MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / No Limit vs. Ca$h Money

zoeken in:
Harco
Ik sprak mijn maat thomzi50 ergens net voor Koninginnedag in Amsterdam. We hebben toen ook kortstondig dit topic aangesneden en sindsdien is het weer gaan kriebelen bij me, hoor. Nu mijn eerste schooljaar in vijf/zes jaar tijd er op zit, kan ik me hier eindelijk op gaan richten. Ik ben PxMxWx - High Life momenteel weer eens aan het beluisteren. Verwacht ditmaal echt een stukje over dat album. Mr. Ivan's 187 in a Hockey Mask is het laatste Cash Money-album uit 1994 dat ik nog moet behandelen voordat we verder gaan met 1995.

Beste nieuws van het jaar. (Inmiddels heeft No Limit ook weer wat nieuwe heat gedropt. 2013 kan gewoon meedoen. Hoera.)

Tussenstand: 1-1.

Overzicht:
1992 - Ca$h Money (reden: label bereikte hetzelfde met één puber als No Limit met drie volwassenen)
1993 - No Limit Records (reden: Cash Money brengt dit jaar ontzettend veel rommel uit, terwijl No Limit haar draai hoorbaar begint te vinden.)

Ik vind dat er voor zulk groot nieuws wel opvallend rustig wordt gereageerd. Misschien helpt dit: ruim een half jaar geleden schreef ik voor State Magazine een uitgebreid stuk over No Limit.

Misschien dat het 'eerst zien, dan geloven'-gevoel zich zo langzamerhand een beetje laat gelden Nee, ik ben zeer benieuwd, laat die stukken maar komen

Harco
Ik zie dat er inmiddels ook een Cash Money-artikel op State staat met Kilo G als honorable mention.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.