MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Don Cappuccino schreef:
Ik doe die wel, ik vind Have One On Me erg goed. En dat doorbijten loont bij Liars. Vind je Ys dan niet goed?

Wel oke, maar ik vind het een iets te, bij gebrek aan andere woorden, gehaast album. Ook teveel tierelantijntjes om de nummers heen. Milk-Eyed Mender is veel ingetogener.

Poeh, ik kom echt niet door Joanna Newsom heen, ik probeer het morgen wel nog een keer, ik zet Liars nog een keer op. Dat stemmetje gaat flink over de grens van irritatie!

Dacht ik al. Grappig, want ik vind haar stem bij Ys juist irritanter. Maar bij mij bereikte de schoonheid van haar stem me pas na ongeveer 10 luisterbeurten, dus er is nog hoop voor je.

Nee, bij Ys en Have One On Me is haar stem veel mooier, bij deze heb ik het idee alsof ik naar een kleuter aan het luisteren ben, bij Sadie had ik er echt genoeg van.

Maar Liars, wow!

Luister maar veel naar Cassiopeia en Sprout and the Bean, zijn 2 prachtige, toegankelijke tracks.

En over Liars heb je gelijk, ik denk erover om hem in m'n top-10 te zetten.

Mijn laptop lijkt het weer te doen maar mijn gegevens en muziek is wel weg helaas. Dus The Locust ga ik zo weer pindakazen en dan reviewen.

Gelukkig werkt je laptop weer.

Gelukkig wel ja, het zweet brak me uit

Zo, Drum´s Not Dead is klaar en ik heb er een geweldig album aan overgehouden! Het staat zelfs nu in mijn top 10, daarom vind ik dit topic zo leuk!

Heeft iemand nog een ander album voor mij om te reviewen? Want Joanna Newsom probeer ik morgen wel een keer.

Ik heb toch maar eerst The Veils gedaan. Beviel me net iets meer, maar ook mijn review van The Waterboys komt eraan. Alleen moet ik nu naar AZ. Misschien dat ik vanavond nog heel even tijd heb, maar ik denk dat die review morgen komt.

Don Cappuccino schreef:
Zo, Drum´s Not Dead is klaar en ik heb er een geweldig album aan overgehouden! Het staat zelfs nu in mijn top 10, daarom vind ik dit topic zo leuk!

Heeft iemand nog een ander album voor mij om te reviewen? Want Joanna Newsom probeer ik morgen wel een keer.

Met Can in je top tien zou ik zeggen:
Faust

Ik doe Faust, wil jij er ook nog een?

Super review, Don! Ik geef deze plaat nu 5 sterren, en er is een grote kans dat hij in m'n top 10 komt.

Bedankt! En op welke plaats komt Liars dan in jouw top 10? Bij mij staat Liars op plaats 6.

Drum's Not Dead komt bij mij binnen op nummer 10, ten koste van dEUS - Worst Case Scenario.

Bij mij komt Liars dus op 6 binnen, ten koste van de Fleet Foxes.

Ik vind Drum's Not Dead trouwens een prima album, hoor. Maar dEUS is m'n favoriete band, vandaar.

Ik ken eerlijk gezegd dEUS helemaal niet, wel een keer wat over gehoord, maar eigenlijk nooit muziek van hun beluisterd.

Maar daar gaan we verandering in brengen, morgen eens even paar albums opzoeken!

Begin maar met m'n nummer 1!

Dat was ik al van plan!

Arrie schreef:
Ik vind Drum's Not Dead trouwens een prima album, hoor. Maar dEUS is m'n favoriete band, vandaar.

Ach, WCS staat bij jou ook op 4,5.

Klopt, wat wil je daarmee zeggen dan?

Don Cappuccino schreef:
Ik ken eerlijk gezegd dEUS helemaal niet, wel een keer wat over gehoord, maar eigenlijk nooit muziek van hun beluisterd.

houden zo zou ik zeggen

Mijn laptop is nog steeds niet helemaal honderd dus op mijn andere (zeer trage) pc maar de review van The Locust eruit geperst The Locust

Prachtige review overigens Teunnis, 'k ben blij dat je hem goed vond!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.