Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 13 juli 2007, 20:51 uur
aERodynamIC schreef:
Inmiddels weer een week verder en nog geen enkele beweging aan de kant van cd-wow. Het vervelende is ook nog eens dat sommige cd's zeer goedkoop verkrijgbaar zijn bij bol.com en dan de volgende dag al bezorgd worden. M.a.w. makkelijke cd's om aan te komen ook voor cd-wow lijkt me.
Het ziet er gewoon naar uit dat er wat aan de hand is daar. Iemand (nog steeds) dezelfde ervaringen? Of juist geen enkel probleem (en dan praat ik niet over vroegere bestellingen)?
Waar je voorheen na 2 uur al een mail terug kreeg moet ik nu gewoon bedelen om antwoord: ook dat is uiteraard vreemd te noemen. Misschien heeft iemand hier meer info.
Inmiddels weer een week verder en nog geen enkele beweging aan de kant van cd-wow. Het vervelende is ook nog eens dat sommige cd's zeer goedkoop verkrijgbaar zijn bij bol.com en dan de volgende dag al bezorgd worden. M.a.w. makkelijke cd's om aan te komen ook voor cd-wow lijkt me.
Het ziet er gewoon naar uit dat er wat aan de hand is daar. Iemand (nog steeds) dezelfde ervaringen? Of juist geen enkel probleem (en dan praat ik niet over vroegere bestellingen)?
Waar je voorheen na 2 uur al een mail terug kreeg moet ik nu gewoon bedelen om antwoord: ook dat is uiteraard vreemd te noemen. Misschien heeft iemand hier meer info.
Ik heb ze onlangs gemaild over een cd van Labradford en heb binnen een dag antwoord gekregen. Ik moet daar wel aan toevoegen dat ik nooit bij .nl iets bestel.
0
geplaatst: 13 juli 2007, 21:15 uur
Nou, dat is lekker dan!
Ik heb gelijk nadat ik dit las maar een mail gestuurd want ik wil m'n geld terug.
Ik heb geen zin in dit soort vage praktijken, dus laat ze hun best maar doen!
Ik heb gelijk nadat ik dit las maar een mail gestuurd want ik wil m'n geld terug.
Ik heb geen zin in dit soort vage praktijken, dus laat ze hun best maar doen!
0
geplaatst: 13 juli 2007, 22:19 uur
itchy schreef:
Nog steeds de cd niet ontvangen, en er wordt ook niet op mijn mail gereageerd. Dit is de laatste keer dat ik bij cd-wow heb besteld.
Nog steeds de cd niet ontvangen, en er wordt ook niet op mijn mail gereageerd. Dit is de laatste keer dat ik bij cd-wow heb besteld.
Ik ook. Alleen twijfel ik om te cancelen want dan loop ik het risico om van die fijne vouchers te krijgen waar ik niet op zit te wachten.
En die standaard mails ben ik nu ook kotsbeu: zeg gewoon waar het op staat. Wel blij te lezen dat jij het herkent, maar niet fijn natuurlijk want dan is er blijkbaar wat loos. En net zo belachelijk dat ze die cd niet kunnen leveren als die van mij............ zijn nu niet bepaald moeilijk te verkrijgen cd's en ze staan heel hoog in hun top 20. Knap hoor als je niks verstuurd!
bubbachups schreef:
Heb er al heel lang niks meer besteld dus ik heb persoonlijk geen ervaring met hun schijnbaar lange levertijden van de laatste tijd, maar ik zag onlangs op een dvd-forum wel wat ongeruste berichten voorbij komen.
http://thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=479565
Heb er al heel lang niks meer besteld dus ik heb persoonlijk geen ervaring met hun schijnbaar lange levertijden van de laatste tijd, maar ik zag onlangs op een dvd-forum wel wat ongeruste berichten voorbij komen.
http://thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=479565
Ja die las ik ook al

0
titan (crew)
geplaatst: 13 juli 2007, 22:25 uur
Over het algemeen ben ik (nog steeds) tevreden over cd-wow, maar ik ben nu al bijna 3 maanden aan het wachten op de laatste cd van The young gods. Ik heb tot nu toe elke keer een mailtje gekregen over uitstel van verzending, maar op een mail van mij van woensdag j.l. heb ik nog geen reactie gehad
.
.
0
geplaatst: 13 juli 2007, 22:32 uur
Voila: ik begin mijn conclusies te trekken nu....... dit is niet best (zeker ook omdat ze nauwelijks nog reageren en als ze het doen dan krijg je zo'n voorgeprogrammeerd mailtje waarin ze zeggen blij te zijn met je geduld: ammehoela). Ik denk dat ik dit weekend de boel toch maar cancel en dan zie ik wel waar het schip gaat stranden (waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
Het was in elk geval mijn laatste bestelling, dan maar 2 of 3 euro meer betalen bij andere bedrijven.
