De Site / Algemeen / Luisteren voordat je stemt
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2008, 20:08 uur
En iedereen maar denken dat we de grote onthulling pas zondagavond te horen krijgen
.
.
0
geplaatst: 1 februari 2008, 20:12 uur
En misschien ook opheldering wat Rammstein er tussen doet (die ken ik nl. niet) 

0
Music Freak
geplaatst: 1 februari 2008, 22:22 uur
@ aERodynamIC:
Jij oordeelt over iets, waar jij niet eens de ware rede van weet waarom ik die albums zo laag beoordeel, en dat ze toevalig in jouw Top 10 staan, daar kan ik niks aan doen. Kwestie van muziek smaak.
Ten tweede, jij moest eens weten hoeveel cd's ik in handen gedrukt krijg van vrienden en kennis die mij muzieksmaak op willen leggen die mij totaal niet boeien, en daar was Rammstein o.a. ook een van. Maar toch luister ik ze wel, om toch eens kennis te maken met nieuwe muziek genre, maar ze boeien mij gewoon niet, vandaar die lage waarderingen.
Maar het kan zijn dat ik in het begin wel eens wat albums heb beoordeelt, in een kwaaie bui omdat ik soms recensies lees wat gewoon nergens opslaat (in het algemeen, en daar bedoel ik niet jouw mee, voor het geval je aangesproken voelt), maar normaal gesproken zou ik dat dus nooit doen.
De reden waarom ik nu wel eerlijk wil zijn in het stemmen, heeft te maken met het feit dat ik mijn colectie cd's wil orderen en eerlijk wil beoordelen, en daarmee beodel ik dat ik van af nu alleen nog maar mijn eigen favoriete artiesten, of artiesten die ik ook weet te waarderen, alleen nog maar zal beoordelen.
Dit is mijn uitleg.
Jij oordeelt over iets, waar jij niet eens de ware rede van weet waarom ik die albums zo laag beoordeel, en dat ze toevalig in jouw Top 10 staan, daar kan ik niks aan doen. Kwestie van muziek smaak.
Ten tweede, jij moest eens weten hoeveel cd's ik in handen gedrukt krijg van vrienden en kennis die mij muzieksmaak op willen leggen die mij totaal niet boeien, en daar was Rammstein o.a. ook een van. Maar toch luister ik ze wel, om toch eens kennis te maken met nieuwe muziek genre, maar ze boeien mij gewoon niet, vandaar die lage waarderingen.
Maar het kan zijn dat ik in het begin wel eens wat albums heb beoordeelt, in een kwaaie bui omdat ik soms recensies lees wat gewoon nergens opslaat (in het algemeen, en daar bedoel ik niet jouw mee, voor het geval je aangesproken voelt), maar normaal gesproken zou ik dat dus nooit doen.
De reden waarom ik nu wel eerlijk wil zijn in het stemmen, heeft te maken met het feit dat ik mijn colectie cd's wil orderen en eerlijk wil beoordelen, en daarmee beodel ik dat ik van af nu alleen nog maar mijn eigen favoriete artiesten, of artiesten die ik ook weet te waarderen, alleen nog maar zal beoordelen.
Dit is mijn uitleg.
0
geplaatst: 1 februari 2008, 22:31 uur
Music Freak schreef:
dat ze toevalig in jouw Top 10 staan, daar kan ik niks aan doen.
dat ze toevalig in jouw Top 10 staan, daar kan ik niks aan doen.
Oei, dat is zeker erg toevallig: zelfs niet eens andere albums van betreffende artiesten maar exact die. En buiten Rammstein stopt het daar ook weer bij. De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Heb ik je persoonlijk mijn top 10 aangeboden en iemand anders die van Rammstein?
Waar zijn de stemmen op al die andere cd's eigenlijk gebleven?
Wat een toeval toch allemaal

