Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 19:41 uur
Goede review weer. Als hij bij eerste luisterbeurt al goed bevalt gaat hij nog wel groeien.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 19:43 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 19:44 uur
Ja, is goed. Albumcover ziet er in ieder geval al goed uit!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 19:50 uur
Dat Ash Ra Tempel klinkt erg goed, het lijkt net alsof ik naar het begin van Pompeii van Pink Floyd luister!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 19:54 uur
Ash Ra Tempel is genialiteit!
Als dit je bevalt bevalt gelijk alles van Ash Ra Tempel en Ashra (doorstroming van Ash ra Tempel)
Als dit je bevalt bevalt gelijk alles van Ash Ra Tempel en Ashra (doorstroming van Ash ra Tempel)
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:39 uur
Sh*t, in mijn laptop is een storing gekomen en hij is nu aan he herstellen dus mijn review die ik voor vanavond had beloofd gaat later komen. Sorry 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:47 uur
Ach, het is ook geen wedstrijd wie het snelst een review schrijft, toch? 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:54 uur
Euh.. Ja , juist.
Maar nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat de reviews goed zijn en ik probeer altijd zo uitgebreid mogelijk een review te maken.
Ps. Ander had Don allang gewonnen
Maar nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat de reviews goed zijn en ik probeer altijd zo uitgebreid mogelijk een review te maken.
Ps. Ander had Don allang gewonnen

0
geplaatst: 14 augustus 2010, 00:39 uur
Jemig... wat lullen jullie hier veel...
die bij The First Original Silence staat er inmiddels
Mooi... die plaat ken ik als mijn broekzak
die bij The First Original Silence staat er inmiddels

Sandokan-veld schreef:
Ga, als je zin hebt, maar eens uitleggen waarom Ataloona's drie sterren voor Wilco's Yankee Hotel Foxtrot echt een belachelijk lage waardering is.
Ga, als je zin hebt, maar eens uitleggen waarom Ataloona's drie sterren voor Wilco's Yankee Hotel Foxtrot echt een belachelijk lage waardering is.
Mooi... die plaat ken ik als mijn broekzak

0
geplaatst: 14 augustus 2010, 14:26 uur
Met veel moeite heb ik Joanna Newsom - Have One On Me en die van Intronaut kunnen downloaden. Die reviews zijn er dus over een week, misschien iets meer.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 14:27 uur
Intronaut en Joanna Newsom met moeite gedownload? Ik dacht dat die albums toch wel goed te vinden waren. Die van Liars gaat ook nog even duren, echt geen makkelijk album.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 14:29 uur
Ik heb het met moeite op een laptop die niet van mij is gedownload. Het kostte wel wat moeite om het dan op m'n iPod te zetten. 
En neem de tijd voor Liars, het is ook een erg ontoegankelijk album.

En neem de tijd voor Liars, het is ook een erg ontoegankelijk album.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 14:32 uur
Je kan de albums ook op Grooveshark opzoeken, dan hoef je de albums niet te downloaden.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 14:34 uur
Ja, maar voor de volgende keer kun je dat misschien wel doen.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 15:21 uur
Bij de eerste luisterbeurt klinkt die van Intronaut wel erg vet, zeg! Ik moet zeker nog een weekje luisteren, maar dit gaat waarschijnlijk wel een hoog cijfer worden. 

0
geplaatst: 14 augustus 2010, 15:22 uur
Gaaf, ik dacht wel dat je het zou waarderen!
Wel jammer dat Intronaut zo onbekend is.
Wel jammer dat Intronaut zo onbekend is.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 15:44 uur
Ash Ra Tempel is klaar, echt van genoten! Heeft iemand nog een ander album voor mij?
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:08 uur
Hoi123, Ik heb nu trouwens Liars op de koptelefoon en nu bevalt het me al een stuk beter! Heb je misschien een nieuw album voor mij?
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:18 uur
Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender is een prachtig album (zie m'n top-10). Veel mooier dan haar andere twee, maar je hebt er nog niet op gestemd. Misschien vind je het wel net zo goed als ik, maar je moet wel weer doorbijten.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:19 uur
Ik doe die wel, ik vind Have One On Me erg goed. En dat doorbijten loont bij Liars.
Vind je Ys dan niet goed?
Vind je Ys dan niet goed?
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:23 uur
Mooie review van Ash Ra Tempel Don, Ik wist zelfs al dat je dit in te top 10 zou gaan stoppen. Haha blij dat hij bevalt.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:28 uur
Slecht. Mijn laptop waarop mijn muziek staat is helemaal van slag en ik ben bang dat ik hem zelfs moet laten maken 

* denotes required fields.