Het was in elk geval mijn laatste bestelling, dan maar 2 of 3 euro meer betalen bij andere bedrijven.
0
geplaatst: 13 juli 2007, 23:21 uur
aERodynamIC schreef:
(waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
(waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
Gewoon doorzeuren en nog een keer een mailtje sturen als je nog iets wilde toevoegen. Op die manier worden ze je waarschijnlijk snel beu en daarbuiten heb je recht op je geld. Gewoon op je strepen blijven staan.
Toch zie ik mezelf nog niet CDWOW uit m'n bookmarks kicken...
Toch even de kat uit de bomen kijken want over een maand of 3 kan de situatie wel geheel anders zijn, dat het dan weer aantrekkelijker is, want die prijzen spreken toch wel aan.
En mocht je tegen die tijd (als die uiteraard komt) je geld niet hebben teruggekregen dan bestel je gewoon wat anders voor hetzelfde geld, lijkt mij.
0
Omayyad
geplaatst: 13 juli 2007, 23:25 uur
aERodynamIC schreef:
Voila: ik begin mijn conclusies te trekken nu....... dit is niet best (zeker ook omdat ze nauwelijks nog reageren en als ze het doen dan krijg je zo'n voorgeprogrammeerd mailtje waarin ze zeggen blij te zijn met je geduld: ammehoela). Ik denk dat ik dit weekend de boel toch maar cancel en dan zie ik wel waar het schip gaat stranden (waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
Ik bestel al heel wat jaartjes bij cd-wow (UK, USA en/of HK) en ik heb eigenlijk geen enkele klacht betreffende het leveren van cd's en dvd's. Eén keer was er iets niet aangekomen, maar na een mailtje hebben ze meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook recente bestellingen zijn allemaal binnen een redelijk termijn binnengekomen, en ik ben zeer tevreden over de helpdesk (reactie binnen een dag).
0
geplaatst: 13 juli 2007, 23:35 uur
Omayyad schreef:
Ik bestel al heel wat jaartjes bij cd-wow (UK, USA en/of HK) en ik heb eigenlijk geen enkele klacht betreffende het leveren van cd's en dvd's. Eén keer was er iets niet aangekomen, maar na een mailtje hebben ze meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook recente bestellingen zijn allemaal binnen een redelijk termijn binnengekomen, en ik ben zeer tevreden over de helpdesk (reactie binnen een dag).
(quote)
Wat versta je onder 'recent'?
De huidige problemen lijken allemaal de laatste 2 maanden te hebben plaatsgevonden.
Als ik betaal voor een item dat op een site staat neem ik aan dat het item te krijgen is en meteen verstuurd kan worden. Als dat niet het geval is vind ik dat een grove fout.
0
Omayyad
geplaatst: 13 juli 2007, 23:37 uur
kaztor schreef:
De huidige problemen lijken allemaal de laatste 2 maanden te hebben plaatsgevonden.
Mei 2007 en twee weken geleden contact gehad met de helpdesk naar aanleiding van een bestelling en binnen een dag antwoord.
0
geplaatst: 13 juli 2007, 23:39 uur
Exact kaztor: dat is ook mijn probleem en het gaat inderdaad om de laatste 2 maanden.
Twee maanden wachten op een cd van Marc Almond die zelfs bij de FRS ligt. White Stripes niet kunnen leveren, Chemical Brothers niet en ik lees dus ook Queens of the Stone Age niet. Dat begint verdacht te worden nietwaar?! En telkens zelf mails moeten sturen met de vraag waar het blijft en telkens een nieuwe datum noemen (hap snap) dat klopt niet. Vroeger had je ook veel sneller antwoord, nu moet je dagen wachten. Ze hebben het telkens niet op voorraad en dat is natuurlijk vette bullshit en al helemaal als we al praten over 6 weken!!!!
En met die standaard antwoorden ontwijken ze mijn werkelijke vragen en dat vind ik slecht.
Wel jammer hoor, want ik was altijd zeer te spreken over ze en nu zijn ze in mij een klant kwijt.
Twee maanden wachten op een cd van Marc Almond die zelfs bij de FRS ligt. White Stripes niet kunnen leveren, Chemical Brothers niet en ik lees dus ook Queens of the Stone Age niet. Dat begint verdacht te worden nietwaar?! En telkens zelf mails moeten sturen met de vraag waar het blijft en telkens een nieuwe datum noemen (hap snap) dat klopt niet. Vroeger had je ook veel sneller antwoord, nu moet je dagen wachten. Ze hebben het telkens niet op voorraad en dat is natuurlijk vette bullshit en al helemaal als we al praten over 6 weken!!!!
