MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hij is niet geband, dus hij zal zichzelf hebben uitgeschreven.

Wel jammer. Ik hoop dat ie terugkomt op zijn besluit dan.

Zo'n rigoreus besluit neem je niet om er op terug te komen.

Hij zou de eerste niet zijn...

Hieropvolgend een puntje voor Jordy:

Wanneer iemand geband wordt of zichzelf uitschrijft, verdwijnt ie ook uit de gebruikerslijsten. Stemmen worden soms (bij permanente bans) wel verwijderd, maar het lijkt me dat deze personen gewoon in de lijsten van meeste berichten en meeste toevoegingen kunnen blijven staan.

Fred kom terug!

zijn er ooit al personen geband op MuMe?

Kan me dat niet inbeelden.
Op Moviemeter is dat geheel anders. Daar kunnen ze tegen niets.

4 gebruikers on-line ?!?
Alweer deed de server raar!

Lijkt steeds vaker te gebeuren idd. Vaak rond middernacht vliegt de site uit de lucht. How come?

Ligt dus niet aan mij?

neen, ik had het vorige week ook al gemeld!

herman schreef:
Hieropvolgend een puntje voor Jordy:

Wanneer iemand geband wordt of zichzelf uitschrijft, verdwijnt ie ook uit de gebruikerslijsten. Stemmen worden soms (bij permanente bans) wel verwijderd, maar het lijkt me dat deze personen gewoon in de lijsten van meeste berichten en meeste toevoegingen kunnen blijven staan.

Nee sorry dat ben ik niet met je eens, als iemand zich uitschrijft lijkt het me verstandig (en netjes) om te zorgen dat de naam nergens meer voorkomt, behalve waar het echt niet anders kan (geplaatste berichten)

musicfriek schreef:
Lijkt steeds vaker te gebeuren idd. Vaak rond middernacht vliegt de site uit de lucht. How come?

Ik ben zelf nog nooit problemen tegen gekomen, als ik het zelf een keer zie zal ik eens aan de beheerders van de servers vragen wat er aan de hand kan zijn.

Jordy schreef:
Nee sorry dat ben ik niet met je eens, als iemand zich uitschrijft lijkt het me verstandig (en netjes) om te zorgen dat de naam nergens meer voorkomt, behalve waar het echt niet anders kan (geplaatste berichten)

Ik snap het wel. Vanuit de user gezien is het wel netter inderdaad, zo had ik het even niet bekeken.

Tja, als de user het zelf wil dat hij/zij helemaal verwijderd wordt.. Vind het zo cru staan. Zo sta je op 18 in de toevoeglijst en zo besta je ineens niet meer. Blijven de toevoegingen wel op zijn naam staan? Vind zijn keuze jammer, begrijpelijk, maar qua jazztoevoegingen was hij wel de topper op deze site.

In De Site > Algemeen > Albumlijst zichtbaar voor anderen.:

Is het mogelijk om je albumlijst zichtbaar te maken voor anderen, ook al hebben die geen account bij musicmeter.nl?

Bij mijn weten is dat gewoon het geval, dat je als niet user albumlijsten kunt bekijken. Ik kan in ieder geval nog steeds de albumlijsten zien als ik ben uitgelogd.

Ik heb het al gevonden.
Je moet je user nummer in de adresbalk meet typen.
In mijn geval wordt het dan: http://www.musicmeter.nl/user/8944/albums

Dit Album van Fungus werd vandaag toegevoegd en er staat een reactie bij van 6 augustus 2007. Vreemd???????

Wat kan ik het beste doen met bandleden die 2 perioden lid zijn geweest van een band.. en dus 2 begin- en einddata moeten hebben.

Gewoon 2x invoeren (dus 1x voor elke periode), komen dan vanzelf als 1 bandlid op de site te staan

Dank, het is gelukt. Nu wachten op goedkeuring

pjh1967 schreef:
Dit Album van Fungus werd vandaag toegevoegd en er staat een reactie bij van 6 augustus 2007. Vreemd???????

Niet vreemd. Ik heb het bericht verplaatst vanuit dit album

HammerHead schreef:
Gewoon 2x invoeren (dus 1x voor elke periode), komen dan vanzelf als 1 bandlid op de site te staan

Hé leuk, ik had er geen idee van dat dit mogelijk was (zie hier).
Weeral iets bijgeleerd

Een vraagje:

Komt hier op Musicmeter ook nog de verborgen functionaliteit van een toplijst van het meeste aantal stemmen? Net als op Games- en Moviemeter? Op Boekmeter is het volgens mij ook niet...

Harco
Hier staat: Uitgebracht in eigen beheer: http://www.musicmeter.nl/album/93880

Hier staat: Label: Eigen Beheer: http://www.musicmeter.nl/album/108907

Wat is correct?

DutchViking
Er zijn vandaag twee albums dubbel goedgekeurd. Het betreft dit en dit album. Deze twee toevoegingen kunnen wij mij betreft van de site verwijderd worden, nu ze er dubbel op staan.

Harco schreef:
Hier staat: Uitgebracht in eigen beheer: http://www.musicmeter.nl/album/93880

Hier staat: Label: Eigen Beheer: http://www.musicmeter.nl/album/108907

Wat is correct?

Is kennelijk hoofdletter gevoelig. Daar kan Jordy wel wat aan doen lijkt me.
Bij de laatste stond "beheer" met een kleine letter (inmiddels aangepast).

Harco
Dus de correcte manier is "Uitgebracht in eigen beheer"? Dus niet met label ervoor?

Het zit zo: als iemand bij de toevoeging "Eigen Beheer" invult, komt er automatisch "Uitgebracht in eigen beheer" te staan als de toevoeging wordt geaccepteerd. Dat is blijkbaar hoofdlettergevoelig, dus als iemand "eigen beheer" of "Eigen beheer" neerzet, dan wordt dat niet automatisch veranderd.

Harco
Dat had ik begrepen, maar omdat HammerHead het veranderd had in "Uitgebracht in eigen beheer" wilde ik het toch nog bevestigd hebben, zeg maar, haha.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.