MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Er staat toch duidelijk bij: niet op elke versie van dit album aanwezig.

Dat jij dan vindt dat ze er niet bij horen...

Deze kan eraf, beide albums staan er los op en deze 'compilatie' voegt geen extra tracks toe.

WernerGSF
Cygnus schreef:
Er staat toch duidelijk bij: niet op elke versie van dit album aanwezig.

Dat jij dan vindt dat ze er niet bij horen...

nou ik vind het gewoon een beetje jammer dat dat soort nummers er dan bij staan, alsof dat het album is. snapje wat ik bedoel?
ik durf bijna geen 5* meer te geven

hmm die van Queen valt nog wel mee, maar deze vind ik wel lelijk. Maar goed als je de één wel toestaat, moet de ander dat natuurlijk ook kunnen.

WernerGSF
precies, dat soort dingen, dat is gewoon zo jammer. je hebt dan een 'klassieker' en die wordt dan zo verpest.

lebowski schreef:
Deze van Guadalcanal Diary kan eraf, beide albums staan er los op en deze 'compilatie' voegt geen extra tracks toe.

Ok, verwijderd!

Casartelli (moderator)
WernerGSF schreef:
precies, dat soort dingen, dat is gewoon zo jammer. je hebt dan een 'klassieker' en die wordt dan zo verpest.

Tja, blame the record company...

WernerGSF
daar moet toch een keer serieus over gediscussieerd worden vind ik.
of die erbij horen of niet, ik vind in iedergeval van niet

DutchViking
Ik zag dat enkele labels in meerdere varianten op de site staan, terwijl het hetzelfde label betreft. Een voorbeeld hiervan is Sugarhill. De exacte labelnaam is Sugar Hill. De albums die nu onder de entry van Sugarhill staan, kunnen dus overgezet worden naar Sugar Hill (hier staan er al een aantal). Ditzelfde probleem treedt op bij de albums die staan onder de entry Dockyard1. De exacte labelnaam is Dockyard 1, dus met spatie.

Van Sugar Hill zijn twee labels bekend, een die zich toelegt op folk- en roots en een die zich toelegt op hiphop en r&b. Graag zou ik een onderverdeling willen zien, zodat beide Sugar Hill-labels een apate entry krijgen. Is dit mogelijk?

Ze zijn gerenamed, dat onderscheid maken tussen de labels kan wel, maar dat moet per album gebeuren met (I) en (II).

DutchViking
Oké, bedankt. Ik zal ervoor zorgen dat die onderverdeling met I en II er komt.

Ben het er trouwens niet mee eens dat (met alle respect voor de artiest) dat er Urbanus-albums op deze site staan. Laatst werden al mijn Van Kooten en De Bie toevoegingen van de site gehaald en in mijn ogen schelen die niet veel met de Urbanus-albums. Die staan ook vol met conferences en een aantal liedjes. Dus lijkt mij fair om of alle Urbanus-albums te verwijderen of om de Van Kooten en De Bie-albums toe te staan (en albums die daaraan relateren).

Er zijn heel de tijd problemen.

De website werkt gedurende 5 minuten niet (error), en dan gedurende 15 minuten weer wel!
En dan weer error....

musicfriek schreef:
Ben het er trouwens niet mee eens dat (met alle respect voor de artiest) dat er Urbanus-albums op deze site staan. Laatst werden al mijn Van Kooten en De Bie toevoegingen van de site gehaald en in mijn ogen schelen die niet veel met de Urbanus-albums. Die staan ook vol met conferences en een aantal liedjes. Dus lijkt mij fair om of alle Urbanus-albums te verwijderen of om de Van Kooten en De Bie-albums toe te staan (en albums die daaraan relateren).

Voor mij mogen beiden ... bij beiden staat er ook muziek op dus...

DutchViking
DutchViking schreef:
Ik zag dat enkele labels in meerdere varianten op de site staan, terwijl het hetzelfde label betreft. Een voorbeeld hiervan is Sugarhill. De exacte labelnaam is Sugar Hill. De albums die nu onder de entry van Sugarhill staan, kunnen dus overgezet worden naar Sugar Hill (hier staan er al een aantal). Ditzelfde probleem treedt op bij de albums die staan onder de entry Dockyard1. De exacte labelnaam is Dockyard 1, dus met spatie.

Van Sugar Hill zijn twee labels bekend, een die zich toelegt op folk- en roots en een die zich toelegt op hiphop en r&b. Graag zou ik een onderverdeling willen zien, zodat beide Sugar Hill-labels een apate entry krijgen. Is dit mogelijk?

De albums die nu nog onder Sugar Hill zijn weergegeven, kunnen zonder uitzondering verplaatst worden naar het label Sugar Hill I. Dit zijn namelijk allemaal albums van hetzelfde label.

Voor het label Play It Again Sam komt zowel PIAS als Play It Again Sam voor op de site. PIAS is de meest voorkomende dus misschien moeten alle albums die onder Play It Again Sam staan even gewijzigd worden in PIAS.

@ TheSilmarillia: De releases waar je het hier over had zijn intussen van de site verwijderd want die mochten er idd niet op.

@ Dutchviking: Sugar Hill labelkwestie is volgens mij helemaal in orde nu.

@ reptile71: Die staan nu allemaal onder PIAS zoals het hoort.

musicfriek schreef:

Krijg ik hier nog een reactie op?

Is er al ergens melding gemaakt van het feit dat er problemen lijken te zijn met de site? Ik heb al heel de morgen grote vertragingen. Soms gaat het weer vlot, maar voor dit bericht er op stond heb ik een kwartier moeten wachten...

Heb exact dezelfde problemen.

Heb ik overigens iets gemist dat ik helemaal nog niet de toplijst van 2007 ben tegengekomen die je nog voor het nieuwe jaar hebt moeten invullen? Die heb ik nog niet op de site zien staan...

musicfriek schreef:
Krijg ik hier nog een reactie op?

Het staat op de agenda.

@Justinx: die was er wel hoor. Dit is de lijst.

titan (crew)
musicfriek schreef:
Dus lijkt mij fair om of alle Urbanus-albums te verwijderen.

Op veel albums van Urbanus staan alleen maar liedjes, die mogen sowieso op de site blijven staan.

Hoe verwijder ik albums uit mijn Mijn Albums map?
Hoe weet ik niet maar alle in 2007 verschenen albums staan in mijn Mijn Albums map.

Onderstaande "cd" is geen cd en alleen uitgekomen op DVD:
http://www.musicmeter.nl/album/72966

Lijkt mij dus niet op deze site te behoren.

t is misschien iets heel klein en lulligs... of ik vergis me. Maar ik was net even aan het kijken bij scream aim fire (nieuwe album Bullet for my Valentine) en daar zag ik staan, dat het label Sony was.
Maar volgens mij is Sony aantal jaar geleden samen gegaan met BMG, en is SonyBMG gaan heten.

Dat klopt dus volgens mij niet helemaal

herman schreef:
Het staat op de agenda.

@Justinx: die was er wel hoor. Dit is de lijst.

Aah dank . Meestal stond 'ie heel dik en aanwezig onder ''Mijn Musicmeter''.

Als ik hier kijk is het gemiddelde van Matt Costa anders dan bij het album zelf waar het wél klopt...
Foutje?

Edit: 't is weer verholpen.

eazyfan
Waarom is Fredpit gebanned als ik vragen mag?

*Na lezen van respons: Ow oké, vreemd.*

Sietse
gebanned nog wel...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.