En met die standaard antwoorden ontwijken ze mijn werkelijke vragen en dat vind ik slecht.
Wel jammer hoor, want ik was altijd zeer te spreken over ze en nu zijn ze in mij een klant kwijt.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 00:03 uur
Nouja... Ik zie het allemaal wel.
Het wachten is op het geld dat ik terug wil krijgen.
En krijgen zal ik het.
Tenminste, als ze niet voor duizenden mensen hun naam te grabbel willen gooien, that is......
Lijkt me toch niet.
Het wachten is op het geld dat ik terug wil krijgen.
En krijgen zal ik het.
Tenminste, als ze niet voor duizenden mensen hun naam te grabbel willen gooien, that is......
Lijkt me toch niet.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 10:23 uur
Ja, als ik al deze verhalen hoor krijg ik inderdaad steeds meer bedenkingen bij deze online winkel. Maar ik kan me niet zozeer vinden in de commentaren, gezien ik nooit zo lang heb moeten wachten op een album. Ik bestel dan ook vast niet zoveel als de eerder gesproken gebruikers. Ik bestel meestal albums die ik echt heel graag wil hebben via andere online winkels - bol.com vooral, waar ik klant aan huis ben geworden - of ik ga gewoon langs bij FRS of Van Leest. Ik kan niet twee weken wachten op een album die ik heel graag wil hebben. Daarnaast wil ik ook wel eens albums hebben die niet overal te verkrijgen zijn. Ook dan kan je bij Bol.com goed terecht. Ook een punt is dat als je een wat commercieler album koopt bij Bol.com deze vaak al iets goedkoper is dan normaal en dan is het verschil al kleiner met Cd-Wow. Ik kocht bijvoorbeeld laatst de nieuwe Maroon 5 bij bol.com voor maar 17 euro, een paar euro minder dan bij CD-Wow. Daar bestel ik het niet voor bij CD-Wow. Eigenlijk bestel ik alleen bij cd-wow als het echt veel goedkoper is, of af en toe als ik een kortingsvoucher krijg (ja, ik weet het ik ben er gevoelig voor). Zo kocht ik een aantal maanden geleden de deluxe versie van Release The Stars. Normaal 35,- (wat veeel te duur is voor zo'n cd) en bij cd-wow 24,-. Daar wil ik graag een paar weken voor wachten hoor! Dus albums die ik echt wil hebben koop ik niet bij CD wow.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 10:55 uur
Standaard zijn de nieuwe commerciëlere albums van wow €11,99 ik vind dat nogal een verschil.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 11:15 uur
Vandaag weer zo'n standaardmailtje ontvangen:
Hello
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE
The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 16/07/2007
As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.
Kind regards
Hello
We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE
The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 16/07/2007
As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
Kind regards
0
geplaatst: 14 juli 2007, 12:16 uur
De mijne ook vandaag (hoezo toevallig?!):
Hello,
We are writing to you regarding your order for: We Are The Night by CHEMICAL BROTHERS
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 23/07/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
en
Hello
We are writing to you regarding your order for: Icky Thump by WHITE STRIPES
Kind regards
CD WOW! Customer Service
En zo heb ik er al eerder gehad (en daar moest ik dan zelf voor mailen) en ik vrees dat ik er zo nog veel ga krijgen.......
Over mijn andere 2 bestellingen praten ze niet eens
Hello,
We are writing to you regarding your order for: We Are The Night by CHEMICAL BROTHERS
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 23/07/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
en
Hello
We are writing to you regarding your order for: Icky Thump by WHITE STRIPES
Kind regards
CD WOW! Customer Service
En zo heb ik er al eerder gehad (en daar moest ik dan zelf voor mailen) en ik vrees dat ik er zo nog veel ga krijgen.......
Over mijn andere 2 bestellingen praten ze niet eens

0
geplaatst: 14 juli 2007, 13:43 uur
itchy schreef:
Hello
Kind regards
Hello
Kind regards
Jaja, ook weer hetzelfde gekregen voor QOTSA's Era Vulgaris.
Nou, ik heb 'm inmiddels bij Bol.com besteld.
In de tussentijd zal ik ze 'ns suf mailen over de refund zolang ik geen passende reacties krijg.

