De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 19 november 2012, 21:27 uur
MichelDumoulin schreef:
a_soul geplaatst op 22 mei 2012, 23:24 uur bij het album Björk - Biophilia (2011);
"Als ze een pizza op een draaiende grammofoon-speler legt, de naald laat zakken en het geluid daarvan opneemt en op CD uitbrengt, zullen haar fans dat kopen en zeggen dat het geweldig en vernieuwend is."
Ah, vernieuwend is wel een draaiende grammofoonspeler waarop de plaat gewoon in dezelfde positie blijft liggen a_soul geplaatst op 22 mei 2012, 23:24 uur bij het album Björk - Biophilia (2011);
"Als ze een pizza op een draaiende grammofoon-speler legt, de naald laat zakken en het geluid daarvan opneemt en op CD uitbrengt, zullen haar fans dat kopen en zeggen dat het geweldig en vernieuwend is."

0
geplaatst: 23 november 2012, 16:33 uur
kaztor bespreekt "Jenny From The Block" van Jennifer Lopez in het "Single van de dag" topic:
kaztor schreef:
Jenny is na al die jaren en met al dat geld oh zo gewoontjes gebleven.
Ja, en onze katten spreken Frans en runnen een bouwbedrijf.
Transparante phonyness uit da hood, y'all!
Jenny is na al die jaren en met al dat geld oh zo gewoontjes gebleven.
Ja, en onze katten spreken Frans en runnen een bouwbedrijf.
Transparante phonyness uit da hood, y'all!
0
geplaatst: 23 november 2012, 17:54 uur
Ik wist niet dat Kaztor ook echt en bewust grappig kon zijn. 

0
geplaatst: 29 november 2012, 21:35 uur
In het boektopic:

kobe bryant fan schreef:
Ik zit op pagina 60, en tot nu toe is het echt schitterend.
Ik zit op pagina 60, en tot nu toe is het echt schitterend.
Masimo schreef:
Waarom zou je dat doen?
Toen ik het beeld van Glenn eenmaal in mijn hoofd had, kon een authentieke L.O.L. niet onderdrukken. Waarom zou je dat doen?

0
geplaatst: 29 november 2012, 21:53 uur

Alleen hoe kan je nu een beeld van mij hebben als ik nog niet eens een foto van mezelf hier heb geplaatst.

