menu

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
aERodynamIC schreef:

Daarbij vind ik het ook raar dat ik op 2 cd's al weer 2 weken wacht (zijn al 3 weken uit inmiddels) en dat je daar geen enkele mail over ontvangt dat er wederom vertraging is (want daar word ik ook niet goed van: het is dat ze goedkoop zijn....).

Ik heb een aantal weken een grote bestelling gedaan en daarvan 3 cd's nog niet ontvangen. Inderdaad vreemd dat ze niet even een mailtje sturen.

aERodynamIC schreef:
Ik heb als behoorlijk grote klant zo'n mail niet ontvangen en ik wist ook niets van die brand.
Wel triest en smakeloos om dan met kortingen te gaan strooien ja.

Daarbij vind ik het ook raar dat ik op 2 cd's al weer 2 weken wacht (zijn al 3 weken uit inmiddels) en dat je daar geen enkele mail over ontvangt dat er wederom vertraging is (want daar word ik ook niet goed van: het is dat ze goedkoop zijn....).

Hoe cru het misschien ook klinkt; ik kan er niet mee zitten hoor. Ik heb mooi een cdtje van ver onder de kostprijs . Het idee achter de korting is misschien wat ''ver'' gezocht, maar ik kan er mee leven.

Ondertussen is dit alweer twee weken geleden en ik heb tot op heden ook mijn cd nog niet binnengekregen. Het vervelende is altijd dat je er zelf achteraan moet gaan en dat ze niet zelf een initiatief nemen om te vertellen dat je cd niet op voorraad is. Voor de rest is de klantenservice als je een mailtje hebt gestuurd, wel weer erg goed en vriendelijk. Maar dat mag dan ook wel. Ik zal nog even een dikke week moeten wachten gezien mijn cd de 22ste zal worden verzonden. Daarbij nog de ruim 5 dagen durende levertijd... Ik zal nog wat geduld moeten uitoefenen.

Alles is al gezegd. Cd wow is een prima site om cds voor weinig te bestellen. De levering kan op zich laten wachten. Drie tot vier weken is geen uitzondering. Als je een mailtje stuurt naar de klantenservice dan krijg je de meest vriendelijke mailtjes die je je maar kunt voorstellen. Ik las hierboven dat het warenhuis van cd wow is afgebrand. Zou kunnen, ik zie dat de de nieuwe cd van Editors niet meer aanbieden. Balen, zij boden hem aan voor 11,99.

Bieden de cd van de Editors niet meer aan??? Heb hem net eergister besteld, hoop niet dat dat heel lang wachten wordt !!

Nieuwe cd's (en special editions) kun je het beste bij CDWOW.nl kopen.
NLStore is ook goedkoop, vooral met box sets.
Bol.com en CDWOW hebben vaak wel leuke acties.

Maar niets is leuker dan lekker erop uit gaan in Amsterdam en kijken wat er allemaal te vinden is voor een schappelijk prijsje!

mkrake schreef:
Bieden de cd van de Editors niet meer aan??? Heb hem net eergister besteld, hoop niet dat dat heel lang wachten wordt !!

Hij stond er vrijdag weer op idd. Ik heb hem gelijk besteld, nu maar hopen dat het gaat lukken

Nog steeds wacht ik op 4 cd's die net uit zijn (White Stripes, Sattellite Party, Chemical Brothers en Marc Almond).
Op die van Marc Almond wacht ik zelfs al meer dan een maand, terwijl die overal in de winkels ligt.
Ik moet cd-wow zelf mails sturen hoe het nu zit en telkens krijg ik van die standaard geprogrammeerde antwoorden en vervolgens gebeurt er niks.
Heeft iemand momenteel dezelfde ervaring? Is er iets mis daar waardoor je je spullen niet krijgt?

aERodynamIC schreef:
Nog steeds wacht ik op 4 cd's die net uit zijn (White Stripes, Sattellite Party, Chemical Brothers en Marc Almond).
Op die van Marc Almond wacht ik zelfs al meer dan een maand, terwijl die overal in de winkels ligt.
Ik moet cd-wow zelf mails sturen hoe het nu zit en telkens krijg ik van die standaard geprogrammeerde antwoorden en vervolgens gebeurt er niks.
Heeft iemand momenteel dezelfde ervaring? Is er iets mis daar waardoor je je spullen niet krijgt?