0
geplaatst: 16 juli 2007, 17:30 uur
Ik zag vandaag dat er nog niks verstuurd is. Ook nog steeds geen reactie op een mail van mij. Daarom alle 4 mijn bestellingen geannuleerd en de cd's ergens anders in bestelling gezet.
Nu maar hopen dat het geld netjes teruggestort gaat worden. Voor mij is cd-wow einde verhaal.
Nu maar hopen dat het geld netjes teruggestort gaat worden. Voor mij is cd-wow einde verhaal.
0
geplaatst: 16 juli 2007, 18:16 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zag vandaag dat er nog niks verstuurd is. Ook nog steeds geen reactie op een mail van mij. Daarom alle 4 mijn bestellingen geannuleerd en de cd's ergens anders in bestelling gezet.
Dat kan ik me voorstellen, met vier cd's, hopelijk is hun administratie op orde. Ik wacht die ene van mij nog even af maar de volgende bestelling kunnen ze in hun *beep* douwen.
0
geplaatst: 16 juli 2007, 19:48 uur
ook standaardmailtje ontvangen. Ik wacht al een tijdje op Easy Tiger van Ryan Adams.
Pffffff, dit is dus de laatste keer dat ik via cd-wow bestel.
Echt een cd waar ik naar uit keek.
Cancellen?
Pffffff, dit is dus de laatste keer dat ik via cd-wow bestel.
Echt een cd waar ik naar uit keek.
Cancellen?
0
geplaatst: 16 juli 2007, 19:53 uur
Ik heb gecancelled. Mochten ze het toch sturen (zogenaamd niet in de gaten) dan krijgen ze het terug en mogen ze alsnog terug betalen.
Krijg ik geen mail op mijn afzegging dan stuur ik weer een mail en daarna nog een enzovoort. Net als kaztor dus.
Uiteraard een hoop gedoe, maar ik bestel er toch niet meer (en geloof me: ik heb er echt heel veel besteld de afgelopen jaren).
Ik hoop dat het net als in het verleden ten tijde van de goede service ook nu netjes en snel afgehandeld gaat worden, alhoewel ik nu het ergste vrees.
Krijg ik geen mail op mijn afzegging dan stuur ik weer een mail en daarna nog een enzovoort. Net als kaztor dus.
Uiteraard een hoop gedoe, maar ik bestel er toch niet meer (en geloof me: ik heb er echt heel veel besteld de afgelopen jaren).
Ik hoop dat het net als in het verleden ten tijde van de goede service ook nu netjes en snel afgehandeld gaat worden, alhoewel ik nu het ergste vrees.
0
geplaatst: 17 juli 2007, 18:25 uur
itchy schreef:
Hello
Kind regards
Hello
Kind regards
En vandaag deze:
Hello,
The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 27/07/2007
Kind regards
Moeten die dingen van Samoa komen ofzo?
0
geplaatst: 17 juli 2007, 18:26 uur
Voor de liefhebbers van de cd-wow soap: geen bevestiging gekregen van mijn gecancelde cd's maar wel weer een mail.
Hi
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching your orders.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving "WHITE STRIPES - Icky Thump", "PERRY FARRELL'S SATELLITE PARTY ", "MARC ALMOND" and "CHEMICAL BROTHERS " from our suppliers and we are currently expecting them to be dispatched on the 27/07/07
Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.
If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.
Kind Regards,
Deborah
CD WOW! Customer Services
Ja inderdaad: we zitten weer gelijk een paar weken verder.
Ter uwer info: deze cd's gisteren besteld bij bol.com en vandaag binnen gekregen (per cd zo'n 2 tot 3 euro meer: dat moet dan maar).
Hi
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching your orders.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving "WHITE STRIPES - Icky Thump", "PERRY FARRELL'S SATELLITE PARTY ", "MARC ALMOND" and "CHEMICAL BROTHERS " from our suppliers and we are currently expecting them to be dispatched on the 27/07/07
Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.
If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.
Kind Regards,
Deborah
Ja inderdaad: we zitten weer gelijk een paar weken verder.
Ter uwer info: deze cd's gisteren besteld bij bol.com en vandaag binnen gekregen (per cd zo'n 2 tot 3 euro meer: dat moet dan maar).
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:22 uur
Hé bekende mails, die heb ik ook.
The Editors en Crowded House verzet naar 27 juli. Dat wordt me toch ook te gortig en ik heb ook maar een cancelation request ingediend.
The Editors en Crowded House verzet naar 27 juli. Dat wordt me toch ook te gortig en ik heb ook maar een cancelation request ingediend.
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:39 uur
Ja dit valt op he: in 2 dagen tijd al weer een verschuiving: dit gaat niet goed.
