MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
De meeste mensen op de site zijn inderdaad meer van de (classic) rock. Het electronica-gehalte is nooit echt heel groot geweest, al zijn er in mijn straatje gelukkig wel wat mensen te vinden waar ik voor tips terecht kan.

Ik mis soms de liefde in het hiphopgedeelte van de site.

Misterfool
opzich zou ik wel wat meer electro en industrial kunnen toevoegen op het maak kennis met electronica topic. hoewel ik verre van een kenner bent.

toch leuk om te weten dat ik gemist ben in mijn korte afwezigheid

Misterfool schreef:
opzich zou ik wel wat meer electro en industrial kunnen toevoegen op het maak kennis met electronica topic. hoewel ik verre van een kenner bent

Ga je gang, wellicht steken we er nog wat van op.

Alhoewel het industrial liefhebbers daar vrij beperkt is, geloof ik.

hdk-nl
Pastichio Rocker schreef:
Nee, ik doel op het algehele electronica-gehalte hier. Het enige wat echt geappriceerd lijkt te worden door een klein groepje is idm en de wat hardere stijlen zoals breakcore, zoals ook te zien is in het doodgebloede 'maak kennis met electronic' topic. Het doet altijd zo pretentieus en puristisch aan op het electronica-gedeelte van MusicMeter.

Valt toch wel mee? De laatste tijd is er ook genoeg ander materiaal behalve IDM, breakcore etc. gepost in het maak kennis met... topic. Verder is meer activiteit in de electronic hoek natuurlijk altijd gewenst.

Stijn_Slayer
Waar is Down_By_Law gebleven?

Ik mis subcategorieën!

Heel leuk dat ik op 'dance' kan zoeken, maar ik zou graag wat specifiekere zoekopdrachten kunnen plaatsen. Zeker met dance zijn er zoveel uitgebreide subgenres. Van Trance tot Hardcore, van House tot Hardstyle, van Techno tot Drum 'n Bass.

Het zou erg fijn zijn als ik op deze genres kan zoeken.

herman schreef:

Alhoewel het industrial liefhebbers daar vrij beperkt is, geloof ik.

Heerlijk. Laat maar komen!

uier schreef:
Zeker met dance zijn er zoveel uitgebreide subgenres.

Nee hoor, die zijn er in alle genres... heb je enig idee hoeveel er bijvoorbeeld in wereld of 'avant-garde' zitten, of gewoon in rock...

Die discussie over subcategorieen is vaker gevoerd... geeft alleen maar een hele hoop wildgroei over dingen waar mensen het toch niet met elkaar over eens worden.. op die manier krijg je binnen de kortste keren 500 subcategorieen.

ricardo schreef:

Ook mis ik hier muziek dvd's, er is nergens iets of een site waar je muziek dvd's kunt beoordelen, en waar je erover kunt praten.

Daar ben ik het helemaal mee eens!!!

Daar is ooit een hele discussie over geweest op MusicMeter, zie de nevenstaande link.

http://www.musicmeter.nl/fo...

Weet ik. Ik heb daar zelf ook een bijdrage aan geleverd. Neemt niet weg dat mijn mening niet veranderd is en ik nog steeds vind dat muziek-DVD's ook op deze site thuishoren als je met je tijd wilt mee gaan en niet achter de feiten wilt aan hobbelen.

Misterfool is geband Iemand die hem gaat missen? Ik niet in ieder geval.

Editoor schreef:
Misterfool is geband Iemand die hem gaat missen? Ik niet in ieder geval.

Trappen als er niet terug kan getrapt worden is erg stoer, mijn jongen, bedankt voor je bijdrage aan het topic.

bennerd schreef:
(quote)

Trappen als er niet terug kan getrapt worden is erg stoer, mijn jongen, bedankt voor je bijdrage aan het topic.

Nou, het was meer een mededeling dan een figuurlijke trap zoals jij dat suggereert. In zijn geval boeit het me niet of hij wel of niet aanwezig is op dit forum. Maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die hem wel missen.

lambf
Geef nou maar toe dat je hem een sukkel vond, want jezelf eruit lullen wil nog niet echt lukken.