Mijn (beperkte) ervaring met wow is wel positief. Zo ver ik me herinner duurde het wel vrij lang.
Mijn voorkeur gaat uit naar bol en blah, maar wow is het goedkoopst voor nieuwe producten.

Ik bestel er al heel lang en ik weet wat ik kan verwachten (toch vrij vaak duurt het lang voor je je cd's ontvangt).
Maar nu maken ze het wel heel erg bont en is mijn vraag aan anderen of die daar op dit moment ook mee te kampen hebben.
Ik hoef dus niet te weten wat een algemene ervaring is

Ik heb 2 juli de nieuwe cd's van the Editors en Crowded House besteld. Alleen een bevestigingsmail ontvangen. Bij de ordertracking kan ik niets vinden, maar dat geldt ook voor oudere orders. Het lijkt me nog iets te vroeg om een mailtje te sturen. Eerst eens kijken wat er morgen binnenkomt.

Voor je ordertracking moet je kijken bij cd-wow.com en niet bij cd-wow.nl (kwam ik een tijd geleden ook achter)

Thanks.

Allebei staan ze op Pending Despatch. Dus er is nog niets gebeurd.

aERodynamIC schreef:
Maar nu maken ze het wel heel erg bont en is mijn vraag aan anderen of die daar op dit moment ook mee te kampen hebben.

Ja, ik heb al meer dan een maand Era Vulgaris in bestelling staan. Ze hebben wel netjes tussendoor per e-mail laten weten dat ze een "order delay" hebben voor deze plaat omdat hij bij hun niet meer op voorraad op was, maar het nou geen cd waar je lastig aan komt lijkt me.

Inmiddels weer een week verder en nog geen enkele beweging aan de kant van cd-wow. Het vervelende is ook nog eens dat sommige cd's zeer goedkoop verkrijgbaar zijn bij bol.com en dan de volgende dag al bezorgd worden. M.a.w. makkelijke cd's om aan te komen ook voor cd-wow lijkt me.
Het ziet er gewoon naar uit dat er wat aan de hand is daar. Iemand (nog steeds) dezelfde ervaringen? Of juist geen enkel probleem (en dan praat ik niet over vroegere bestellingen)?
Waar je voorheen na 2 uur al een mail terug kreeg moet ik nu gewoon bedelen om antwoord: ook dat is uiteraard vreemd te noemen. Misschien heeft iemand hier meer info.

Nog steeds de cd niet ontvangen, en er wordt ook niet op mijn mail gereageerd. Dit is de laatste keer dat ik bij cd-wow heb besteld.

Heb er al heel lang niks meer besteld dus ik heb persoonlijk geen ervaring met hun schijnbaar lange levertijden van de laatste tijd, maar ik zag onlangs op een dvd-forum wel wat ongeruste berichten voorbij komen.
http://thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=479565

Omayyad
aERodynamIC schreef:
Inmiddels weer een week verder en nog geen enkele beweging aan de kant van cd-wow. Het vervelende is ook nog eens dat sommige cd's zeer goedkoop verkrijgbaar zijn bij bol.com en dan de volgende dag al bezorgd worden. M.a.w. makkelijke cd's om aan te komen ook voor cd-wow lijkt me.
Het ziet er gewoon naar uit dat er wat aan de hand is daar. Iemand (nog steeds) dezelfde ervaringen? Of juist geen enkel probleem (en dan praat ik niet over vroegere bestellingen)?
Waar je voorheen na 2 uur al een mail terug kreeg moet ik nu gewoon bedelen om antwoord: ook dat is uiteraard vreemd te noemen. Misschien heeft iemand hier meer info.

Ik heb ze onlangs gemaild over een cd van Labradford en heb binnen een dag antwoord gekregen. Ik moet daar wel aan toevoegen dat ik nooit bij .nl iets bestel.

