Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2015, 08:43 uur
Hier ook alle dank aan de Dj's, was weer een feest om naar te luisteren. 

0
geplaatst: 23 november 2015, 08:43 uur
stoepkrijt schreef:
Dank aan alle dj's voor alweer een verrukkelijke editie van de V500!
Ben ik trouwens de enige met Street Spirit op 1? Opvallend voor een nummer drie. Wel leuk dat ik nog even speciaal bij naam genoemd werd op de radio!
Dank aan alle dj's voor alweer een verrukkelijke editie van de V500!
Ben ik trouwens de enige met Street Spirit op 1? Opvallend voor een nummer drie. Wel leuk dat ik nog even speciaal bij naam genoemd werd op de radio!
Ja ik werd ook genoemd bij mijn nummer 1 Child In Time

0
geplaatst: 23 november 2015, 09:50 uur
stoepkrijt schreef:
Inderdaad leuk dat ze je naam noemen. Ben ik trouwens de enige met Street Spirit op 1? Opvallend voor een nummer drie. Wel leuk dat ik nog even speciaal bij naam genoemd werd op de radio!
En niet enkel je nummer 1, soms ook als je een nummer het hoogst hebt staan (en niet op 1). Zo werd mijn naam bij Winter genoemd, de nummer 6 uit mijn lijst (wellicht had niemand dat nummer dus hoger staan). Street Spirit had ik trouwens op 2.
0
geplaatst: 23 november 2015, 15:54 uur
Waar stond eigenlijk Private Investigations? Niet dat ik dat nummer zo geweldig vind, maar omdat DS zo vaak hoog staat, maar die heb ik volgens mij gister niet gehoord.
0
geplaatst: 23 november 2015, 16:03 uur
Ralph. schreef:
Waar stond eigenlijk Private Investigations? Niet dat ik dat nummer zo geweldig vind, maar omdat DS zo vaak hoog staat, maar die heb ik volgens mij gister niet gehoord.
101 Volgens mij
0
geplaatst: 19 december 2015, 19:02 uur
Karnivool had ik dit jaar zes keer in mijn lijst staan, allemaal nummers die de uiteindelijke V500 niet hebben gehaald. Vanaf volgend jaar zal ik helpen Themata te promoten, want ik ben nu (eindelijk) het debuut aan het ontdekken en dat nummer is gaaf! 

1
geplaatst: 8 september 2016, 18:04 uur
Het gaat langzaam weer beginnen... 
Casartelli Co Jackso EttaJamesBrown Frejarius Gebruiker43757 Gretz hoi123 HugovdBos JoaMuse Johnny Marrissey laxus11 Lukas Misterfool Onweerwolf Ralph. Simon77 stickyfish stoepkrijt Teunnis vigil

Houd je niet van lange teksten…? Hierbij de managementsamenvatting:
• Wat: de 9e editie van de Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016
• Waar: op Orinoco Radio
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat, met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar [email protected].
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk nummer steeds wat minder punten.
• Deadline: Zondag 30 oktober 0.00 uur (dus op zaterdag 29 oktober om 23.59 uur ben je nog nét op tijd)
Even wat mensen taggen die vorig jaar in dit topic gereageerd hebben:• Wat: de 9e editie van de Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016
• Waar: op Orinoco Radio
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat, met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar [email protected].
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk nummer steeds wat minder punten.
• Deadline: Zondag 30 oktober 0.00 uur (dus op zaterdag 29 oktober om 23.59 uur ben je nog nét op tijd)
Casartelli Co Jackso EttaJamesBrown Frejarius Gebruiker43757 Gretz hoi123 HugovdBos JoaMuse Johnny Marrissey laxus11 Lukas Misterfool Onweerwolf Ralph. Simon77 stickyfish stoepkrijt Teunnis vigil
0
geplaatst: 8 september 2016, 19:07 uur
Zet mij ook maar op de taglijst hoor, wordt het derde jaar dat ik mee doe 

0
geplaatst: 8 september 2016, 19:54 uur
Oh, ik ben gewoon de laatste 2 of 3 pagina's langsgelopen en gekeken wie er voor de editie van vorig jaar hier wat had neergepend. En jij hoorde daar simpelweg niet bij. 

0
geplaatst: 8 september 2016, 21:32 uur
Ben alweer druk bezig het kaf van het koren aan het scheiden. Denk dit jaar misschien zelfs ruim op tijd klaar te zijn 

0
geplaatst: 10 september 2016, 01:04 uur
Goed bezig, Chevy!! Ik kom net thuis van een iets te gezellig avondje, maar denk dat ik morgen mijn taglijst er maar weer eens bij ga pakken om de kussens hier eens goed te gaan opschudden.... 
In ieder geval goed te zien dat het hier alweer begint te leven zonder dat ik er 1 woord aan heb hoeven verspillen

In ieder geval goed te zien dat het hier alweer begint te leven zonder dat ik er 1 woord aan heb hoeven verspillen

