Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 november 2015, 16:23 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Alleen de echte vraag is of The The nou jarenlang geprofiteerd van de uitzonderingspositie ("behalve bij The The" stond er altijd in de communicatie). =IF(A1="The The";A1;IF(LEFT(A1;3)="The";RIGHT(A1;(LEN(A1))-4);A1))
http://puu.sh/lhH1T/1aa578c11d.png

0
geplaatst: 11 november 2015, 16:27 uur
Zit ik met hoofdpijn ziek thuis begin ik toch opeens aan werk te denken...
0
geplaatst: 11 november 2015, 16:30 uur
En of de formule werkt als er een band komt die 'the the the' heet.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 november 2015, 16:33 uur
EttaJamesBrown schreef:
Dan werkt 'ie niet maar dat is natuurlijk makkelijk aan te passen.
De band bestaat overigens:
THE THE THE ? Free listening, videos, concerts, stats and pictures at Last.fm

0
geplaatst: 11 november 2015, 19:31 uur
Onweerwolf schreef:
=IF(A1="The The";A1;IF(LEFT(A1;3)="The";RIGHT(A1;(LEN(A1))-4);A1))
(afbeelding)
Alleen krijg je nu lonious Monk. (quote)
=IF(A1="The The";A1;IF(LEFT(A1;3)="The";RIGHT(A1;(LEN(A1))-4);A1))
(afbeelding)

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 november 2015, 19:34 uur
Ah, dat klopt ja.

=IF(A1="The The";A1;IF(LEFT(A1;4)="The ";RIGHT(A1;(LEN(A1))-4);A1))
Zo dan.
0
geplaatst: 11 november 2015, 19:57 uur
Daarom blijf ik altijd hameren op een generieke formule (die ik dan overigens zelf niet meer snap).
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 november 2015, 20:14 uur
Als het gaat om uitzonderingen die niet echt te vangen zijn als een groep is het makkelijker om een functie te schrijven die de value vergelijkt met een kolom waarin je alle mogelijke uitzonderingen toevoegt en bij een hit de formule niet laat toepassen.
0
geplaatst: 12 november 2015, 13:40 uur
Nee hoor, het was een poging voor een toegepast grapje, leidend tot een onzeker glimlachje.
0
geplaatst: 16 november 2015, 23:00 uur
Voor de liefhebbers: de eerste 100 platen (uitgezonderd de nummer 500) zijn bekend gemaakt op Facebook.
Aub hier geen discussie voeren over de nummers voor de mensen die het graag een verrassing willen laten zijn.
Aub hier geen discussie voeren over de nummers voor de mensen die het graag een verrassing willen laten zijn.

0
geplaatst: 19 november 2015, 19:22 uur
Oei, de uitzending is dit weekend al! Dat wordt dan heel weinig V500 luisteren voor mij.
Jammer.
Jammer.
0
geplaatst: 20 november 2015, 09:44 uur
Voor mij helaas ook.
Is de lijst later nog ergens terug te luisteren of wordt hij nog eens herhaald?
Is de lijst later nog ergens terug te luisteren of wordt hij nog eens herhaald?
0
geplaatst: 20 november 2015, 09:47 uur
Ik ben er bij, heb toch niks te doen dit weekend 
Nu nog hopen dat ik mijn laptop vandaag terug krijg.
Edit: Precies op tijd, mijn laptop is weer gemaakt

Nu nog hopen dat ik mijn laptop vandaag terug krijg.
Edit: Precies op tijd, mijn laptop is weer gemaakt

