MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
Hakunamatafaka
Succes Elohim.

Moet ik hiervoor gewoon mijn lines posten?

thgryda schreef:
Ik vind die robbie keane eigenlijk vaak grappig uit de hoek komen, die droge opmerkingen altijd daar houdt een Belg wel van. Zijn nickname is iets minder, ik vind keane maar een matige spits hehhehe maar die top 10 is ook

Inderdaad Robbie kan grappig uit de hoek komen en ik heb veel zin in de battles heb eigenlijk al spijt dat ik me niet heb ingeschreven maar ik zou toch niet met een deftige diss kunnen komen .

Hakunamatafaka schreef:
Succes Elohim.

Moet ik hiervoor gewoon mijn lines posten?

@ Kobe Bryant fan: Inschrijven mag nog. Je tegenstander zal Harderwiek of Rob zijn, alleen de deadline datum een paar dagen later.

Nee, maar ik had me misschien verkeerd verwoord ik zou graag meedoen maar ik ga dit toch niet doen omdat ik geen deftige lines kan verzinnen, dus daarom ga ik gewoon dit topic veel volgen.
En kunnen wij als users stemmen op de battles of kun je je kandidaat stellen voor in de jury te gaan ofzo .

thgryda schreef:
Ik vind die robbie keane eigenlijk vaak grappig uit de hoek komen, die droge opmerkingen altijd daar houdt een Belg wel van. Zijn nickname is iets minder, ik vind keane maar een matige spits hehhehe maar die top 10 is ook

Robbie staat bekend om zijn droogkloterij, dat komt door zijn glimmende neus.

Misschien dat ik een volgende battle es mee doe.

O, bitter.

Iedereen is jury. Zolang je maar niet haat. En oja, NIET opjezelf stemmen.

kobe bryant fan schreef:
Nee, maar ik had me misschien verkeerd verwoord ik zou graag meedoen maar ik ga dit toch niet doen omdat ik geen deftige lines kan verzinnen, dus daarom ga ik gewoon dit topic veel volgen.
En kunnen wij als users stemmen op de battles of kun je je kandidaat stellen voor in de jury te gaan ofzo .

Ach joh, het is toch leuk? Gewoon een grappige line verzinnen en een rijm vinden. Anders zoek je in een rijmwoordenboek ofzo.

En btw. van Rob winnen is niet zo moeilijk. 50% kans dat je hem treft!

pqt
Ik verloor van Rob

Iedereen verliest van mij.

Niet waar.

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal kunnen verzinnen. Eerst eens kijken hoe hoog het niveau ligt, misschien dat ik dan volgende keer meedoe .

kobe bryant fan schreef:

Creatief zijn jongen! Denk maar niet dat ik hier enige ervaring in heb Moest soms wat proberen he! (ook al heeft bedorvenkebab mij onder dwang ingeschreven:P)

Oooow shit! Dat wordt er in de eerste ronde uitgaan... morgen al de deadline... ik zal zien wat ik kan doen

JLjuju schreef:
(quote)

Robbie staat bekend om zijn droogkloterij, dat komt door zijn glimmende neus.

Misschien dat ik een volgende battle es mee doe.

Mijn neus glimt niet meer dan normaal

Elohim schreef:
Oooow shit! Dat wordt er in de eerste ronde uitgaan... morgen al de deadline... ik zal zien wat ik kan doen

Morgen nacht pas

Overigens bekritiseer ik de tekst van Elohim en Hakunamtafaka niet op personals, aangezien laatsgenoemde pas net geregistreerd is en ze eigenlijk alleen de naam kunnen weten.

FightForMore
Ik bekritiseer teksten op inhoud en woordgebruik.

panjoe (moderator)
Heel verstandig .

Hakunamatafaka
Dan zal ik het spits wel afbijten.

Hakunamatafaka
Lieve Elohim,

Het is eigenlijk al over, wanneer ik je klap tegen je ogen,.
ik geef je zo'n blokhoofd dat je straks in legoland kan wonen
Elohim staat nooit in het middelpunt van de aandacht, bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen
Tis zielig geloof me, maar wanneer alles om hem draait...... dan heeft ie gezopen

Deze gay komt uit Friesland beter ga je fierljeppen, hatsieklatsie
Als ik je pats G. Elohim zit vaker op zijn knieën in bosjes dan papparazi.
Terwijl jij ligt te rollen met koeien laat ik snollen loeien, dat is een feit bitch
Elohim gaat letterlijk bloeden, want dat is als mest, enkel goed als het verspreid ligt.

Een battle tegen mij winnen is godsonmogelijk, ik verdelg.
Als ik aan het bidden ben, praat ik tegen mezelf
Met mijn zieke shit laat ik mensen tot mijn overtuiging bekeren.
Tja het kan vreemdgaan….net zoals jij.. die fokt met de verkeerde.

schreeuw maar niet, je bent nog sneller gebroken dan een stilte
Of één van je ribben.
Jou vrees ik niet. Met vechtkunsten kun jij niet overweg.
En krijg ik een ram…. is het omdat ik je mams in juli gepaald heb.

Hoogachtend,

Hakunamatafaka

Sterk begin, en ik als lid van de jury geef ik een 8* alleen als ik het zo lees klinkt het hier en daar niet goed om ooit op te flowen.

Eén goede line: Tis zielig geloof me, maar wanneer alles om hem draait...... dan heeft ie gezopen.

De rest nogal geforceerd.

Haha die line is inderdaad wel dope

Inderdaad, het klinkt geforceerd maar er zitten toch een paar leuke lines tussen.

MAS
Mwaah ik vind het maar matig.

panjoe (moderator)
Haha, die is sterk idd . Je aanheffing ("Lieve Elohim") en "Hoogachtend" zorgden ook er ook wel voor dat mijn mondhoeken enigszins omhoog krulden .

Dit: Als ik je pats G. Elohim zit vaker op zijn knieën in bosjes dan papparazi is ook nog een leuke line, maar die line ervoor is redelijk matig.

Hakunamatafaka
Ik kan het niveau nog niet peilen. Heb hier niet super veel aandacht aan besteed, maar toch wel genoeg (hoop ik)..tenzij er facking battle goden zitten hier. Dan ben ik door mijn laksheid niet door.

Hakunamatafaka
kobe bryant fan schreef:
Sterk begin, en ik als lid van de jury geef ik een 8* alleen als ik het zo lees klinkt het hier en daar niet goed om ooit op te flowen.

Was ook niet van plan er op te flowen.

Nah, je gaat wel winnen. Niemand is goed hier, anders had ik niet de voorgaande editie gewonnen.

Hakunamatafaka schreef:
Als ik aan het bidden ben, praat ik tegen mezelf

ik ook

Ik vond het best een aardige diss, ietwat geforceerd misschien maar dat heb je al gauw vind ik. Paar sterke punchlines, maar ook veel mindere. Al met al best netjes vind ik

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.