MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Favoriete MC's

zoeken in:
De tussen haakjes zijn leuk .

Pooiertje schreef:
Ik wacht op een opmerking van Robje over Jay-z en zijn nivea zalfjes.

EDIT: LOL net te laat

Ik denk: laat ik je eens voor zijn. Hadden we nu maar een memorabel quote topic.

M&G schreef:

12 Mobb Deep ( The Infamous Hell on eartha)!

Dat zijn er twee.

M&G
Wat heeft iedereen tegen Jay-Z??
Reasonable Doubt was cool
Black ALbum ook
Blueprint ook
Hij is redelijk op niveau gebleven z'n laatste paar waren iets minder

Jay-Z is idd heel constant qua niveau als rapper; middelmatig tot zwak wel te verstaan.

M&G
Dus jij vind Reasonable Doubt een zwak album
En Blueprint en Black Album?

Maar Behalve Jay-Z nog andere bezware op de top 15

Wat de fuck heeft blu gedaan om zo hoog te eindigen?
13 in een dozijn rapper als je het mij vraagt. Dat dat album zo lekker klinkt komt mijns inziens vooral door Exile.

M&G schreef:
Dus jij vind Reasonable Doubt een zwak album
En Blueprint en Black Album?
Ik weet niet hoe jij redeneert, iig niet echt logisch.

GarnalenPeller schreef:
Wat de fuck heeft blu gedaan om zo hoog te eindigen?
13 in een dozijn rapper als je het mij vraagt. Dat dat album zo lekker klinkt komt mijns inziens vooral door Exile.
Volstrekt, 100% en helemaal mee eens.

M&G
Zit wat in maar ik vind blu z'n stem fijn en zijn album heb ik zo vaak geluisterd en het verveeld nog steeds niet

Maar leg is uit raar beredeneert jij vind een rapper zwak dus ik vraag of je zn albums zwak vind is tog niet zo raar beredeneert

M&G
Oké misschien staat blu een beetje overdreven hoog maar ik mag em wel

M&G schreef:
Maar leg is uit raar beredeneert jij vind een rapper zwak dus ik vraag of je zn albums zwak vind is tog niet zo raar beredeneert
Je begint de zin met ''dus jij vindt'', dan ga ik er vanuit dat jij denkt dat ik die drie albums slecht vind omdat ik Jay-Z een beperkte rapper vind. Vrij krom toch?

M&G
Zit wat in maar vind je het slechte??
albums

Nee, qua sterren scoren ze gemiddeld zelfs 3,83 bij mij hier op MuMe.

M&G
Waarom vind je Jay-Z dan zo slecht 3 goede albums maken is voor een Mc niet slecht of wel??

Ah, u heeft alleen de a capella-versies van die albums?

Heeft Jay-Z echt drie goede albums gemaakt? Wat versta je dan onder goed als ik vragen mag? Zijn debuut komt in de buurt van goed maar is nu ook niet direct heel bijzonder. Vind hem qua lyrics gewoon vrij matig - maar hij had soms wel degelijk een dope tekst - en zijn flow trek ik niet altijd.

M&G
Ik vond in unreasonable doubt zijn flow erg goed
The Black Album En the Blueprint zijn wel wat minder maar nog steeds nog net tot categorie goed vind ik !
Maar Wie hadden jullie daar dan gez

M&G
gezet bedoel ik??

Met je toplijst is niks mis hoor, gewoon zo houden als dit je favoriete rappers zijn. Zelf ziet mijn top 10 er zo uit.

01. Slug
02. MF DOOM
03. Q-Tip
04. Del the Funky Homosapien
05. Black Thought
06. Talib Kweli
07. Brother Ali
08. Evidence
09. Method Man
10. Cise Star

En daar zullen ook veel mensen het niet mee eens zijn, maar dat is het typische van toplijsten.

M&G
Mooie Lijst maar ik heb de klasse van Talib Kwali nooit begrepen solo vond ik et niks black Star is wel gruwelijk

M&G
Wat is zijn beste Solo Album??

Reflection Eternal zal je ook wel gaaf vinden. Quality is mijn favoriete solo album van Talib Kweli, daarna werd hij helaas met het jaar minder, neemt niet weg dat het een grootheid binnen de scene is en nog altijd wel op voldoendes van mij kan rekenen.

M&G
OK ja ik heb z'n album met Hi-Tek
Maar dan ga ik quality is downloade!

Is het beter dan below the heavens??

Ik vind van niet..

M&G
Quality gedownload!!

Mb.
Er is op zich niets mis me je lijst M&G, maar het is wel een voorspelbare lijst met de gevestigde namen erin - daardoor ook een veilige lijst. Maar R&P heeft ook een voorspelbare lijst voor een self-claimed backpacker, vind ik.

Maakt niet uit hoor R&P; je blijft lief!

P-DawG
Rhythm & Poetry schreef:
Zijn debuut komt in de buurt van goed maar is nu ook niet direct heel bijzonder.
Dit is natuurlijk niet het topic daarvoor maar serieus:

In RD zit alles wat je onder 'bijzondere' Hip-Hop, en zeker onder sterke albums binnen het genre, kan plaatsen. Jay-Z heeft er geniale lyrics (ik noem een Dead Presidents/Regrets/D'Evils enz.), een aantal legendarische gastoptredens (Biggie en Memph Bleek) en heerlijke producties (vrijwel gedurende het hele album).
RD is daarom dan ook een onbetwiste classic. (imo.) Enige minpuntje dat ik kan ontdekken is, uiteraard, Ain't No (Bitchass) Nigga.

Mja meningen verschillen natuurlijk enz. enz. Het is alleen moeilijk voor mij om het te begrijpen ... That's all folks.

P-DawG
M&G schreef:
Quality gedownload!!
iYeaaah.

RD is samen met 2001 denk ik toch wel het meest overschatte hiphopalbum ooit imho. Black Album en BP zijn beter en vooral constanter.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.