0
geplaatst: 20 november 2015, 19:17 uur
We merken tijdens onze reguliere uitzendingen dat niet iedereen even makkelijk via de flash chat kunnen chatten. We hebben 2 alternatieve ingangen voor de chat beschikbaar gevonden.
De mooiste hiervan is via mibbit.com
Je kiest bij Connect uit de lijst "chat4all[webmirc]". geef vervolgens je Nickname aan en bij channel type je "#vriendenvanmuziek".De verwachting is dat deze pagina stabieler zal draaien dan de flash chat dus draaideurcriminelen onder ons give it a try.
De andere optie is via webchat.chat4all.net hier vul je bij nickname je nick in en bij Channel ook #vriendenvanmuziek. Deze is ook stabiel maar wel minder mooi en heeft geen opties als kleurtjes en smilies.
De mooiste hiervan is via mibbit.com
Je kiest bij Connect uit de lijst "chat4all[webmirc]". geef vervolgens je Nickname aan en bij channel type je "#vriendenvanmuziek".De verwachting is dat deze pagina stabieler zal draaien dan de flash chat dus draaideurcriminelen onder ons give it a try.
De andere optie is via webchat.chat4all.net hier vul je bij nickname je nick in en bij Channel ook #vriendenvanmuziek. Deze is ook stabiel maar wel minder mooi en heeft geen opties als kleurtjes en smilies.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 november 2015, 19:28 uur
Ik ben binnen.
De mibbit link werkt iig onder Opera bij mij.
De mibbit link werkt iig onder Opera bij mij.
0
geplaatst: 21 november 2015, 21:31 uur
Ondanks dat ik niet de tijd heb gevonden om te stemmen, geniet ik wel van het eindresultaat. Daarvoor dank!
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 november 2015, 23:32 uur
De grote vragen van deze v500:
http://puu.sh/ltSwU/c957e00b19.png
http://puu.sh/ltSyy/79087bb583.png
Hopelijk staan beide meesterwerken er in.
http://puu.sh/ltSwU/c957e00b19.png
http://puu.sh/ltSyy/79087bb583.png
Hopelijk staan beide meesterwerken er in.

0
geplaatst: 22 november 2015, 14:44 uur
Oops nog helemaal geen tijd gehad om te luisteren. Dus zet hem nu pas aan.
En onder het genot vd muziek maar even doornemen wat ik gemist heb allemaal.
Zie bij de onderste honderd overigens al heel veel klassiekers voorbij komen die ik hoger had verwacht.
Waar is trouwens de nummer 500 gebleven?
Zie bij de onderste honderd overigens al heel veel klassiekers voorbij komen die ik hoger had verwacht.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 november 2015, 15:26 uur
Ralph. schreef:
even onder het kopje 'events' kijken, daar staat de volledige lijst.
0
geplaatst: 22 november 2015, 23:08 uur
Ik schakel nog even snel in voor de laatste paar nummers. Via mobiel, dus helaas zonder chat, maar het gaat vooral om de muziek, he.
Waar blijft Arriving Somewhere But Not Here is hemelsnaam? Wat een topprestatie zet die neer zeg!
Edit: Nummer 4, kicken!
Waar blijft Arriving Somewhere But Not Here is hemelsnaam? Wat een topprestatie zet die neer zeg!
Edit: Nummer 4, kicken!
0
geplaatst: 22 november 2015, 23:11 uur
stoepkrijt schreef:
Ik schakel nog even snel in voor de laatste paar nummers. Via mobiel, dus helaas zonder chat, maar het gaat vooral om de muziek, he.
Nu dus

0
geplaatst: 22 november 2015, 23:12 uur
Er zijn eigenlijk wel veel lange nummers waar ik weinig mee heb die goed scoren. Dream Theater, Porcupine Tree, Supertramp, Steven Wilson, Telegraph Road van Dire Straits... Veel progliefhebbers onder de stemmers wellicht? Maar ook heel veel muziek die ik geweldig vind in de hoogste regionen! 

0
geplaatst: 23 november 2015, 07:49 uur
Dank aan alle dj's voor alweer een verrukkelijke editie van de V500!
Ben ik trouwens de enige met Street Spirit op 1? Opvallend voor een nummer drie. Wel leuk dat ik nog even speciaal bij naam genoemd werd op de radio!
Ben ik trouwens de enige met Street Spirit op 1? Opvallend voor een nummer drie. Wel leuk dat ik nog even speciaal bij naam genoemd werd op de radio!

* denotes required fields.