MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
Bedorvenkebab is een terechte winnaar.

0-1

pqt
1-1

alsof sowieso.

Panjoe Haha.

Ook hier is het niet verboden om feed te geven mensen!

Feedback? Dit is een hiphop topic, niet het leven vriend.

panjoe (moderator)
Ja hallo, ik had die van Hakunamatafaka helemaal niet gezien. Friday highday he.

panjoe (moderator)
1-2, dit was duidelijk een terechte finale. Jullie hebben veel dubbelzinnigheid in jullie teksten, juist datgene dat ik vaak het meeste kan waarderen bij dit toernooitje, maar Kebab wint het uiteindelijk op samenhang. Hakuna had misschien wel even geniale punchlines, maar dat waren meer losse flodders. Bovendien moest je aan het begin duidelijk even los komen.

Dan houd ik het spannend:

2-2

De finale was duidelijk de ronde met het hoogste niveau.

3-2

En Kebab leg ff die 8Mile line uit please?

4-2

toris
5-2

De tweede helft van de diss van Hakunamatafaka is echt goed. Hij is duidelijk de punchline-meester van dit topic.

MAS
6-2

Rhythm & Poetry schreef:
Feedback? Dit is een hiphop topic, niet het leven vriend.

Du libi. We moeten eten

@ Stapler:
Hattrick voor Hakuna, maar ik blijf hoop houden.
Edit: FUUU.

7-2

7-2 Die van Bedorvenkebab veegt de vloer aan met die van Hakuna.

Vinden ik en 6 andere kennelijk niet. Die van Bedorvenkebab was ook goed, daar niet van, maar Hakuna had gewoon echt sterke punchlines.

Nee man, die was tering geforceerd zonder enige vorm van humor. Sowieso is een stem van mij meer waard dan een stem van wie dan ook. Al zijn jullie met zijn zevenen.

Ik vind die van Kebab beter, maar ik heb een hekel aan hem.
Daarom stem ik tegen hem.

Hakunamatafaka
wheheh gvd . Je hebt wel even mijn halve filmarchief doorgespit ofniet. wel nice. Alleen een overkill aan filmreferenties is niet nice, maar dat is mijn persoonlijke mening.

8-2

Goeie battle.

9-2 Hakuna had veel betere punchlines, maar Kebab zijn diss was wel origineler maar met al die links werd het ook wat ongemakkelijk om de hele tijd van MM naar Mume te gaan klikken.

Je hoort die films ook gewoon te kennen imo.

kobe bryant fan heeft wel een dope avatar.

Veel plezier op vakantie Kebab.

Hakunamatafaka
Kunnen we concluderen dat ik heb gewonnen, of wil men nog meer stemmen.

Er zijn niet eens genoeg users om kebab nog te laten winnen. Ik denk dat we kunnen concluderen dat jij hebt gewonnen Hakuna. Van harte.

Gefelicteerd Hakuna.
Volledig terecht gewonnen.

Goed georganiseerd toernooi kebab!

Gefeliciteerd Hakuna. Had niet zo'n marge verwacht, maar het is absoluut geen schande om van die diss te verliezen

Iemand moet het topic overnemen, jammer ook dat er zo weinig mensen reageren t.o.v. het begin. Zou het mooi vinden als de volgende keer de verliezers het topic blijven volgen, en de mensen die kritiek hebben over het niveau laten zien hoe het moet

toris
Zullen we eerst nog een disstoernooitje doen? Ik wil het eventueel best organiseren.

Wat mij betreft is het goed Niet heel veel werk alleen:

-Mensen Pmen dat het toernooi begint. Je moet met 16 of 32 beginnen, 16 lijkt me haalbaar.
-Regels aanpassen als het fout loopt.
-Beslissen wanneer deadlines aflopen en plannen via random.org.
-Proberen on-topique te houden.

Gefeliciteerd Hakuna. Terecht gewonnen, hoewel jullie beide duidelijk de beste van dit toernooi waren imo.

Ik wil een eventueel volgend toernooi wel meedoen, maar ik vrees dat ik in no time door mijn punchlines heen ga zijn Maar goed, het is voor de lol. Verwacht van mij zeker geen hoog niveau

Ga jij nog wel meedoen, kebab?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:09 uur

geplaatst: vandaag om 14:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.