0
geplaatst: 11 september 2016, 23:36 uur
1
Misterfool
geplaatst: 11 september 2016, 23:45 uur
Aangezien ik toch al bezig ben met een top 100 als voorbereiding voor dit topic.( Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De top 100 van... ) kan ik net zo goed een(laten we zeggen 100'tal) bijschrijven voor de heren van Orinoco radio.
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 september 2016, 01:40 uur
Ik neem aan dat je niet op de hoogte bent van de reden dat ik afgelopen jaar de afterparty heb gemist.
Zo ergens tijdens de top 10 kreeg ik het bericht dat mijn vader een beroerte had gekregen en ben ik halsoverkop naar Enschede gereden. De maandag middag erna is hij overleden.
0
geplaatst: 13 september 2016, 09:59 uur
Daar was ik inderdaad niet van op de hoogte... Wat verschrikkelijk.
0
geplaatst: 18 september 2016, 17:50 uur
Themata van Karnivool noteer ik alvast als eerste nieuwe binnenkomer. Vorig jaar tijdens de V500 voor het eerst gehoord en ik was meteen onder de indruk. De band kende ik al wel, het debuut alleen nog niet.
Flinke kans dat ook C.O.T.E. mijn lijst gaat halen.
Flinke kans dat ook C.O.T.E. mijn lijst gaat halen.
0
geplaatst: 21 september 2016, 23:49 uur
"Voorpret"
(en een kans om andere luisteraars te beïnvloeden):
7, 8 en 9 oktober: De V500 Prepush
Met de V500 in aantocht is de PrePush nooit ver weg! We willen een Revolutie en de Revolutie start bij jou!!!!
Grijp jouw kans om de V500 te veranderen! Niet genoeg Soul, Jazz, Blues, Disco, Trance, Rock, New Wave, Indie, of welke muziekstijl ook jouw voorkeur heeft, in de Verrukkelijke500?
Of heb je net een plaat herontdekt en vind je dat die mag wel veel meer aandacht mag hebben! Redenen te over om jouw tips te laten horen in dit unieke weekend.
Een garantie dat jouw plaat de V500 haalt geven we niet, maar wel de garantie dat de plaat gedraaid gaat worden!
Wil je je keuzes kracht bij zetten, stuur dan een motivatie mee. Niet verplicht maar wel zo leuk
Met andere woorden: ook dit jaar zal Orinoco enkele weken voorafgaande aan de sluiting van de stembus weer een volledig weekend gewijd zijn aan tips voor de lijst van luisteraars. Er gelden hierbij enkele regels:
1: het nummer mag vorig jaar niet in de Verrukkelijke 500 hebben gestaan (controleer bij twijfel hier: Orinoco Radio: Verrukkelijke 500 - 2015 - orinocoradio.nl )
2: Je mag 1 nummer per band of artiest pushen.
3: Je mag in totaal voor maximaal 20 minuten aan muziek pushen. Of je dat wilt verdelen over 2 (minimum) of meerdere nummers is helemaal aan jezelf.
Stuur je tips vanaf nu naar: [email protected] onder vermelding van ‘Tips Pre-Push Verrukkelijke 500’.
(en een kans om andere luisteraars te beïnvloeden):7, 8 en 9 oktober: De V500 Prepush
Met de V500 in aantocht is de PrePush nooit ver weg! We willen een Revolutie en de Revolutie start bij jou!!!!
Grijp jouw kans om de V500 te veranderen! Niet genoeg Soul, Jazz, Blues, Disco, Trance, Rock, New Wave, Indie, of welke muziekstijl ook jouw voorkeur heeft, in de Verrukkelijke500?
Of heb je net een plaat herontdekt en vind je dat die mag wel veel meer aandacht mag hebben! Redenen te over om jouw tips te laten horen in dit unieke weekend.
Een garantie dat jouw plaat de V500 haalt geven we niet, maar wel de garantie dat de plaat gedraaid gaat worden!
Wil je je keuzes kracht bij zetten, stuur dan een motivatie mee. Niet verplicht maar wel zo leuk