Nou, dat is lekker dan!

Ik heb gelijk nadat ik dit las maar een mail gestuurd want ik wil m'n geld terug.
Ik heb geen zin in dit soort vage praktijken, dus laat ze hun best maar doen!

itchy schreef:
Nog steeds de cd niet ontvangen, en er wordt ook niet op mijn mail gereageerd. Dit is de laatste keer dat ik bij cd-wow heb besteld.

Ik ook. Alleen twijfel ik om te cancelen want dan loop ik het risico om van die fijne vouchers te krijgen waar ik niet op zit te wachten.
En die standaard mails ben ik nu ook kotsbeu: zeg gewoon waar het op staat. Wel blij te lezen dat jij het herkent, maar niet fijn natuurlijk want dan is er blijkbaar wat loos. En net zo belachelijk dat ze die cd niet kunnen leveren als die van mij............ zijn nu niet bepaald moeilijk te verkrijgen cd's en ze staan heel hoog in hun top 20. Knap hoor als je niks verstuurd!

bubbachups schreef:
Heb er al heel lang niks meer besteld dus ik heb persoonlijk geen ervaring met hun schijnbaar lange levertijden van de laatste tijd, maar ik zag onlangs op een dvd-forum wel wat ongeruste berichten voorbij komen.
http://thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=479565

Ja die las ik ook al

titan (crew)
Over het algemeen ben ik (nog steeds) tevreden over cd-wow, maar ik ben nu al bijna 3 maanden aan het wachten op de laatste cd van The young gods. Ik heb tot nu toe elke keer een mailtje gekregen over uitstel van verzending, maar op een mail van mij van woensdag j.l. heb ik nog geen reactie gehad .

Voila: ik begin mijn conclusies te trekken nu....... dit is niet best (zeker ook omdat ze nauwelijks nog reageren en als ze het doen dan krijg je zo'n voorgeprogrammeerd mailtje waarin ze zeggen blij te zijn met je geduld: ammehoela). Ik denk dat ik dit weekend de boel toch maar cancel en dan zie ik wel waar het schip gaat stranden (waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
Het was in elk geval mijn laatste bestelling, dan maar 2 of 3 euro meer betalen bij andere bedrijven.

aERodynamIC schreef:
(waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).
Het was in elk geval mijn laatste bestelling, dan maar 2 of 3 euro meer betalen bij andere bedrijven.

Gewoon doorzeuren en nog een keer een mailtje sturen als je nog iets wilde toevoegen. Op die manier worden ze je waarschijnlijk snel beu en daarbuiten heb je recht op je geld. Gewoon op je strepen blijven staan.

Toch zie ik mezelf nog niet CDWOW uit m'n bookmarks kicken...
Toch even de kat uit de bomen kijken want over een maand of 3 kan de situatie wel geheel anders zijn, dat het dan weer aantrekkelijker is, want die prijzen spreken toch wel aan.

En mocht je tegen die tijd (als die uiteraard komt) je geld niet hebben teruggekregen dan bestel je gewoon wat anders voor hetzelfde geld, lijkt mij.

Omayyad
aERodynamIC schreef:
Voila: ik begin mijn conclusies te trekken nu....... dit is niet best (zeker ook omdat ze nauwelijks nog reageren en als ze het doen dan krijg je zo'n voorgeprogrammeerd mailtje waarin ze zeggen blij te zijn met je geduld: ammehoela). Ik denk dat ik dit weekend de boel toch maar cancel en dan zie ik wel waar het schip gaat stranden (waarschijnlijk ben ik 4 keer die 12 euro kwijt).

Ik bestel al heel wat jaartjes bij cd-wow (UK, USA en/of HK) en ik heb eigenlijk geen enkele klacht betreffende het leveren van cd's en dvd's. Eén keer was er iets niet aangekomen, maar na een mailtje hebben ze meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook recente bestellingen zijn allemaal binnen een redelijk termijn binnengekomen, en ik ben zeer tevreden over de helpdesk (reactie binnen een dag).