Ik denk dat ze een hoop van dit soort mails ontvangen nu.
Mijn partner reageerde vrij nuchter en zei: stel dat je je geld niet meer krijgt. Denk dan maar zo: je hebt daar zo veel besteld dat je al genoeg korting op je cd's hebt genoten t.o.v. andere cd-zaken.
Alles wat je terugkrijgt is nu mooi meegenomen.
En het is waar natuurlijk: daarbij zijn er ergere dingen in het leven dan 50 euro kwijt zijn.
Ik denk dat ze een hoop van dit soort mails ontvangen nu.
Mijn partner reageerde vrij nuchter en zei: stel dat je je geld niet meer krijgt. Denk dan maar zo: je hebt daar zo veel besteld dat je al genoeg korting op je cd's hebt genoten t.o.v. andere cd-zaken.
Alles wat je terugkrijgt is nu mooi meegenomen.
En het is waar natuurlijk: daarbij zijn er ergere dingen in het leven dan 50 euro kwijt zijn.
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:43 uur
Ik kreeg ook een mail dat de White Stripes nog niet geleverd kon worden aangezien ze het geld nog niet binnen zouden hebben gekregen. Mijn bank laat echter zien van wel. Ik wacht maar weer af..
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:53 uur
Zoals ik het zo lees is het vaak onduidelijk wanneer je de cd nu eindelijk eens zou krijgen. Dat lijkt mij een niet erg fijne gedachte dat je daar ook continu over in moet zitten, ook al is het dan iets goedkoper bij nieuwe releases. Zou zelf liever voor een alternatieve site gaan, want dit is toch echt een prut methode.
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:56 uur
Het kwam in het verleden ook wel voor hoor dat er een delay was: in het ergste geval dan zo'n 3 weken. Maar als je er dan 4 tegelijk in bestelling had dan gebeurde dat bij slechts eentje of zo. De rest kreeg je altijd een week na release binnen.
En nu ik lees dat iedereen zulke mails krijgt (dat van Hill vind ik nog veel dubieuzer) mogen we echt vrezen dat het daar momenteel goed fout gaat.
En als iedereen ze dan terecht gaat bestoken met mails kunnen ze het helemaal niet meer aan lijkt het wel.
Heel jammer, omdat ik voorheen altijd erg tevreden was en het risico van delay (wat daar wel vaker voorkwam dan elders) op de koop toe nam vanwege de lage prijzen.
En nu ik lees dat iedereen zulke mails krijgt (dat van Hill vind ik nog veel dubieuzer) mogen we echt vrezen dat het daar momenteel goed fout gaat.
En als iedereen ze dan terecht gaat bestoken met mails kunnen ze het helemaal niet meer aan lijkt het wel.
Heel jammer, omdat ik voorheen altijd erg tevreden was en het risico van delay (wat daar wel vaker voorkwam dan elders) op de koop toe nam vanwege de lage prijzen.
0
geplaatst: 17 juli 2007, 20:00 uur
Ja, het zou me niet verbazen als de stekker er eerdaags uitging.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 00:38 uur
Ik kreeg vandaag dit:
Hi,
Thank you for contacting us.
I have now cancelled your order as requested and processed a full refund.
Our sincere apologies for any inconvenience caused. I hope you will consider visiting our site again.
Kind Regards,
Pearl
www.cd-wow.com
Ik heb m'n bankrekening gecheckt, maar heb het nog niet binnen.
Ik neem aan dat dit misschien een dag of 2 kan duren, ofzo....??
In ieder geval... Heeft er al eerder hier iemand een refund ontvangen, en zoja, hoe ging het in z'n werking?
Hi,
Thank you for contacting us.
I have now cancelled your order as requested and processed a full refund.
Our sincere apologies for any inconvenience caused. I hope you will consider visiting our site again.
Kind Regards,
Pearl
www.cd-wow.com
Ik heb m'n bankrekening gecheckt, maar heb het nog niet binnen.
Ik neem aan dat dit misschien een dag of 2 kan duren, ofzo....??
In ieder geval... Heeft er al eerder hier iemand een refund ontvangen, en zoja, hoe ging het in z'n werking?
0
geplaatst: 18 juli 2007, 00:40 uur
HiLL schreef:
Ik kreeg ook een mail dat de White Stripes nog niet geleverd kon worden aangezien ze het geld nog niet binnen zouden hebben gekregen. Mijn bank laat echter zien van wel. Ik wacht maar weer af..
Ojee....

Nou, wat ik hiervan geleerd heb: Ik hou het voorlopig lekker wel bij m'n NLStore of Bolletje, of Amsterdam winkels!

* denotes required fields.