Met andere woorden: ook dit jaar zal Orinoco enkele weken voorafgaande aan de sluiting van de stembus weer een volledig weekend gewijd zijn aan tips voor de lijst van luisteraars. Er gelden hierbij enkele regels:
1: het nummer mag vorig jaar niet in de Verrukkelijke 500 hebben gestaan (controleer bij twijfel hier: Orinoco Radio: Verrukkelijke 500 - 2015 - orinocoradio.nl )
2: Je mag 1 nummer per band of artiest pushen.
3: Je mag in totaal voor maximaal 20 minuten aan muziek pushen. Of je dat wilt verdelen over 2 (minimum) of meerdere nummers is helemaal aan jezelf.
Stuur je tips vanaf nu naar: [email protected] onder vermelding van ‘Tips Pre-Push Verrukkelijke 500’.
0
geplaatst: 30 september 2016, 20:44 uur
Het loopt echt al lekker storm met lijstjes voor onze PrePush0-uitzending, maar zover ik kan zien weinig MuMe-ers onder de inzenders... Nog 27 uur om in te sturen...!
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 20:33 uur
Momenteel is de 2e avond van de V500 Prepush 500 bezig. Morgenmiddag vanaf 16:00 uur dag 3.
Ideaal voor het ontdekken van mooie platen voor de inzendlijst.
Luisteren (en chatten) kan via www.orinocoradio.nl
Ideaal voor het ontdekken van mooie platen voor de inzendlijst.
Luisteren (en chatten) kan via www.orinocoradio.nl
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 22:48 uur
Even peilen hier hoe het ervoor staat...
We hebben een geweldig PrePushweekend gehad met 205 tips van 52 (nieuw record) luisteraars, en de lijstjes druppelen binnen. Ik heb echter van MusicMeterMensen nog weinig voorbij zien komen:
Casartelli Co Jackso EttaJamesBrown Frejarius Gebruiker43757 Gretz hoi123 HugovdBos , Johnny Marrissey laxus11 (jouw lijstje is al binnen, toch…?) Lukas Misterfool Onweerwolf Ralph. Simon77 stickyfish stoepkrijt Teunnis vigil [/quote] Don Cappuccino, arcade monkeys, Dim, Arrie, Snoeperd, GrafGantz, herman, 2MY, Dwejkk_, Dance Lover, Spikky7, Outlaw104, mol, titanDungeon, ArthurDZ, Arno, The_CrY, Nicolage Rico, The Eraser, Stefan1979, AOVV, freitzen, kobe bryant fan, jasper1991, Edgar18, catchup, aERodynamIC, El Ninjo, bashaan67,
The Usual suspects kaj_666, sokra, mauricedegier – zijn lijstje is al binnen - Scorpion_21, chevy93, Robbie34, vleertje hoef ik uiteraard alleen maar symbolisch nog even te noemen - die zijn V500-behang, al jarenlang
Mensen: Hoe staat ie ermee...?
We hebben een geweldig PrePushweekend gehad met 205 tips van 52 (nieuw record) luisteraars, en de lijstjes druppelen binnen. Ik heb echter van MusicMeterMensen nog weinig voorbij zien komen:Casartelli Co Jackso EttaJamesBrown Frejarius Gebruiker43757 Gretz hoi123 HugovdBos , Johnny Marrissey laxus11 (jouw lijstje is al binnen, toch…?) Lukas Misterfool Onweerwolf Ralph. Simon77 stickyfish stoepkrijt Teunnis vigil [/quote] Don Cappuccino, arcade monkeys, Dim, Arrie, Snoeperd, GrafGantz, herman, 2MY, Dwejkk_, Dance Lover, Spikky7, Outlaw104, mol, titanDungeon, ArthurDZ, Arno, The_CrY, Nicolage Rico, The Eraser, Stefan1979, AOVV, freitzen, kobe bryant fan, jasper1991, Edgar18, catchup, aERodynamIC, El Ninjo, bashaan67,
The Usual suspects kaj_666, sokra, mauricedegier – zijn lijstje is al binnen - Scorpion_21, chevy93, Robbie34, vleertje hoef ik uiteraard alleen maar symbolisch nog even te noemen - die zijn V500-behang, al jarenlang

Mensen: Hoe staat ie ermee...?

0
geplaatst: 12 oktober 2016, 22:55 uur
Nog even voor wie het niet weet of vergeten is...:
Houd je niet van lange teksten…? ( En is 12 berichten naar boven scrollen óók teveel werk... ? ? ) Hierbij de managementsamenvatting:
• Wat: de 9e editie van De Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2015
• Waar: op Orinoco Radio: Orinoco Radio - orinocoradio.nl
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat (1 kolom voor de artiestennaam - 1 andere voor het nummer) , met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar [email protected].
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk steeds wat minder punten.
Houd je niet van lange teksten…? ( En is 12 berichten naar boven scrollen óók teveel werk... ? ? ) Hierbij de managementsamenvatting:
• Wat: de 9e editie van De Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2015
• Waar: op Orinoco Radio: Orinoco Radio - orinocoradio.nl
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat (1 kolom voor de artiestennaam - 1 andere voor het nummer) , met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar [email protected].
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk steeds wat minder punten.
1
geplaatst: 12 oktober 2016, 23:00 uur
Mijn verrukkelijke 500 is klaar om verstuurd te worden deze week 

1
geplaatst: 12 oktober 2016, 23:19 uur
Lijst is klaar, nog even in het V500 template zetten en dan komt hij er aan binnenkort! 

0
geplaatst: 13 oktober 2016, 08:23 uur
Ik heb hem zeker al verstuurd (met wat aanpassingen hier en daar
)
)
0
geplaatst: 13 oktober 2016, 10:10 uur
Ah ja, hahaha. Mensen: Laxus heeft ongeveer 7 varianten van zijn lijst opgestuurd met telkens nieuwe verbeteringen en ontdubbelingen en zo. We hebben nu voor hem besloten dat het goed is zo...

* denotes required fields.