The Killers - Hot Fuss (2004)

Label: Island

1. Jenny Was a Friend of Mine (4:04)
  2. Mr. Brightside (3:42)
  3. Smile Like You Mean It (3:54)
  4. Somebody Told Me (3:17)
  5. All These Things That I've Done (5:01)
  6. Andy, You're a Star (3:14)
  7. On Top (4:18)
  8. Change Your Mind (3:12)
  9. Believe Me Natalie (5:05)
  10. Midnight Show (4:03)
  11. Everything Will Be Allright (5:44)
  12. Glamorous Indie Rock & Roll * (4:16)
  13. The Ballad of Michael Valentine * (3:49)
  14. Under the Gun * (2:33)
avatar van Demon.
De eerste vijf tracks zijn erg goed en catchy, daarna zijn het alleen maar skippers tot #12 en die staat waarschijnlijk niet eens op elke versie van dit album. Mr. Brightside en Somebody Told Me zijn de bangers.

avatar van Edwynn
Leuk album met goede pakkende songs. Goede sfeer ook. Niet te blij, ook niet te treurig. De jaren 80 zijn niet ver weg en dat is ook een pre wat mij betreft. Ik mis wat echte uitdaging maar voor zo onder het wegwerken van de administratie hapt het goed weg.

avatar van tbouwh
Aardig album, met enkele aanstekelijke nummers, met name in het 1e gedeelte ( tm On Top ).
Zang van Flowers vind ik niet altijd even boeiend, en sommige nummers doen me helemaal niets, maar over de breedte vind ik het toch een vermakelijk album. Mist een topnummer als Human, maar kwalitatief vind ik deze plaat wel ietsje beter dan Day & Age. 3,5*

avatar van Funky Bookie
Aangeschaft vanwege de opgeklopte verhalen.
Voor mij wordt het niet helemaal waargemaakt.
Ik vind het een aardig album, maar zeker geen topper.
Na de "hits"merk ik dat het album voor mij een beetje voortkabbelt.

Super!! En Mr. Brightside is voor mij het beste rocknummer ooit.

avatar van JelmerHolwerda
ludo666 schreef:
Super!! En Mr. Brightside is voor mij het beste rocknummer ooit.

Wat een geweldige track is dat inderdaad!

avatar van Obscure Thing
Typisch een album waar de balans totaal zoek is, uitmuntende eerste helft met knaller na knaller en dan zakt het ver weg.