0
geplaatst: 29 november 2012, 22:15 uur
0
geplaatst: 6 december 2012, 23:19 uur
Bij Justin Sane - Life, Love and the Pursuit of Justice (2002) kwam ik een bericht tegen waar ik dagen over na zou kunnen denken:
N811 schreef:
Dit is kan verrassend uitpakken voor mensen die er nog nooit van gehoord hebben.
Dit is kan verrassend uitpakken voor mensen die er nog nooit van gehoord hebben.
0
geplaatst: 7 december 2012, 10:27 uur
Masimo heeft een kort maar krachtige mening over die nieuwe avatar van rock-rick:
Masimo schreef:
lelek
lelek
rock-rick schreef:
Moet je klappen ofzo?
Moet je klappen ofzo?
Masimo schreef:
Nee, dat zou impliceren dat ik 't een mooie avatar zou vinden.
Nee, dat zou impliceren dat ik 't een mooie avatar zou vinden.
0
geplaatst: 7 december 2012, 14:18 uur
musician die weer eens Top 2000-reclame aan het maken is:
musician schreef:
Nee, helemaal niet, maar je citeert uiteraard maar weer voor de helft, wat je het meest uitkomt.
Het wordt tijd dat gewoon de Top 2000 wordt gelaten voor wat het is, voor wie het bestemd is en wie er mee bezig is. Je vind het leuk of niet, dat is alles.
Als je het niet leuk vind, zijn er nog voldoende andere lijsten waar je je eens mee bezig kunt houden, wil ik maar aangeven.
Maar bij een Peugeot dealer constant roepen dat je eigenlijk een BMW wilt hebben, heeft geen enkel nut. En dan kun je constateren dat de BMW 1 serie ontbreekt, de 3, de 5 en de 7 maar dat gaat die Peugeot dealer echt niet oplossen.
De enige conclusie moet dan op een gegeven ogenblik zijn dat je bij de verkeerde garage staat. Kwestie van even opnieuw de Gouden Gids induiken.
(quote)
Nee, helemaal niet, maar je citeert uiteraard maar weer voor de helft, wat je het meest uitkomt.
Het wordt tijd dat gewoon de Top 2000 wordt gelaten voor wat het is, voor wie het bestemd is en wie er mee bezig is. Je vind het leuk of niet, dat is alles.
Als je het niet leuk vind, zijn er nog voldoende andere lijsten waar je je eens mee bezig kunt houden, wil ik maar aangeven.
Maar bij een Peugeot dealer constant roepen dat je eigenlijk een BMW wilt hebben, heeft geen enkel nut. En dan kun je constateren dat de BMW 1 serie ontbreekt, de 3, de 5 en de 7 maar dat gaat die Peugeot dealer echt niet oplossen.
De enige conclusie moet dan op een gegeven ogenblik zijn dat je bij de verkeerde garage staat. Kwestie van even opnieuw de Gouden Gids induiken.
yeahyeahyeah schreef:
Hoeveel betalen ze jou nu eigenlijk, musician?
Hoeveel betalen ze jou nu eigenlijk, musician?
0
geplaatst: 7 december 2012, 15:28 uur
Gelukkig valt het niet op dat ik eigenlijk door BMW wordt betaald..... Prima rookgordijn, die Top 2000!
0
geplaatst: 7 december 2012, 19:52 uur
GrafGantz schreef:
Masimo heeft een kort maar krachtige mening over die nieuwe avatar van rock-rick:
(quote)
(quote)
(quote)

0
geplaatst: 8 december 2012, 18:46 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
(quote)
(quote)
hilarisch

0
geplaatst: 8 december 2012, 20:24 uur
Kronos schreef:
Het topic begon dus ludiek en is nu in kritische toestand.
Het topic begon dus ludiek en is nu in kritische toestand.
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Zo was het ook met de schepping van de aarde.
Zo was het ook met de schepping van de aarde.

0
geplaatst: 9 december 2012, 13:23 uur
Pureshores zojuist in 538 Dance Smash Hits '98 Volume 2 (1998) , over het nummer Sash! - La primavera:
"iedereen is lyrisch hierover maar ik vind dit 1 van de saaiste kleurloze singles van dit collectief, deuntje herinnert me aan ZDF tuinen met allemaal mensen met bier op tafel en volksmuziek"
"iedereen is lyrisch hierover maar ik vind dit 1 van de saaiste kleurloze singles van dit collectief, deuntje herinnert me aan ZDF tuinen met allemaal mensen met bier op tafel en volksmuziek"
0
Yann Samsa
geplaatst: 13 december 2012, 13:28 uur
Bij Ultimate Alternative Wavers van Built to Spill, over de hoes:
oruiz schreef:
nee joh, jullie snappen het gewoon niet. Dit is Dougs versie van een russisch boek van pak hem beet Dostjoveski
nee joh, jullie snappen het gewoon niet. Dit is Dougs versie van een russisch boek van pak hem beet Dostjoveski
0
geplaatst: 15 december 2012, 11:57 uur
Bij Trey Songz - Chapter V (2012). Lijkt me een vrij terechte opmerking.
mina1992 schreef:
ik vind dit 1 van zijn beste cd's ik heb ze allemaal, ik hou er niet zovan als hij gaat rapen, maar zijn slowsongss ben ik gek op
ik vind dit 1 van zijn beste cd's ik heb ze allemaal, ik hou er niet zovan als hij gaat rapen, maar zijn slowsongss ben ik gek op
* denotes required fields.