menu

Mijn Updates +
Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
De mijne ook vandaag (hoezo toevallig?!):

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: We Are The Night by CHEMICAL BROTHERS

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 23/07/2007.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.

From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards

CD WOW! Customer Service

en

Hello

We are writing to you regarding your order for: Icky Thump by WHITE STRIPES

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 16/07/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.

From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.

Kind regards

CD WOW! Customer Service

En zo heb ik er al eerder gehad (en daar moest ik dan zelf voor mailen) en ik vrees dat ik er zo nog veel ga krijgen.......

Over mijn andere 2 bestellingen praten ze niet eens

itchy schreef:
Vandaag weer zo'n standaardmailtje ontvangen:

Hello

We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 16/07/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.

Kind regards

Jaja, ook weer hetzelfde gekregen voor QOTSA's Era Vulgaris.

Nou, ik heb 'm inmiddels bij Bol.com besteld.

In de tussentijd zal ik ze 'ns suf mailen over de refund zolang ik geen passende reacties krijg.

Ik zag vandaag dat er nog niks verstuurd is. Ook nog steeds geen reactie op een mail van mij. Daarom alle 4 mijn bestellingen geannuleerd en de cd's ergens anders in bestelling gezet.
Nu maar hopen dat het geld netjes teruggestort gaat worden. Voor mij is cd-wow einde verhaal.

aERodynamIC schreef:
Ik zag vandaag dat er nog niks verstuurd is. Ook nog steeds geen reactie op een mail van mij. Daarom alle 4 mijn bestellingen geannuleerd en de cd's ergens anders in bestelling gezet.
Nu maar hopen dat het geld netjes teruggestort gaat worden. Voor mij is cd-wow einde verhaal.

Dat kan ik me voorstellen, met vier cd's, hopelijk is hun administratie op orde. Ik wacht die ene van mij nog even af maar de volgende bestelling kunnen ze in hun *beep* douwen.

Xel
ook standaardmailtje ontvangen. Ik wacht al een tijdje op Easy Tiger van Ryan Adams.
Pffffff, dit is dus de laatste keer dat ik via cd-wow bestel.

Echt een cd waar ik naar uit keek.

Cancellen?

Ik heb gecancelled. Mochten ze het toch sturen (zogenaamd niet in de gaten) dan krijgen ze het terug en mogen ze alsnog terug betalen.
Krijg ik geen mail op mijn afzegging dan stuur ik weer een mail en daarna nog een enzovoort. Net als kaztor dus.
Uiteraard een hoop gedoe, maar ik bestel er toch niet meer (en geloof me: ik heb er echt heel veel besteld de afgelopen jaren).
Ik hoop dat het net als in het verleden ten tijde van de goede service ook nu netjes en snel afgehandeld gaat worden, alhoewel ik nu het ergste vrees.

itchy schreef:
Vandaag weer zo'n standaardmailtje ontvangen:

Hello

We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE

Kind regards

En vandaag deze:

Hello,

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 27/07/2007

Kind regards

Moeten die dingen van Samoa komen ofzo?

Voor de liefhebbers van de cd-wow soap: geen bevestiging gekregen van mijn gecancelde cd's maar wel weer een mail.

Hi

Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching your orders.

Unfortunately, we have experienced a delay in receiving "WHITE STRIPES - Icky Thump", "PERRY FARRELL'S SATELLITE PARTY ", "MARC ALMOND" and "CHEMICAL BROTHERS " from our suppliers and we are currently expecting them to be dispatched on the 27/07/07

Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.

Kind Regards,

Deborah
CD WOW! Customer Services

Ja inderdaad: we zitten weer gelijk een paar weken verder.

Ter uwer info: deze cd's gisteren besteld bij bol.com en vandaag binnen gekregen (per cd zo'n 2 tot 3 euro meer: dat moet dan maar).

Hé bekende mails, die heb ik ook.

The Editors en Crowded House verzet naar 27 juli. Dat wordt me toch ook te gortig en ik heb ook maar een cancelation request ingediend.

Ja dit valt op he: in 2 dagen tijd al weer een verschuiving: dit gaat niet goed.
Ik denk dat ze een hoop van dit soort mails ontvangen nu.

Mijn partner reageerde vrij nuchter en zei: stel dat je je geld niet meer krijgt. Denk dan maar zo: je hebt daar zo veel besteld dat je al genoeg korting op je cd's hebt genoten t.o.v. andere cd-zaken.
Alles wat je terugkrijgt is nu mooi meegenomen.

En het is waar natuurlijk: daarbij zijn er ergere dingen in het leven dan 50 euro kwijt zijn.

Ik kreeg ook een mail dat de White Stripes nog niet geleverd kon worden aangezien ze het geld nog niet binnen zouden hebben gekregen. Mijn bank laat echter zien van wel. Ik wacht maar weer af..

neo (crew)
Zoals ik het zo lees is het vaak onduidelijk wanneer je de cd nu eindelijk eens zou krijgen. Dat lijkt mij een niet erg fijne gedachte dat je daar ook continu over in moet zitten, ook al is het dan iets goedkoper bij nieuwe releases. Zou zelf liever voor een alternatieve site gaan, want dit is toch echt een prut methode.

