De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:05 uur
Jeetje, je weet toch wel waar je naar op vakantie gaat? Krijg opeens visioenen van vroeger van De Vakantieman, met mensen die het land waar ze op vakantie zijn niet eens op de kaart van Europa aan kunnen wijzen, laat staan dat ze precies weten waar ze zich bevinden 

0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:09 uur
Marielseltje en ik gaan morgen naar Texel tot dinsdag, adioooooss chickies (:
0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:16 uur
@Graf: Misschien ligt het aan de generatie om er maar een cliché uit te gooien, ik ga over een paar uur naar Zweden voor een week maar zou mijn god niet weten waar precies.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 juli 2011, 23:18 uur
Nog één week en dan ook het zuiden van Zwitserland: Haute-Nendaz, een twintigtal km verwijderd van Sion en ik ben chauffeur dus ik moet weten waar ik terechtkom
.
.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:20 uur
Bedorvenkebab schreef:
@Graf: Misschien ligt het aan de generatie om er maar een cliché uit te gooien, ik ga over een paar uur naar Zweden voor een week maar zou mijn god niet weten waar precies.
De ongeïnteresseerde generatie?
0
geplaatst: 16 juli 2011, 23:22 uur
Bedorvenkebab schreef:
Ze kunnen jou dus ook gewoon voor Zweden laten betalen en je vervolgens in Drenthe droppen
.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 10:16 uur
Vier m'n vakantie momenteel in good old Holland, geniet al dagen van het heerlijke weer. Gelukkig zijn de vooruitzichten goed.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 00:22 uur
dix schreef:
Ze kunnen jou dus ook gewoon voor Zweden laten betalen en je vervolgens in Drenthe droppen
.
(quote)
. Nee want daar woon ik, dus dat zie ik nog wel. Mooi land trouwens, dat Zweden.
@Graf: Misschien, hoewel het niet voor mij geld. Ik wist op dat moment dat het tegen de Noorse grens aanlag en 5 uur rijden van Gotenburg was.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 13:57 uur
Terug van op vakantie. Het weer was barslecht, maar twee goeie dagen gehad. Het stuk waar we zaten was overigens een k*tregio: veel te plat, geen grote steden in de buurt, en op 2 kilometer van België (dat noem ik geen vakantie).
Die twee mooie dagen waren het leukst: Bergues (van Bienvenue chez les Ch'tis) is een leuk stadje, Cassel is een aanrader en Wimereux is natuurlijk erg mooi, met die huizen in Anglo-Normandische stijl uit de vroege 19e eeuw (dixit Trotter), maar niets is zo frustrerend voor een anglofiel om Engeland te zien liggen maar er niet aan te kunnen...
Die twee mooie dagen waren het leukst: Bergues (van Bienvenue chez les Ch'tis) is een leuk stadje, Cassel is een aanrader en Wimereux is natuurlijk erg mooi, met die huizen in Anglo-Normandische stijl uit de vroege 19e eeuw (dixit Trotter), maar niets is zo frustrerend voor een anglofiel om Engeland te zien liggen maar er niet aan te kunnen...

0
geplaatst: 21 juli 2011, 14:38 uur
Sir Spamalot schreef:
Nog één week en dan ook het zuiden van Zwitserland: Haute-Nendaz, een twintigtal km verwijderd van Sion en ik ben chauffeur dus ik moet weten waar ik terechtkom
.
Haha, daar heb ik tot eergisteren gezeten. Toevallig. Nog één week en dan ook het zuiden van Zwitserland: Haute-Nendaz, een twintigtal km verwijderd van Sion en ik ben chauffeur dus ik moet weten waar ik terechtkom
. 
Ben nu in Italië. Zit nu in Marche, vlakbij Fano, en reis langzaam omhoog tot Venetië.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 juli 2011, 21:02 uur
Ach godverdikke, hoi123, we hadden nog een minimeeting kunnen houden. Zaterdag vertrek ik en ik hoop dat het weer een beetje beter wordt dan nu want ik wil rust inhalen en zoveel mogelijk buiten zijn. Fietsen, cultuur, terrasje en boekje lezen. Het gaat deugd doen, en verder, het beste in Italië!
0
Sectumsempra
geplaatst: 21 juli 2011, 23:08 uur
Schotland! Een of ander gat waar geen zak te doen is, maar het is wel leuk. ÉN IK GA NAAR LOCH NESS!!!
Als ik daar ben zal ik Nessie een knuffel geven namens jullie.
Als ik daar ben zal ik Nessie een knuffel geven namens jullie.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 23:32 uur
Terwijl ik nog wat op internetfora rondhang, wordt de camper volgestouwd ten behoeve van een week Toscane. Vanaf 04:00 geef ik gas naar het zuidoosten, getankt wordt er in Luxemburg en in Bern.
Willen anderen ervoor zorgen dat Mount Eerie overleeft in de artiestenbattle ?
Willen anderen ervoor zorgen dat Mount Eerie overleeft in de artiestenbattle ?