Zou het komen omdat ik Celine Dion een lage beoordeling heb gegeven, toevallig 5* van jou? Misschien vergis je je en was je daardoor toch kwaad op mij (en zou ik me dus toch persoonlijk aangesproken moeten voelen). Wederom toeval

Dit is mijn uitleg.
Dank. Ik weet genoeg

0
Music Freak
geplaatst: 1 februari 2008, 23:06 uur
aERodynamIC schreef:
Oei, dat is zeker erg toevallig: zelfs niet eens andere albums van betreffende artiesten maar exact die. En buiten Rammstein stopt het daar ook weer bij. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Heb ik je persoonlijk mijn top 10 aangeboden en iemand anders die van Rammstein?
Zou het komen omdat ik Celine Dion een lage beoordeling heb gegeven, toevallig 5* van jou? Misschien vergis je je en was je daardoor toch kwaad op mij (en zou ik me dus toch persoonlijk aangesproken moeten voelen). Wederom toeval
Dank. Ik weet genoeg
(quote)

(quote)

(quote)

(quote)
Dank. Ik weet genoeg

Het zou kunnen dat het misschien komt door Celine Dion, maar dat weet ik eerlijk gezegd ook niet meer, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog wel in mijn top 10 staat, ik verander de laatste tijd zoveel van smaak. Misschien kan ik beter mijn top 10 pas gaan samenstellen, als ik mijn hele collectie van 500 cd's heb beluisterd en beoordeeld. Maar daar maak ik me nu ook niet meer druk om, ik heb de laatste tijd geleerd dat iedereen zijn mening mag geven ook al wordt je nog zo boos, smaak voor muziek verschillen gewoon per persoon, en dat moet iedereen gewoon van elkaar respecteren.
Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer muziek genres begin te waarderen, zo moest ik vroeger ook nooit van Rock en Dance muziek weten, maar nu vind ik Rock muziek geweldig, en kan ik me op Dance muziek me lekker uitleven in de sportschool.
Dus wie weet is er nog hoop voor Rammstein in de toekomst.

0
geplaatst: 1 februari 2008, 23:18 uur
Music Freak schreef:
Het zou kunnen dat het misschien komt door Celine Dion, maar dat weet ik eerlijk gezegd ook niet meer
Het zou kunnen dat het misschien komt door Celine Dion, maar dat weet ik eerlijk gezegd ook niet meer
Geeft niks hoor: ik vergeet ook zo vaak wat

ik weet eigenlijk niet eens of ze nog wel in mijn top 10 staat
Misschien moet je even kijken dan

ik heb de laatste tijd geleerd dat iedereen zijn mening mag geven ook al wordt je nog zo boos, smaak voor muziek verschillen gewoon per persoon, en dat moet iedereen gewoon van elkaar respecteren.
Dat vind ik nu ook: sommigen gaan bijvoorbeeld 0,5 uitdelen uit boosheid. Dat is toch vreemd? Kan jou het schelen als je de enige bent die een artiest mooi vindt. Niets van aantrekken inderdaad!
Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer muziek genres begin te waarderen, zo moest ik vroeger ook nooit van Rock en Dance muziek weten, maar nu vind ik Rock muziek geweldig
Mag ik je dit album dan aanbevelen? Ongelooflijk sterke rock!
Dus wie weet is er nog hoop voor Rammstein in de toekomst. 

Voor mij niet: ik vind ze niet zo geweldig

0
Music Freak
geplaatst: 2 februari 2008, 17:41 uur
Die ken ik niet, maar ik zal eens uitkijken naar dit album, misschien vind ik het wel wat.
Bedankt.

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 19:06 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Stemgedrag
Slotje.
aERodynamIC schreef:
Die discussie is dan ook al weer een paar maanden oud en daarbij is 'het geschil' al lang opgelost (en uitgekomen
).
Slotje?
Die discussie is dan ook al weer een paar maanden oud en daarbij is 'het geschil' al lang opgelost (en uitgekomen
).Slotje?
Slotje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.