Het kwam in het verleden ook wel voor hoor dat er een delay was: in het ergste geval dan zo'n 3 weken. Maar als je er dan 4 tegelijk in bestelling had dan gebeurde dat bij slechts eentje of zo. De rest kreeg je altijd een week na release binnen.
En nu ik lees dat iedereen zulke mails krijgt (dat van Hill vind ik nog veel dubieuzer) mogen we echt vrezen dat het daar momenteel goed fout gaat.
En als iedereen ze dan terecht gaat bestoken met mails kunnen ze het helemaal niet meer aan lijkt het wel.

Heel jammer, omdat ik voorheen altijd erg tevreden was en het risico van delay (wat daar wel vaker voorkwam dan elders) op de koop toe nam vanwege de lage prijzen.

Ja, het zou me niet verbazen als de stekker er eerdaags uitging.

Ik kreeg vandaag dit:

Hi,

Thank you for contacting us.

I have now cancelled your order as requested and processed a full refund.

Our sincere apologies for any inconvenience caused. I hope you will consider visiting our site again.

Kind Regards,

Pearl

CD WOW! Customer Services

www.cd-wow.com

Ik heb m'n bankrekening gecheckt, maar heb het nog niet binnen.
Ik neem aan dat dit misschien een dag of 2 kan duren, ofzo....??

In ieder geval... Heeft er al eerder hier iemand een refund ontvangen, en zoja, hoe ging het in z'n werking?

HiLL schreef:
Ik kreeg ook een mail dat de White Stripes nog niet geleverd kon worden aangezien ze het geld nog niet binnen zouden hebben gekregen. Mijn bank laat echter zien van wel. Ik wacht maar weer af..

Ojee....

Nou, wat ik hiervan geleerd heb: Ik hou het voorlopig lekker wel bij m'n NLStore of Bolletje, of Amsterdam winkels!

Ik heb ooit geld terug gekregen voor een dvd: dat werd teruggestort op mijn credicard-rekening. Daar krijg ik maar eens in de zoveel tijd een afschrift van dus het is altijd wat lastig checken.
Ze hebben het dus wel netjes afgehandeld kaztor.

Ja, maar ik heb geen creditcard en heb nog niets teruggestort gezien op m'n bankrekening...

Met dat soort dingen gewoon een paar dagen geduld hebben. De mail is duidelijk en als ik afga op het verleden moet het dan ook wel goed komen.

Je hebt gelijk, vandaag heb ik mn geld terug gekregen!

Met dat soort dingen ben ik toch wel voorzichtig, hoor.

Ik heb daarentegen nog steeds geen reactie ontvangen over mijn gecancelde items (laat staan geld terug gekregen)

Vandaag heb ik een mailtje ontvangen dat de order is gecancelled en dat het geld zal worden teruggestort. Het zal waarschijnlijk wel goedkomen.

Tribal Gathering schreef:
Vandaag heb ik een mailtje ontvangen dat de order is gecancelled en dat het geld zal worden teruggestort. Het zal waarschijnlijk wel goedkomen.

Same here.................

Wie heeft er nog meer mail gehad over Rock CD's aanbiedingen?De prijzen van goedkopere cd's zijn iets de hoogte in gegaan en die van nieuwe iets omlaag.
Het begint erop te lijken dat de wanhoop toeslaat daar....
Op mijn steun hoeven ze voorlopig niet te rekenen als ik geen mail krijg waarin staat dat alles in orde is.

Weer een nieuwe mail dat de bestelling (Interpol en Editors) is uitgesteld, nieuwe datum is 03-08-07. Gaat lekker zo!!

En ook gewoon steeds hetzelfde verhaaltje blijven sturen

Hello

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 3/08/2007

Kind regards

Hi Bart,

Thank you for contacting us.

I have now cancelled the item as requested and processed a full refund.

Sorry for any inconvenience caused to you on this occasion. I sincerely
hope you will consider visiting our site again.

Kind Regards

Craig
www.cd-wow.com

Xel
order gecancelled..... Ik zou graag m'n Easy Tiger voordat ik op vakantie ga ontvangen.... Eind augustus.

Baal er van.....

itchy schreef:
En ook gewoon steeds hetzelfde verhaaltje blijven sturen

Hello

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 3/08/2007

Kind regards

Ach, ik zou 'm gewoon cancellen en bij Bol bestellen of NLStore. Heb ik ook gedaan. Binnen een dag of 2 was ie er, en als je snel bent de volgende dag al!

Ik heb het echt gehad met CDWOW.
Ik stuurde een paar dagen terug een berichtje waarin ik vroeg of alles al goed was, en ik kreeg een of ander vaag, ontwijkend antwoord:

Hi,

Pleased to have been able to assist you!
We value your custom and I look forward to assisting you again in the nearfuture.

Kind Regards

Adam

hmmm. Ik heb 20 juni 3 cd's besteld. Twee daarvan (Duke special en Delays (what's in a name ) zijn binnen een paar dagen verstuurd, op de Editors is het echter, net als anderen hier, wachten.

De combinatie van een brand en de rechtszaak die ze verloren hebben vanwege grijze import in Engeland zullen het allemaal geen goed hebbe gedaan.

Ik twijfel nog voor het cancellen van mijn bestelling. Het gaat opzich maar om 12 euro en wanneer iedereen dat doet wordt de kans groter dat ze over de kop gaan. Ik heb voorlopig nog wel even geduld, hopelijk lossen de problemen zich vanzelf op.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.