MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Jav-
Ben ik de enige die links vindt lijken op Pascal Sauvage van Johnny English? x)

meneer schreef:
Hey Uffing, stond jij gisteravond niet achter mij ? Voluit alle nummers de tekst mee zingend, woord voor woord ? Ergens rechtsachter in de zaal ?

Dat zou kunnen, ik stond rechts op de verhoging net boven de bar.

Goede foto Ralph!

Sietse
Mjuman schreef:
In zekere zin hebben Sietse en Cygnus wat gemeenschappelijk - net als ikzelve - allen zijn we import: de één (Zuid-)Holland, de ander in Limbabwe (vanuit Twente); de derde in Utrecht, met Brabo-roots (La ville des cruches).

Carnaval - 't zal wel "ashes to ashes, fun to funky..."

Hier is het Amsterdam met Brabo roots hoor. Niks geen (Zuid-)Holland

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:
Daar gaat je reputatie als progger; dat had zelfs ik - terwijl dat niet min kopp te is nog wel geweten; heb Kaipa ooit gezien in Stockholm (75? Mocambo dacht ik).

Daar ben ik dan op mijn beurt wel weer jaloers op. Zoals je weet blijf ik niet graag in het verleden hangen, maar Roine Stolt is de laatste 35 jaar toch niet meer wat hij geweest is.

Overigens was even op Wikipedia kijken wel de juiste brug: o ja, die kop ken ik uit het boekje van mijn Transatlantic cd.

Sietse schreef:
(quote)

Hier is het Amsterdam met Brabo roots hoor. Niks geen (Zuid-)Holland

Lezen wil helpen Sietse: ik schreef dat we allen import zijn - jij in Zuid-Holland, ik in Utrecht en Cygnus in Limbabwe. Ik ben een pseudo-brabo (uit Kruikistan - 18 jr, maar wieg in Grönn - tot ca 1 jaar daar), import in Utrecht.

Sietse
maar Amsterdam ligt in Noord-Holland, niet Zuid-Holland, dat was mijn punt Mjuman

Sietse schreef:
maar Amsterdam ligt in Noord-Holland, niet Zuid-Holland, dat was mijn punt Mjuman

Jij werkte een tijd voor die grote telco (in Den Haag) en ik nam aan dat je ook in die contreien woonde, en niet in die stad die op palen is gebouwd

Sietse
Haha, het hoofdkantoor van die telco zit idd in Den Haag, maar ik ben maar 1x op het hoofdkantoor geweest. Ik heb wel in Amsterdam en Amersfoort gewerkt

Maare:

Echte naam: Sietse
Geslacht: Man
Geboren: 2 augustus 1978 (35)
E-mailadres: (verborgen)

Casartelli schreef:
(quote)

Daar ben ik dan op mijn beurt wel weer jaloers op. Zoals je weet blijf ik niet graag in het verleden hangen, maar Roine Stolt is de laatste 35 jaar toch niet meer wat hij geweest is.

Nooit geweten dat hij al zo'n lange carriere had. Ken hem eigenlijk alleen van The Flower Kings en Transatlantic.

Anyway, het is een sympathieke kerel, beetje verlegen zelfs.

http://i58.tinypic.com/bip7w3.jpg

Altijd leuk om users aan foto `s te linken. Dus hierbij laat ik mijn gezicht ook maar eens zien. Een recente vakantiefoto in Mexico, samen met een vriendin.

Casartelli (moderator)
uffing schreef:
Anyway, het is een sympathieke kerel, beetje verlegen zelfs.

Dat klinkt dan op een of andere manier weer helemaal niet verrassend.

Vind je? Hij komt op mij eigenlijk helemaal niet zo sympathiek over, nu ken ik hem enkel als podiumpersoonlijkheid en niet in het echie.

hoi123 schreef:
Even een slowgazeje doen:

vigil schreef:
Vind je? Hij komt op mij eigenlijk helemaal niet zo sympathiek over, nu ken ik hem enkel als podiumpersoonlijkheid en niet in het echie.

Zijn podiumpresentatie is nogal ingetogen, bijna star. In het echt blijkt hij echt wel sympathiek.

hoi123 schreef:
(afbeelding)

HELD!

hoi123 ik zou maar gaan onderduiken

Ik zit nu een tijdje naar die foto te kijken maar ik vraag me toch af wat er nu zit tussen haar arm en jouw linkerschouder

uffing schreef:
(quote)
Zijn podiumpresentatie is nogal ingetogen, bijna star. In het echt blijkt hij echt wel sympathiek.

Oke duidelijk

hoi123 schreef:
(afbeelding)

Neen. Op foto's met Eefje kijk ik altijd wazig, en hier kijkt Eefje wazig. Leuk geprobeerd, jongen.

Mijn hemel, wat een zure jaloerse reactie.

Slowgaze schreef:
(quote)

Neen. Op foto's met Eefje kijk ik altijd wazig, en hier kijkt Eefje wazig. Leuk geprobeerd, jongen.

Ofwel: jij bent verliefd op Eefje, maar Eefje is al op hoi123

Niettus. Eefje vindt mij lief en wil graag met mij knuffelen. Dan doe ik niet moeilijk en knuffel ik terug. Jullie zijn zelluf allemaal jaloersch.

Kan het niet zo zijn dat Eefje stiekem met allerlei jongens op de foto gaat?

De slet.

Foei, Micha, foei. Dat zeg je niet over mijn Eefje!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:34 uur

geplaatst: vandaag om 04:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.