De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2011, 13:03 uur
Stalin schreef:
Ga in navolging van vorig jaar dit jaar ook weer terug naar deze briljante metropool
Ga samen met mijn oom (en van ouders geleende auto) 10-14 dagen de kust van Duitsland/Polen verkennen, heb net alle hotels geboekt en we vertrekken 11 juli:
1 nacht Bremen
2 nachten Hamburg
2 nachten Wismar (vandaar uit een dag naar het eiland Rügen, om daar in Prora het megalomane hotelcomplex van Hitler te bezoeken)
2 nachten KoĊobrzeg (Polen)
en dan als afsluiting:
3 nachten Berlijn
Misschien op de terugweg nog 1 nachtje Hannover, maar na Berlijn valt alles tegen, dus misschien ook wel in 1 ruk door naar Nederland...
(quote)
Ga in navolging van vorig jaar dit jaar ook weer terug naar deze briljante metropool

Ga samen met mijn oom (en van ouders geleende auto) 10-14 dagen de kust van Duitsland/Polen verkennen, heb net alle hotels geboekt en we vertrekken 11 juli:
1 nacht Bremen
2 nachten Hamburg
2 nachten Wismar (vandaar uit een dag naar het eiland Rügen, om daar in Prora het megalomane hotelcomplex van Hitler te bezoeken)
2 nachten KoĊobrzeg (Polen)
en dan als afsluiting:
3 nachten Berlijn

Misschien op de terugweg nog 1 nachtje Hannover, maar na Berlijn valt alles tegen, dus misschien ook wel in 1 ruk door naar Nederland...
Berlijn is prachtig. Maar Hannover is ook een hele fijne stad! Ik moet toegeven dat ik daar een vriendinnetje gehad heb en dan leer je zo'n stad heel anders kennen. Er is in ieder geval genoeg moois te zien!
0
geplaatst: 16 juni 2011, 18:23 uur
Robbie Keane schreef:
Daar draaien ze geen Dire Straits heb ik vernomen he.
Daar heb ik zelf voor gezorgd. Daar draaien ze geen Dire Straits heb ik vernomen he.

0
geplaatst: 16 juni 2011, 18:25 uur
Robbie Keane schreef:
Daar draaien ze geen Dire Straits heb ik vernomen he.
KlikDaar draaien ze geen Dire Straits heb ik vernomen he.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 13:27 uur
In het najaar gaan wij in één dag naar de bodem van de Grand Canyon hiken en weer naar boven. Starten rond een uurtje of 7 s'morgens en rond 6 uur s'avonds weer boven.
Check de link hieronder van iemand die dat perfect heeft beschreven en in beeld heeft gebracht:
Virtual Hike Grand Canyon
Check de link hieronder van iemand die dat perfect heeft beschreven en in beeld heeft gebracht:
Virtual Hike Grand Canyon
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 juli 2011, 11:52 uur
GrafGantz schreef:
Als dat vlakke zo geliefd is ga je wellicht naar de verkeerde regio
Waar gaat de reis precies naartoe? Ik hoop voor je het Rhonedal en niet een van de zijdalen, die zin allesbehalve vlak.
Als dat vlakke zo geliefd is ga je wellicht naar de verkeerde regio

Waar gaat de reis precies naartoe? Ik hoop voor je het Rhonedal en niet een van de zijdalen, die zin allesbehalve vlak.
Haute Nendaz op 1.500 meter hoogte, maar, inderdaad Graf, de Rhone loopt daar door het dal. De nodige adressen en informatie betreffende fietsenverhuur heb ik al, ik ga al dat moois zeker fietsend verkennen.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:55 uur
Petje af, heb lang geleden (1995 of 1996 denk ik) eens in de buurt van Saas Fee op een MTB gezeten, maar ik kwam er toen achter dat ik me toch liever lopend/klimmend in die omgeving verplaats.
/edit: ben 11 jaar terug in het Val d'Hérens geweest, zo te zien is dat niet al te ver van Haute-Nendaz
/edit: ben 11 jaar terug in het Val d'Hérens geweest, zo te zien is dat niet al te ver van Haute-Nendaz

