MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Wat een vieze jongen, die Trey Songz!

Rapen vies

jantje en zijn oma gaan wandelen .
jantje zegt tegen oma:kijk oma er ligt een snoepje mmm!!!
oma:nee jantje niet oprapen das vies , iets wat op de grond ligt mag je niet oprapen
ok oma zegt jantje
whaa BOEM !!!
jantje HELP raap me eens op
jantje : maar oma ik mag toch niks van de grond rapen

Ik mag niets van de grond rapen? Koosjer rapen?

Slowgaze schreef:
Ik mag niets van de grond rapen? Koosjer rapen?

Herman mag op zijn tijd graag een liefhebber van Placebo aanstaren.

herman schreef:
Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van liefhebbers, maar die van Placebo zijn over het algemeen prachtig.

Ik geloof dat er ballads had moeten staan.

Leuke quote!

Welk tijdstip hoort er bij die quote?

17 april 2009, 20:38 uur.

Oh, ik had 4 uur in de ochtend verwacht.

Hier valt geen speld tussen te krijgen. Nee, werkelijk, er zitten simpelweg zoveel gaten in.
Heb wel gezegd dat ik de nummers redelijk vind en eentje wat minder dat is nog niet goed hé.
Ben pas begonnen om al mijn cd's via een nieuwe audio installatie met harde schijf in te catalogiseren en terwijl luister ik alle tracks nog eens via mijn ipod en geef ik ze een ster waardering waarbij ik als volgt te werk ga. Een nummer dat ik goed vind geef ik 5sterren(favoriet dus) en een nummer dat er nog wel mee doorgaat maar om de één of andere reden vb de tands des tijds niet doorstaan heeft voor mij dan of gewoon tot vervelens toe al teveel gedraaid is 2,5 ster wat voor mij betekend dit nummer gewoon lekker mee afspelen bij gemaakte playlists. Tenslotte de nummers die ik niet goed vind of die nu niet meer mijn ding zijn door invloeden van andere bands of genres die geef ik dus helemaal geen ster. Als ik dit dan toepas op deze cd bvb. kom ik op vijf nummers met een 2,5 ster en 7 zonder ster helaas. Bij het uitrekenen van de te geven ster op deze musicmeter ga ik dan te werk een 5 ster is 1 punt en een 2,5 ster een half puntje dus 5 x 0,5 is 2,5 op 15 uitgerekend is dit 1,66 op tien, naar boven afgerond 2 op 10 waardoor ik uit kom op 1 ster helaas . Waarschijnlijk zal deze manier niet te goede manier zijn om te stemmen en komt dit verkeerd over maar dat zijn nu eenmaal de cijfers hé, want ik vind dat Muse al bij al veel schitterende nummers heeft uitgebracht die ik destijds gewoon vernieuwend en gewoonweg de max !! vond maar die staan hier helaas niet allemaal samen op deze Black Holes & Revelations.

Záten er maar wat meer gaten in, dan was het tenminste nog enigszins leesbaar geweest. Na ben ik gestopt met (een poging tot) lezen.

Of leestekens...

Heerlijk die rammelende verhalen!

Dweezle13 blijft de meester hierin:
Wederom een stapje meer bij de ultieme perfectie waarvan het eind nog lang niet in zicht is.

De schitterende karakteristieken uit vroegere periodes klinken minder complex,toegankelijker nummers,waarmee de futloze weerspiegeling van verblufte magie uit de trucen-doos is gehaald.
De scheikundige verhalen die erg kaleidoscopisch aandoen het inventieve gitaar-werk van,alex lifeson die tot griezelige perfectie van een gitarist als,pete townshend(the who,jimmy page,led zeppelin komt),en ook de klaagzang van,geddy lee zijn, diepzinnig goed uitgesleuteld.
De productie die weer in handen is van de voorspelbare geest,rupert hine(vanwege de ingewikkelde teksten,geluids-dichte muren),overbrugt men hiermee het wapen-offensief van brutaliteit en een gelaveerde dosis aan energie.
Het nummer,red tide,anagram,super-conductor(heerlijk mee-gezongen ook met ,peart),liggen heerlijk in het gehoor,chain lightning en ook warpaint,the pass,available light(heerlijk vocabulair),stevent de driemaster van een grote band,waardoor het schuim nog lang op je lippen blijft staan.
En deze band op het grote droge blijft staan.

Ik snap er geen reet van

Ik snap het wel, maar aangenaam lezen is anders.

Leg die laatste zin dan maar eens uit, want daar volg ik hem niet meer.

Stijn_Slayer
Ik word al/nog steeds moe als ik één zin van hem probeer te lezen.

herman schreef:
Leg die laatste zin dan maar eens uit, want daar volg ik hem niet meer.

Gokje. "Deze band blijft op grote hoogte staan."

Dat zal het zijn denk ik. Maar omdat ie het daarvoor nog over een driemaster heeft, stel ik me het grote droge dan weer de kade voor. En dan volg ik het niet meer.

Wat Stijn zegt herken ik ook wel...

Zou dit het zoontje van Mjuman zijn?
(ik hoop dat die 13 op zijn leeftijd slaat )

Of zijn geboortejaar, dan is het ook niet meer zo erg.

Dan is dit dus een bericht uit de toekomst!

Doodzonde dat hij bij datzelfde album destijds volledig door het lint ging, toen hij (foutief) dacht dat hij door B.Robertson op een spelfout gecorrigeerd werd en een ban noodzakelijk was.

"Praat zo ook eens tegen mensen die boven jouw stand staan met jouw zogenaamde i-q gestalte.Mijn vrienden zeiden al een loser site vol met overlopertjes en het handje klef gedoe.
(...) denk je mij nou echt te hebben om dingen zo uit te lokken.
Let voortaan op of je dit gedrag ook in de buitenwereld toont want dat is de echte wereld
je bent gewoon een eitje."

plus een paar scheldwoorden en meer onbegrijpelijke beledigingen. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

'jouw zogenaamde i-q gestalte'

Rake woorden van Dweezle

je bent gewoon een eitje
Die houden we erin!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:24 uur

geplaatst: vandaag om 01:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.