Muziek / Algemeen / Shirts
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 9 april 2007, 22:34 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik leef (zoals me wel vaker overkomt) weer eens een beetje in het verleden, en aangezien dit een topic is over shirts, heb ik even een klein vraagje. Weet iemand of er nog ergens Oasis/Britpopband-shirts zijn te krijgen?
Ik leef (zoals me wel vaker overkomt) weer eens een beetje in het verleden, en aangezien dit een topic is over shirts, heb ik even een klein vraagje. Weet iemand of er nog ergens Oasis/Britpopband-shirts zijn te krijgen?
betere tip...
http://www.bluecatstore.com/Merchant2/merchant.mv?
0
tondeman
geplaatst: 9 april 2007, 22:37 uur
Hmm daar kan ik ook wat mee, Oasis t-shirts heb ik nog genoeg namelijk 

0
geplaatst: 10 april 2007, 00:11 uur
Jij ook bedankt voor de link, fastpulseboy! Ziet er erg interessant uit. Wanneer ik op "Oasis" klik (bij "artists"), komt er vreemd genoeg niets voor. Bij andere bands wel
.
.
0
geplaatst: 10 april 2007, 06:10 uur
Ik had vroeger volgende T-shirts:
Tori Amos (van 92' tour)
Counting Crows (94' of zo), erg versleten en in tussentijd in vuilnisbak beland.
System of a down, draag ik nu nog af en toe
Ik had ergens in 93 een T-shirt van tool bij stubru gewonnen maar doorverkocht, en daar heb ik later wel even spijt van gehad.
Verder draag ik heel vaak t-shirts maar ze zijn of te wel zonder opdruk of met een zinvolle tekst. Reclame t-shirts (reebok, nike etc.) weiger ik te dragen. Hoezo geld neerleggen en ook nog eens reclame maken? Ze zouden mij moeten betalen n*nded*mme!
Tori Amos (van 92' tour)
Counting Crows (94' of zo), erg versleten en in tussentijd in vuilnisbak beland.
System of a down, draag ik nu nog af en toe
Ik had ergens in 93 een T-shirt van tool bij stubru gewonnen maar doorverkocht, en daar heb ik later wel even spijt van gehad.
Verder draag ik heel vaak t-shirts maar ze zijn of te wel zonder opdruk of met een zinvolle tekst. Reclame t-shirts (reebok, nike etc.) weiger ik te dragen. Hoezo geld neerleggen en ook nog eens reclame maken? Ze zouden mij moeten betalen n*nded*mme!
0
geplaatst: 10 april 2007, 09:16 uur

Deze shirts heb ik natuurlijk gekocht bij 'the man himself' dus bij Zenorecords.com
0
clutch
geplaatst: 28 april 2007, 16:03 uur
Ik heb één shirt: van de Deftones, gekocht tijdens concert in 013 

0
fastpulseboy
geplaatst: 29 april 2007, 13:20 uur
wel duur die shirts bij deshirts.nl, en vaak wel een beetje flauwe inkoppertjes...
ik ga nog wel eens voor leuke threadless shirts;
http://www.threadless.com/
ik ga nog wel eens voor leuke threadless shirts;
http://www.threadless.com/
0
geplaatst: 29 april 2007, 14:34 uur
0
Bobiej
geplaatst: 29 april 2007, 14:53 uur
I Love Mettel...
Er loopt al een heel jaar een jongen bij ons op school, gestoken in Green Day truien, met op zijn tas: Nervana, Airon Meeden, Opef, Mettelica, geweldig gewoon
:D.
Ikzelf heb een aantal band shirts: Metallica, Master of Puppets shirt, gekocht bij het concert afgelopen jaar. Een oud Korn shirt, wat ik alleen in het weekend draag (ik durf er niet mee naar school), en een Iron Maiden shirt, voor 5 euro gekocht van een Vietnamees in Tjechië...iets zegt met dat dat niet in de haak is
. Verder aas ik al enige tijd op een shirt van Sepultura, maar kan het nergens vinden (komt waarschijnlijk omdat ik beslist geen zwart shirt wil).
Er loopt al een heel jaar een jongen bij ons op school, gestoken in Green Day truien, met op zijn tas: Nervana, Airon Meeden, Opef, Mettelica, geweldig gewoon
:D.Ikzelf heb een aantal band shirts: Metallica, Master of Puppets shirt, gekocht bij het concert afgelopen jaar. Een oud Korn shirt, wat ik alleen in het weekend draag (ik durf er niet mee naar school), en een Iron Maiden shirt, voor 5 euro gekocht van een Vietnamees in Tjechië...iets zegt met dat dat niet in de haak is
. Verder aas ik al enige tijd op een shirt van Sepultura, maar kan het nergens vinden (komt waarschijnlijk omdat ik beslist geen zwart shirt wil).
0
geplaatst: 5 mei 2007, 17:56 uur
0
MetalDex
geplaatst: 6 mei 2007, 17:30 uur

NO! We are not and English rock band...
...we are dental floss salesmen from Montana
Deze heb ik ook altijd geniaal gevonden.
Zelf heb ik qua muziekshirts:
- Anthrax - Music of Mass Destruction
- Anthrax - I Am the Law (met het stripfiguur van Judge Dredd erop - gelukkig geen Sylvester Stallone)
- AC/DC - Bonfire
- AC/DC - Stiff Upper Lip
- AC/DC - Stiff Upper Lip trui
- Iron Maiden - Somewhere on Tour
- Iron Maiden - Number of the Beast
- Iron Maiden - Run to the Hills
- Iron Maiden - Logo
- Metallica - ...and Justice for All
- Metallica - logo
- Motörhead - Hammered tourshirt
- Rowwen Hèze - Logo (Los Limbos)
- The Offspring - Logo
- Slipknot - Logo
- Blink 182 - Punk dept.
- Blink 182 - California nummerplaat
- Exodus - Shovel Headed Kill Machine tourshirt
- Bospop shirts van 1996 t/m 2007
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 00:00 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 00:09 uur
0
Raekwon the chef
geplaatst: 4 oktober 2007, 16:38 uur
Iron Maiden - 7th Son
Metallica - Master of Puppets
2Pac - Until the End of Time
En een trui met het logo van Linkin Park die ik niet meer draag
Metallica - Master of Puppets
2Pac - Until the End of Time
En een trui met het logo van Linkin Park die ik niet meer draag
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:07 uur
Ik heb een oude Rage Against the Machine trui (ooit van een neef gekregen). Eigenlijk te oud en versleten, maar heel soms heb ik hem nog aan.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:28 uur
deric raven schreef:
Echt waar?
(quote)
Echt waar?
Echt waar mijnheer De Uil.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 19:56 uur
Misschien t.z.t. er mee op de foto en dan plaatsen in fotoboek.....
* denotes required fields.