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 juli 2011, 13:01 uur
Pas op, ik ben geen klimmer, zulle. Daarvoor moeten er een aantal kilo's af. Ik rijd het liefst langs het water, in dit geval de Rhone. Het klimaat daar is er geschikt voor, de droogste en warmste streek van Zwitserland en goed beschut tegen de wind. Ik heb mijn reisgids al, de fietsroutes en ik heb er enorm veel zin in. Nog twee weken hard labeur op kantoor, een weekje thuis en dan ben ik ribbedebie.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 00:10 uur
Vorig jaar rond deze tijd besloot ik op het laatste moment om naar Berlijn te gaan. Dat is zo goed bevallen dat ik er voor de komende paar jaar een traditie van wil proberen te maken om een stedentripje te doen rond deze tijd. Vanaf dinsdag zit ik dan ook 6 dagen in Madrid. Ik heb er erg veel zin in. Voor volgend jaar heb ik ook al een idee: Istanbul 

0
geplaatst: 5 juli 2011, 21:39 uur
Zaterdag naar Kenia, Heb al een paar gruwelijk mooie lodges geboekt.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 00:34 uur
Per morgenochtend een week in Londen. Geen tijd voor internet, waarschijnlijk. Wees lief voor elkaar. Peace.
0
geplaatst: 9 juli 2011, 14:22 uur
We zijn gisterenochtend begonnen aan ons reisje door Europa, we zijn nu bezig met Frankrijk te doorkruisen. Het zal zo nu en dan wel eens lukken om op internet te geraken. Ik zal bij thuiskomst wel uitgebreid verslag doen, voor nu kan ik alleen nog zeggen: zwervers zijn interessante en aardige mensen.
0
geplaatst: 12 juli 2011, 13:08 uur
Ik ben weer terug van het Splash Festival in het altijd gezellige Duitsland. Nu kan ik jullie weer vermaken. 

0
geplaatst: 12 juli 2011, 13:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben weer terug van het Splash Festival in het altijd gezellige Duitsland. Nu kan ik jullie weer vermaken.

0
geplaatst: 12 juli 2011, 14:36 uur
niels94 schreef:
Und, hoe was het?
Und, hoe was het?
Lees dat maar lekker in het betreffende topic.
Binnenkort drop ik daar een verslag.Muziek >> MusicMeter Live! >> Splash, Ferropolis (Duitsland)
0
geplaatst: 12 juli 2011, 22:51 uur
Mevrouw Beeswax mag anders wel mijn werk voor een weekje overnemen, dan ga ik in haar plaats wel naar Noord-Frankrijk. 

0
geplaatst: 16 juli 2011, 11:32 uur
Vanaf orgen ben ik 2,5 week weg. En ik zal hier waarschijnlijk ook helemaal niet meer op komen in die 2,5e week, dus tot dan. Huil maar, het is niet erg
Of niet...
Of niet...
0
geplaatst: 16 juli 2011, 13:12 uur
En deze jungen gaat morgen naar Tsjechië voor twee weekjes!
Iemand nog tips voor muziek om mee te nemen op vakantie op mijn iPod?

0
geplaatst: 16 juli 2011, 14:10 uur
Masimo schreef:
Vakantie op je iPod? Je ging toch naar Tsjechië, verkoopt Apple dat ook al op iTunes?
0
geplaatst: 16 juli 2011, 15:06 uur
Ik ben de overige 2,29, dus daar zal ie vast niet wakker van liggen.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:02 uur
Ehm... Ergens een beetje in het zuiden...
Weet de plaatsnaam niet precies, sorry.
Maar goed, dit is het laatste moment dat ik op de pc zit. Heel emotioneel. niet echt, maar goed, daag daag (dat het even duidelijk is
).
Weet de plaatsnaam niet precies, sorry. Maar goed, dit is het laatste moment dat ik op de pc zit. Heel emotioneel. niet echt, maar goed, daag daag (dat het even duidelijk is
).* denotes required fields.