MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ik vind de combinatie van bizarre woordkeuzes en abstracte stijlfiguren met het totale gebrek aan schrijfvaardigheid altijd zo geweldig.

Casartelli (moderator)
Ik vind dat handje klef gedoe hier ook wel eens wat vervelend. Dat moest inderdaad maar eens gezegd worden.

Ik mag gewoon graag klef doen. Rop?

Een handjevol klef Maarten. Een handje vol.

Een klef handjevol, Rop. Ik zeg niet met wat.

jasper1991 schreef:
Ik vind de combinatie van bizarre woordkeuzes en abstracte stijlfiguren met het totale gebrek aan schrijfvaardigheid altijd zo geweldig.

Ben je zelf erg handig met gereedschap dan? "Gebrek aan schrijfvaardigheid" en "abstracte stijlfiguren" is imo een contradictio terminalis, tenminste als u bedoelt wat ik begrijp.

Het gaat hem om de pretenties, hè, Mr. Mju.

Mjuman schreef:
(quote)

Ben je zelf erg handig met gereedschap dan? "Gebrek aan schrijfvaardigheid" en "abstracte stijlfiguren" is imo een contradictio terminalis, tenminste als u bedoelt wat ik begrijp.
Ik heb drie zwemvaardigheidsdiploma's, maar daarvoor kon ik al zwemmen (ABC). Hem vind ik schrijfvaardigheid duidelijk ontberen, dus toepassing van grammatica en spelling, hoewel hij duidelijk proza produceert. Met dat gebrek aan schrijfvaardigheid past hij wel die abstracte stijlfiguren en dure woorden toe, wat het geheel onwaarschijnlijk belachelijk maakt naar mijn mening.

Mot ik alle stijl- en spelfouten uit je tekst halen Jazz? "Hij ontbeert" was beter geweest, of "het ontbreekt hem aan".

Zoals je nu schrijvelt, heeft het een ernstig pot-ketel-symptoom in zich, gedrapeerd op een bedje van pretentie. Slechte teksten lees ik niet meer, goede vergen al genoeg tijd en leveren meer op.

Onweerwolf
Mjuman schreef:
een contradictio terminalis

Een wat?

Haha, dat is een leuke.

Het leuke is dat als je dat bij Google intypt, je allemaal berichten van Mjuman op MuMe krijgt.

Het is verdomme waar

Meest memorabele van de afgelopen tijd?

Ach jonge muziekvriendjes, SEO en SEM zijn truukskes om met zoekwoordjes Google te tweaken zodat de onnozele zoekerd denkt dat wat Google 'em biedt, datgene is wat ie zoekt.

Edoch 'precision' staat op een heel andere as dan 'recall' - daar kan je op zoeken in combinatie. Zo niet doe ik een andere keer uit de doeken wat dat betekent en wat het gevolg ervan is.

chevy93 schreef:
Het leuke is dat als je dat bij Google intypt, je allemaal berichten van Mjuman op MuMe krijgt.

Ik snap er echt helemaal geen kloten van.

Onweerwolf
Mjuman schreef:
Ach jonge muziekvriendjes, SEO en SEM zijn truukskes om met zoekwoordjes Google te tweaken zodat de onnozele zoekerd denkt dat wat Google 'em biedt, datgene is wat ie zoekt.

Edoch 'precision' staat op een heel andere as dan 'recall' - daar kan je op zoeken in combinatie. Zo niet doe ik een andere keer uit de doeken wat dat betekent en wat het gevolg ervan is.

Ja doei, je weet gewoon niet hoe je die 'moeilijke' termen die je placht te gebruiken correct moet schrijven.

Volgens mij kent men Mjuman nog niet zo goed. Hem kennende is dat een bewuste verbastering, want zulke 'woordgrappen' vindt ie erg leuk, en verwerkt ie zo vaak in z'n teksten.

Lijkt me inderdaad sterk dat Mjuman dit niet bewust doet

Dissen is pas écht leuk als men dys(lectisch + grafisch) is - disalniettemin vind ik Stazione Termini iets heel moois en wonderlijks. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst met dat verschijnsel kennismaakte in de jaren 80, in Milano - en toen werd ik ook getracteerd op alle doelpunten van de Serie A op een groot scherm in de hal, incl alle analyses, al begreep ik er geen snars van - het leven was goed en wonderlijk - en le donne

Onweerwolf
Arrie schreef:
Volgens mij kent men Mjuman nog niet zo goed. Hem kennende is dat een bewuste verbastering, want zulke 'woordgrappen' vindt ie erg leuk, en verwerkt ie zo vaak in z'n teksten.

Dat kan natuurlijk ook.

Mjuman schreef:
Dissen is pas écht leuk als men dys(lectisch + grafisch) is - disalniettemin vind ik Stazione Termini iets heel moois en wonderlijks. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst met dat verschijnsel kennismaakte in de jaren 80, in Milano - en toen werd ik ook getracteerd op alle doelpunten van de Serie A op een groot scherm in de hal, incl alle analyses, al begreep ik er geen snars van - het leven was goed en wonderlijk - en le donne
Was de Chianti lekker vannacht?

chevy93 schreef:

Laten we een memorabele gebruikerstopique beginnen en Mjuman als eerste eren.

Deze hele pagina.

Ff weer terug naar het onderwerp:
Ik vind dat Selena Gomez best een goede stem heeft, op haar videoclips dan. Ik houd niet van zulke muziek zoiezo, deze muziek spreekt me al helemaal niets aan. Deze muziek is gewoon honderd procent bewerlt!

Lijkt mij vrij duidelijk. Kan je geen speld tussen krijgen.

Ja, zoiezo.

Alleen in d'r videoclips een goede stem? Volgens mij vindt ie de videoclips om een hele andere reden leuk en kijkt ie met het geluid uit.

Een oudje bij het debuut van The Smiths:

Michael1992 schreef:
Iemand enig idee waar What Difference Does It Make over gaat?

dix schreef:
Ach, wat maakt 't uit ?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:22 uur

geplaatst: vandaag om 15:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.