MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
vigil schreef:
Kan het niet zo zijn dat Eefje stiekem met allerlei jongens op de foto gaat?

Als ze de foto's daarvan heel klein bewaart, als thumbnail - de grootte van een postzegel - is ze een pedofilatelist

Slowgaze schreef:
Foei, Micha, foei. Dat zeg je niet over mijn Eefje!

Sorry, ik had haar natuurlijk een teefje moeten noemen.

Casartelli (moderator)
En als ze met hoi123 en Slowgaze samen op de foto gaat een wentelteefje?

hoi123 schreef:
Even een slowgazeje doen:
(afbeelding)

(afbeelding)

Sietse
Slowgaze schreef:
Jullie zijn zelluf allemaal jaloersch.

Ze ziet er op haar hoes wellicht beter uit dan Marieke de Jager op die van haar, maar alsnog...nee dank je

(toch maar ff de gecensureerde versie geplaatst).

Marike Jager en Eefje de Visser, Sietse. Val je even mooi door de mand qua Nederlandsche zangeressen-cred.

Leuke foto Luke
Eh, maar waarom staat Eefje er maar zo´n klein stukje op?

Sietse
Slowgaze schreef:
Marike Jager en Eefje de Visser, Sietse. Val je even mooi door de mand qua Nederlandsche zangeressen-cred.

Heh, wat vervelend nu weer... maakt ze er niet aantrekkelijker op. Zelfs Luke is lekkerder dan die hoes van Marike Jager...

(vind trouwens de muziek van Eefje niet eens zo heel vervelend hoor, het is niet iets dat ik zou kopen maar als ik het hoor stoort het niet, en Marike....tsja, niet alleen de hoes is lelijker)

Leuke foto Luke!

vigil schreef:
Ik zit nu een tijdje naar die foto te kijken maar ik vraag me toch af wat er nu zit tussen haar arm en jouw linkerschouder
Ja, moest ik zelf ook nog even uitvogelen toen ik de foto zag; het bleek een stuk trui te zijn dat nog half om m'n schouders hing.

Slowgaze schreef:
(quote)

Neen. Op foto's met Eefje kijk ik altijd wazig, en hier kijkt Eefje wazig. Leuk geprobeerd, jongen.

Ja, dat kwam omdat een of andere kale meneer besloot om stiekem ook nog eens een foto te nemen van ons, zodat Eefje ging denken dat dat mijn vader was en ze naar hem moest kijken. Spelbreker.

Kale meneren zijn de bron van alle kwaad in de wereld (samen met het vrouwenstemrecht).

Sietse schreef:
(quote)

Heh, wat vervelend nu weer... maakt ze er niet aantrekkelijker op. Zelfs Luke is lekkerder dan die hoes van Marike Jager...

lekker boeiend weer allemaal.

Deranged
Ik zou Eefje hard geven.

Sietse
madmadder schreef:
(quote)

lekker boeiend weer allemaal.

(moet je ff de gehele historie hierboven lezen, hoe serieus denk je daadwerkelijk dat ik hier ben?...)

EDIT: die hoes van de cd van Marike Jager vind ik wel echt heel erg lelijk, maar dat moet jezelf maar even beoordelen.
EDIT2: zo lelijk zelfs dat ik er blijkbaar niet over op kan houden. Wekt bij mij hevige emoties op...

hoi123 schreef:
Even een slowgazeje doen:

http://puu.sh/8gMj1.JPG

Drie foto's met Eefje gemaakt, op deze ben ik wat afgeleid en kijk ik het meest wazig.

Record store day met 4 bandleden van Revere.

http://i57.tinypic.com/dfeqo9.jpg

Allereerst: zwart-wit.

En je haar zit ook fantastisch.

DjFrankie (moderator)
Mooie baard Eric

DjFrankie schreef:
Mooie baard Eric

Yeah right..... die van Stephen Ellis zeker (of vraag reptile71 eens een foto te plaatsen), dan heb ik slecht wat plukjes vergeleken bij hen

Mooie foto's en ik weet inmiddels ook wat Revere is.

aERodynamIC is dus de man met de lange baard maak ik hieruit op?

Eris is de man die op beide fotos zijn tanden laat zien.

Ducoz schreef:
Eris is de man die op beide fotos zijn tanden laat zien.

Dat lukt de zanger van Revere niet meer met al dat haar.

Revere bestaat overigens uit 7 leden waar er 4 van aanwezig waren op Recordstore Day.

En ik heb dus geen lange baard

http://i57.tinypic.com/25hhkqw.jpg

aERodynamIC schreef:
En ik heb dus geen lange baard
wat eigenlijk gewoon heel erg jammer is

Misschien nog even mijn best doen dan maar dan geldt dat ook voor jou

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.