MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Sir Spamalot schreef:
de streek met de fiets gaan verkennen, liefst de vlakke gedeeltes

Als dat vlakke zo geliefd is ga je wellicht naar de verkeerde regio

Waar gaat de reis precies naartoe? Ik hoop voor je het Rhonedal en niet een van de zijdalen, die zin allesbehalve vlak.

Ik wil een paar dagen met mijn moeder naar de Vogezen in een (portemonneevriendelijk) herberg/huisje. Tips?

Paap_Floyd schreef:
Ik wil een paar dagen met mijn moeder naar de Vogezen in een (portemonneevriendelijk) herberg/huisje. Tips?

Prachtige omgeving, ben er zelf al 2 keer geweest, rondom Gerardmer en Xonrupt-Longemer.

Wat betreft tips, probeer deze link eens...

itchy schreef:
Gisteren teruggekomen van een klein weekje Berlijn.

Ga in navolging van vorig jaar dit jaar ook weer terug naar deze briljante metropool

Ga samen met mijn oom (en van ouders geleende auto) 10-14 dagen de kust van Duitsland/Polen verkennen, heb net alle hotels geboekt en we vertrekken 11 juli:

1 nacht Bremen
2 nachten Hamburg
2 nachten Wismar (vandaar uit een dag naar het eiland Rügen, om daar in Prora het megalomane hotelcomplex van Hitler te bezoeken)
2 nachten KoĊ‚obrzeg (Polen)
en dan als afsluiting:

3 nachten Berlijn

Misschien op de terugweg nog 1 nachtje Hannover, maar na Berlijn valt alles tegen, dus misschien ook wel in 1 ruk door naar Nederland...

Morgen vertrek ik voor 11-12 dagen naar Lloret de Mar. 15 juni kom ik weer terug.

Gecondoleerd.

Veel plezier gewenst aan alle vakantiegangers

Neem aan dat iedereen z'n laptop meeneemt om met enige regelmaat het nieuws op musicmeter mee te kunnen pikken en te kunnen reageren.....

chevy93 schreef:
Morgen vertrek ik voor 11-12 dagen naar Lloret de Mar. 15 juni kom ik weer terug.

Het is al eerder gezegd, maar ook namens mij gecondoleerd...

Heb in de zomer van 2007 voor Nederlandse Reisorganisatie (die reizen organiseerde voor alleenstaanden en 1 ouder-gezinnen) een tijd op een camping in Tossa de Mar gewerkt.
Gingen wekelijks met onze gasten een avondje naar Lloret, maar wat is dat een deceptie zeg, niet normaal.

Toegegeven, ik was toen 24 en dus vermoedelijk al te oud om er ook maar iets aan te vinden.

Gelukkig maakten de wekelijkse uitstapjes naar Barcelona en het Dali Museum in Figueres weer een hoop goed !

chevy93 schreef:

Daar draaien ze geen Dire Straits heb ik vernomen he.

Stalin schreef:
(quote)

Prachtige omgeving, ben er zelf al 2 keer geweest, rondom Gerardmer en Xonrupt-Longemer.

Wat betreft tips, probeer deze link eens...

Goeie tip, maar in plaats van 1001 sites af te zoeken naar goedkope huisjes, hoopte ik hier een gouden tip te krijgen

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Goeie tip, maar in plaats van 1001 sites af te zoeken naar goedkope huisjes, hoopte ik hier een gouden tip te krijgen

Sorry...

chevy93 schreef:

En hier op de site is gelijk het hek vd dam

Rudi S schreef:
(quote)

En hier op de site is gelijk het hek vd dam

Laat de Nederlandse Kampioenschappen Dire Straits-bashen maar beginnen

Stalin schreef:
(quote)

Laat de Nederlandse Kampioenschappen Dire Straits-bashen maar beginnen

Nee niet haten op Dire Straits... ze hebben 1 leuk nummer gemaakt.
Althans een beetje leuk.

Als het goed is vertrek ik woensdag op de fiets richting Landgraaf, maar ik ben teringverkouden, heb keelpijn en voel koorts opkomen... IK WIL NIET ZIEK!!!

Robbie Keane schreef:
(quote)

Nee niet haten op Dire Straits... ze hebben 1 leuk nummer gemaakt.
Althans een beetje leuk.
The Walk of Life?

kan best ik dacht, Why Worry

Niet ziek geworden, dus morgen op de fiets naar Landgraaf!

Zo, weer terug van weekje zon Lekker verkleurd, maar dan kom je terug in Nederland....

Stijn_Slayer
Nog eventjes wachten tot pa het huis uit is (pakweg 3 juli), en dan is het hier weer een rock and roll huishouden. Die documentaire, Stones in Exile, geeft een aardig beeld.

4 juli MuMe-feestje bij Stijn!!!

Gezellig, wij komen ook.

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Zelf bier en BBQ voedsel meenemen!

Ik lust geen bier

Tevens weet ik niet eens waar je huis woont.

Sir Spamalot (crew)
Hoe laat moeten we daar zijn?

Stijn_Slayer
In de vakantie speelt tijd geen rol. Nigel de Jong mag overigens niet komen. Straks schopt hij m'n BBQ doormidden.

dix
Paap_Floyd schreef:

Wel ... de oostzijde van de Vogezen zijn imho veel meer de moeite waard dan de westzijde.
Oost = dorpjes met vakwerkhuisjes, wijngaarden, kastelen etc etc, wel heel veel toeristen uiteraard en dus niet direct portomonneevriendelijk. De westzijde vormt een van de meest deprimerende regio's die Frankrijk kent. Sommigen zullen in dat tranendal het échte frankrijk herkennen, maar doe mij dan toch maar de gesuikerde romantiek van de oostzijde.

Ga je met de trein ? Neem op de terugweg een stuk Munster-kaas mee, dan heb je de coupé voor jezelf en je moeder alleen.

Stijn_Slayer schreef:
In de vakantie speelt tijd geen rol. Nigel de Jong mag overigens niet komen. Straks schopt hij m'n BBQ doormidden.

Maar die andere jongens kunnen een aardig feestje bouwen hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.