Ik ga misterfool heel erg missen, zeker nu hij lovende woorden had voor Atmosphere. Daarnaast waren hiphopdiscussies met hem altijd erg vermakelijk, maar hopelijk komt hij weer terug. Volgens mij is het pas zijn eerste ban.

lambf schreef:
Geef nou maar toe dat je hem een sukkel vond, want jezelf eruit lullen wil nog niet echt lukken.

Als je denkt dat ik me eruit probeer te lullen moet je dat helemaal zelf weten. Hij is voornamelijk geband doordat ie veel getrold heeft en ik vind mensen die trollen meestal ook heel irritant maar in zijn geval heb ik dat nooit echt als ergelijk ervaren. Dus van mij had ie mogen blijven, maarja daar ga ik niet over. Ik Ken ook niemand die ik een ban zou toewensen. Dat ik bij die eerste bericht het vermoeden wek dat ik hem een ban toewens of iets dergelijks is dus niet waar en ik hoop dan ook dat ik het voldoende heb toegelicht.

handsome_devil
scheiding der geesten

echt jammer dat het niet meer terug komt

handsome_devil
nu is er hier helemaal niks leuks meer

Wat slowchat en verdere off topic berichten weggehaald.

Waarschijnlijk al eerder aangehaald maar..
De mogelijkheid om producers in te voeren zou wel leuk zijn. Als optie dan, niet als verplichting.

Ook de mogelijkheid om toplijsten-combinaties te maken zou wel leuk zijn (bv alle hiphop uit 1999, beste albums met als genre electronic/hip-hop etc.)

FlyLo schreef:

Ook de mogelijkheid om toplijsten-combinaties te maken zou wel leuk zijn (bv alle hiphop uit 1999, beste albums met als genre electronic/hip-hop etc.)

Dat kan hier.

Wat wel jammer is dat de resultaten altijd op alfabet staan en dat je er niet voor kan kiezen om bijvoorbeeld op stemgemiddelde of jaartal te ordenen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat kan hier.

Wat wel jammer is dat de resultaten altijd op alfabet staan en dat je er niet voor kan kiezen om bijvoorbeeld op stemgemiddelde of jaartal te ordenen.

En het is jammer dat je niet meer als 100 zoekresultaten krijgt

Het zou ook leuk zijn dat als je een artiest toevoegt aan je updates, je ook geupdate wordt als er een nieuw album/gastoptreden etc van deze artiest op de site wordt toegevoegd.

TJN
Ik mis op deze site ruimte voor een eigen alternatieve mening. Blijkbaar hebben zowel crew als andere gebruikers er iets op tegen wanneer een mening gegeven wordt die niet in hun straatje past. Ik zou graag willen dat men opgewassen is tegen kritiek op platen en ruimte bied voor een mening van een ander. Of is dat te veel gevraagd?

Lukk0
Doe normaal man, natuurlijk worden andere meningen hier geaccepteerd, maar als hier een hoog gewaardeerde plaat zonder enige onderbouwing zonder pardon afgeschoten wordt, is het niet meer dan normaal dat er gereageerd wordt. Kritiek mag, graag zelfs, want met alleen lyrische verhalen wordt het hier al snel saai, maar sommige uitspraken zijn gewoon onwaar en daar wordt dan ook op gereageerd. En de uitspraak dat mainstream en pulp sterk met elkaar verbonden zijn is natuurlijk gewoon een poging om reacties te krijgen, waar ik en anderen dan natuurlijk ook op ingaan. Je een beetje in anderen verplaatsen is misschien ook niet verkeerd.

Lukk0

Je haalt me de woorden uit m'n mond.

Stijn_Slayer
Inderdaad Lukk0.

Als je op zo'n manier, en dan ook nog zonder enige onderbouwing, stelt dat iedereen het fout heeft moet je niet vreemd opkijken als je een weerwoord krijgt.

Ieder mag z'n mening geven, maar meningen hoor je te onderbouwen.

Kom op mensen, laat je niet zo uit de tent laten lokken door deze Bob Cremers (met veel woorden).

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.