afwachten wat er nu gaat gebeuren Mocht het Toris helemaal niet meer lukken dan vraag ik hier wel of er een ander is die het tegen me op durft te nemen

Misschien kan Statler het tegen je opnemen?

Zoiets zal het wel worden dan. Of Elohim o.i.d. Iemand interesse? Tenzij Toris aangeeft alsnog een middel gevonden te hebben zijn diss op te nemen natuurlijk.

Ze zijn druk aan het vegen in de studio van Waldorf, maar hij heeft aangegeven dat de battle binnenkort tóch plaats kan vinden, alleen wat later. Goed nieuws dus! Jullie horen nog wanneer

Ik ben de laatste tijd wel erg druk met universiteit... Jammer genoeg ook geen vakantie spoedig, sorry!

Misschien dat ik later meer tijd heb.

Ga wel even de tijd nemen om serieus te battle te bekritiseren natuurlijk!

Dokkum east side crips y'all.

WEST side crips! XD

Ze doen het toch maar wel hoor, het stadje dat bekend was vanwege de moord op Bonifatius, nu zo belachelijk maken... Om te huilen...

Misschien is Waldorf vs. Stapler wat?

Eerst MC Bedwants vs. Waldorf, uit vertrouwelijke bron heb ik begrepen dat de schoonmaakpraktijken hoogstwaarschijnlijk voor woensdag afgelopen zullen zijn en dat de battle hopelijk woensdag al kan plaatsvinden. Ook staat er een wraakactie op de agenda tegen de gang die dit op zijn geweten heeft.

We don't do drivebys, we park in front of houses and shoot
and when the police come we fucking shoot it out with them too!

Want wij zijn straat.

Dit was een leuk topic!

Inderdaad, schrijf je nu in voor nieuwe tekstbattles!

Aanmeldingen:

-Delars

Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim

Ik heb het battlerappen eigenlijk al opgegeven (ben er echt niet goed in), maar kan best leuk zijn.

Jeeej, het beste topic van Mume begint aan een nieuw leven!

ik ging mijn eigen teksten terug lezen en ze zijn geniaal al zeg ik het zelf .

nedbed
Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed

Haha, lijkt me leuk dit. Ook al ben ik hier waarschijnlijk verschrikkelijk slecht in.

toris
Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris

Helemaal vergeten deze. Maar leuk idee om het weer op te pikken!

Goedzo mensen! aanmelden!

Mogen we trouwens ook Engelse teksten schrijven? Heb echt in geen tijden meer Nederlands geschreven (en schrijf nog regelmatig. Hoop aan het eind van dit jaar een EP op vinyl uit te brengen)

Ik zou dit best voor de grap nog eens willen doen, maar ik ga zondag een maand weg.

Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie

Aanmeldingen:

-Delars
-Elohim
-Nedbed
-Toris
-Timmie
-Harderwiek

Ik zit wel met tentamens, weet dus niet of ik er tijd voor ga hebben; zien het wel!

@Elohim

Als er genoeg vraag naar is, uiteraard! Het werk natuurlijk niet als jij de enige bent die engelstalige battles wil doen.

Dit is wel erg sneu.

Ik doe niet mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.