Muziek / Algemeen / Shirts
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 29 april 2007, 13:20 uur
wel duur die shirts bij deshirts.nl, en vaak wel een beetje flauwe inkoppertjes...
ik ga nog wel eens voor leuke threadless shirts;
http://www.threadless.com/
ik ga nog wel eens voor leuke threadless shirts;
http://www.threadless.com/
0
geplaatst: 29 april 2007, 14:34 uur
0
Bobiej
geplaatst: 29 april 2007, 14:53 uur
I Love Mettel...
Er loopt al een heel jaar een jongen bij ons op school, gestoken in Green Day truien, met op zijn tas: Nervana, Airon Meeden, Opef, Mettelica, geweldig gewoon
:D.
Ikzelf heb een aantal band shirts: Metallica, Master of Puppets shirt, gekocht bij het concert afgelopen jaar. Een oud Korn shirt, wat ik alleen in het weekend draag (ik durf er niet mee naar school), en een Iron Maiden shirt, voor 5 euro gekocht van een Vietnamees in Tjechië...iets zegt met dat dat niet in de haak is
. Verder aas ik al enige tijd op een shirt van Sepultura, maar kan het nergens vinden (komt waarschijnlijk omdat ik beslist geen zwart shirt wil).
Er loopt al een heel jaar een jongen bij ons op school, gestoken in Green Day truien, met op zijn tas: Nervana, Airon Meeden, Opef, Mettelica, geweldig gewoon
:D.Ikzelf heb een aantal band shirts: Metallica, Master of Puppets shirt, gekocht bij het concert afgelopen jaar. Een oud Korn shirt, wat ik alleen in het weekend draag (ik durf er niet mee naar school), en een Iron Maiden shirt, voor 5 euro gekocht van een Vietnamees in Tjechië...iets zegt met dat dat niet in de haak is
. Verder aas ik al enige tijd op een shirt van Sepultura, maar kan het nergens vinden (komt waarschijnlijk omdat ik beslist geen zwart shirt wil).
0
geplaatst: 5 mei 2007, 17:56 uur
0
MetalDex
geplaatst: 6 mei 2007, 17:30 uur

NO! We are not and English rock band...
...we are dental floss salesmen from Montana
Deze heb ik ook altijd geniaal gevonden.
Zelf heb ik qua muziekshirts:
- Anthrax - Music of Mass Destruction
- Anthrax - I Am the Law (met het stripfiguur van Judge Dredd erop - gelukkig geen Sylvester Stallone)
- AC/DC - Bonfire
- AC/DC - Stiff Upper Lip
- AC/DC - Stiff Upper Lip trui
- Iron Maiden - Somewhere on Tour
- Iron Maiden - Number of the Beast
- Iron Maiden - Run to the Hills
- Iron Maiden - Logo
- Metallica - ...and Justice for All
- Metallica - logo
- Motörhead - Hammered tourshirt
- Rowwen Hèze - Logo (Los Limbos)
- The Offspring - Logo
- Slipknot - Logo
- Blink 182 - Punk dept.
- Blink 182 - California nummerplaat
- Exodus - Shovel Headed Kill Machine tourshirt
- Bospop shirts van 1996 t/m 2007
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 00:00 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 00:09 uur
0
Raekwon the chef
geplaatst: 4 oktober 2007, 16:38 uur
Iron Maiden - 7th Son
Metallica - Master of Puppets
2Pac - Until the End of Time
En een trui met het logo van Linkin Park die ik niet meer draag
Metallica - Master of Puppets
2Pac - Until the End of Time
En een trui met het logo van Linkin Park die ik niet meer draag
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:07 uur
Ik heb een oude Rage Against the Machine trui (ooit van een neef gekregen). Eigenlijk te oud en versleten, maar heel soms heb ik hem nog aan.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:28 uur
deric raven schreef:
Echt waar?
(quote)
Echt waar?
Echt waar mijnheer De Uil.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 19:56 uur
Misschien t.z.t. er mee op de foto en dan plaatsen in fotoboek.....
0
geplaatst: 27 december 2007, 14:14 uur
Weet er iemand een goeie winkel zijn voor dergelijke T-shirts, in België en liefst in Oost- en West-Vlaanderen.
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat

0
geplaatst: 27 december 2007, 19:42 uur
Lola3 schreef:
Weet er iemand een goeie winkel zijn voor dergelijke T-shirts, in België en liefst in Oost- en West-Vlaanderen.
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat

HA! iemand van Zulte (Is toch niet zo gek hier vandaan!)

Mijn t-shirts komen hiervan:
http://www.large-online.nl/
Natuurlijk kun je er ook kopen op concerts en festivals.
In Gent is er ook wel zo'n winkel waar je vanalles kunt kopen...maar ik ben er eigenlijk nog nooit binnen geweest.

0
geplaatst: 28 december 2007, 10:53 uur
AGE-411 schreef:
In Gent is er ook wel zo'n winkel waar je vanalles kunt kopen...maar ik ben er eigenlijk nog nooit binnen geweest.
Het probleem is dat mijn moeder dat 'internetgedoe'(zoals ze het zelf noemt), niet helemaal vertrouwt, ze is echt wel argwanend t.o.v zulke dingen :s(quote)

0
cheeskorst
geplaatst: 28 december 2007, 13:47 uur
Via internet je zooi bestellen is een goede manier vind ik (koop zelf vaak bij large), niks om moeilijk over te doen.
0
cheeskorst
geplaatst: 28 december 2007, 13:59 uur
Same here. Ik denk dat vandaag mijn bestelde CoB trui binnen komt + de CD Follow The Reaper 

0
Raekwon the chef
geplaatst: 28 december 2007, 19:10 uur
ik heb laatst weer wat shirts gekocht:
judas priest - angel of retribution
motorhead - kiss of death
en nog een metallica shirt met één of ander vaag figuur
judas priest - angel of retribution
motorhead - kiss of death
en nog een metallica shirt met één of ander vaag figuur
0
geplaatst: 30 december 2007, 06:41 uur
ik heb al mijn bandshirts bewaard in de afgelopen jaren en heb er rond de 100 denk ik wel.
i.i.g een hele boel Anthrax,Ash,Billy Idol,Iron Maiden
maar ook dead kennedys,linkin park,long blondes,the sounds,you say party we say die,mintzkov,mr review,the toasters,klinkhamer,guns & roses ,heloween,david lee roth,scorpions,ac dc,bad manners,overkill en weet ik veel allemaal.
ik kan er maar geen afstand van doen ondanks dat sommige uit elkaar vallen van ellende.
i.i.g een hele boel Anthrax,Ash,Billy Idol,Iron Maiden
maar ook dead kennedys,linkin park,long blondes,the sounds,you say party we say die,mintzkov,mr review,the toasters,klinkhamer,guns & roses ,heloween,david lee roth,scorpions,ac dc,bad manners,overkill en weet ik veel allemaal.
ik kan er maar geen afstand van doen ondanks dat sommige uit elkaar vallen van ellende.
* denotes required fields.