Omayyad schreef:
(quote)

Ik bestel al heel wat jaartjes bij cd-wow (UK, USA en/of HK) en ik heb eigenlijk geen enkele klacht betreffende het leveren van cd's en dvd's. Eén keer was er iets niet aangekomen, maar na een mailtje hebben ze meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Ook recente bestellingen zijn allemaal binnen een redelijk termijn binnengekomen, en ik ben zeer tevreden over de helpdesk (reactie binnen een dag).

Wat versta je onder 'recent'?

De huidige problemen lijken allemaal de laatste 2 maanden te hebben plaatsgevonden.

Als ik betaal voor een item dat op een site staat neem ik aan dat het item te krijgen is en meteen verstuurd kan worden. Als dat niet het geval is vind ik dat een grove fout.

Omayyad
kaztor schreef:
Wat versta je onder 'recent'?

De huidige problemen lijken allemaal de laatste 2 maanden te hebben plaatsgevonden.

Mei 2007 en twee weken geleden contact gehad met de helpdesk naar aanleiding van een bestelling en binnen een dag antwoord.

Exact kaztor: dat is ook mijn probleem en het gaat inderdaad om de laatste 2 maanden.
Twee maanden wachten op een cd van Marc Almond die zelfs bij de FRS ligt. White Stripes niet kunnen leveren, Chemical Brothers niet en ik lees dus ook Queens of the Stone Age niet. Dat begint verdacht te worden nietwaar?! En telkens zelf mails moeten sturen met de vraag waar het blijft en telkens een nieuwe datum noemen (hap snap) dat klopt niet. Vroeger had je ook veel sneller antwoord, nu moet je dagen wachten. Ze hebben het telkens niet op voorraad en dat is natuurlijk vette bullshit en al helemaal als we al praten over 6 weken!!!!
En met die standaard antwoorden ontwijken ze mijn werkelijke vragen en dat vind ik slecht.
Wel jammer hoor, want ik was altijd zeer te spreken over ze en nu zijn ze in mij een klant kwijt.

Nouja... Ik zie het allemaal wel.

Het wachten is op het geld dat ik terug wil krijgen.
En krijgen zal ik het.

Tenminste, als ze niet voor duizenden mensen hun naam te grabbel willen gooien, that is......

Lijkt me toch niet.

Ja, als ik al deze verhalen hoor krijg ik inderdaad steeds meer bedenkingen bij deze online winkel. Maar ik kan me niet zozeer vinden in de commentaren, gezien ik nooit zo lang heb moeten wachten op een album. Ik bestel dan ook vast niet zoveel als de eerder gesproken gebruikers. Ik bestel meestal albums die ik echt heel graag wil hebben via andere online winkels - bol.com vooral, waar ik klant aan huis ben geworden - of ik ga gewoon langs bij FRS of Van Leest. Ik kan niet twee weken wachten op een album die ik heel graag wil hebben. Daarnaast wil ik ook wel eens albums hebben die niet overal te verkrijgen zijn. Ook dan kan je bij Bol.com goed terecht. Ook een punt is dat als je een wat commercieler album koopt bij Bol.com deze vaak al iets goedkoper is dan normaal en dan is het verschil al kleiner met Cd-Wow. Ik kocht bijvoorbeeld laatst de nieuwe Maroon 5 bij bol.com voor maar 17 euro, een paar euro minder dan bij CD-Wow. Daar bestel ik het niet voor bij CD-Wow. Eigenlijk bestel ik alleen bij cd-wow als het echt veel goedkoper is, of af en toe als ik een kortingsvoucher krijg (ja, ik weet het ik ben er gevoelig voor). Zo kocht ik een aantal maanden geleden de deluxe versie van Release The Stars. Normaal 35,- (wat veeel te duur is voor zo'n cd) en bij cd-wow 24,-. Daar wil ik graag een paar weken voor wachten hoor! Dus albums die ik echt wil hebben koop ik niet bij CD wow.

Standaard zijn de nieuwe commerciëlere albums van wow €11,99 ik vind dat nogal een verschil.

Vandaag weer zo'n standaardmailtje ontvangen:

Hello

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 16/07/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.

From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.

Kind regards

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.