0
geplaatst: 21 juli 2011, 23:44 uur
Beeswax schreef:
Cassel is een aanrader
Cassel is een aanrader
Enkele jaren geleden nog daarnaartoe gefietst rechtstreeks van en na een slopend Dranouter festival, bepakt en bezakt eerst over de Rode berg etc.. en dan finaal die steile klim, geplaveid met kasseien naar Cassel toe. Erg mooi stadje dat. Hommelbiertjes, slapen op dat pleintje... En dan naar Boulogne, St-Omer en Duinkerke, je hoeft helemaal niet ver van huis om een plezante vakantie te hebben.
Kijk als'k eraan denk krijg ik meteen zin om weer op de fiets te springen...
0
geplaatst: 22 juli 2011, 15:08 uur
Vanochtend naar reisbureau geweest, 10 dagen Las Vegas. Dolle boel.
0
geplaatst: 22 juli 2011, 19:03 uur
Vertek naar De Panne drie dagen uitgesteld wegens hondenweer.
Niet nu maar maandag vertrekken we voor een weekje naar de Belgische kust.
Niet nu maar maandag vertrekken we voor een weekje naar de Belgische kust.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 juli 2011, 19:06 uur
Hondenweer? De zon schijnt volop in Oostende, wel is het frisjes en winderig. Ik weet niet wat de voorspellingen zijn voor de komende dagen, maar morgen ben ik toch weg naar Zwitserland
.
.
0
geplaatst: 23 juli 2011, 14:50 uur
@Sectumsempra: in ieder onnozel gat in Schotland is altijd wel iéts te doen... Al zijn het soms alleen maar de obligate vrijdagavond-karaoke 
@jellorum: idd, maar hoe mooi St Omer ook is, in de gietende regen is het écht niet te doen.

@jellorum: idd, maar hoe mooi St Omer ook is, in de gietende regen is het écht niet te doen.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 16:53 uur
Jullie zijn voor twee weken even van jasper1991 en maxinator af, wij staan op het punt te vertrekken naar La France.
0
geplaatst: 31 juli 2011, 19:49 uur
jasper1991 schreef:
Jullie zijn voor twee weken even van [...] maxinator af, wij staan op het punt te vertrekken naar La France.
Jullie zijn voor twee weken even van [...] maxinator af, wij staan op het punt te vertrekken naar La France.
Goddank

Veel plezier zou ik zeggen. Aan allebei, zo ben ik dan weer wel.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 13:36 uur
Vandaag naar Sziget in Hongarije
. Over twee weken zien jullie me weer terug.
. Over twee weken zien jullie me weer terug.
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 00:14 uur
Ik vertrek zaterdagochtend naar India, ga 4 weken rondtrekken in het noorden, Punjab - Himachal Pradesh en vervolgens de bergen in naar Ladakh.
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 00:22 uur
Ik ben wieder zurück uit Zwitseland.
We waren trouwens in Wallis, inderdaad in het zuiden van Zwitserland
We waren trouwens in Wallis, inderdaad in het zuiden van Zwitserland

0
geplaatst: 5 augustus 2011, 00:24 uur
El Ninjo schreef:
Ik vertrek zaterdagochtend naar India, ga 4 weken rondtrekken in het noorden, Punjab - Himachal Pradesh en vervolgens de bergen in naar Ladakh.
Klinkt spannend. Ik vertrek zaterdagochtend naar India, ga 4 weken rondtrekken in het noorden, Punjab - Himachal Pradesh en vervolgens de bergen in naar Ladakh.

0
geplaatst: 5 augustus 2011, 00:37 uur
Vanaf morgen zijn jullie ruim een week van mij af ben even naar de Dominicaanse Republiek.
Onder het motto "als de zomer niet naar hier komt gaan wij wel naar de zomer" al raast daar momenteel dan weer wel de tropische storm Emily rond
Onder het motto "als de zomer niet naar hier komt gaan wij wel naar de zomer" al raast daar momenteel dan weer wel de tropische storm Emily rond

0
geplaatst: 5 augustus 2011, 00:49 uur
Ga ik je even snel inhalen met de meest geplaatste berichten. 

* denotes required fields.