Bruce Springsteen - Working on a Dream (2009)

Rock / Country
Label: Columbia

1. Outlaw Pete (8:01)
  2. My Lucky Day (4:01)
  3. Working on a Dream (3:30)
  4. Queen of the Supermarket (4:39)
  5. What Love Can Do (2:57)
  6. This Life (4:30)
  7. Good Eye (3:01)
  8. Tomorrow Never Knows (2:14)
  9. Life Itself (4:00)
  10. Kingdom of Days (4:02)
  11. Surprise, Surprise (3:24)
  12. The Last Carnival (3:30)
  13. The Wrestler (3:51)
  14. A Night with the Jersey Devil * (3:47)

avatar van Roel-
Kan niet wachten

Afgaande op wat ik tot nu gehoord heb, gaat dit een enorme knaller worden.

avatar van PinkEclipse
Ad Brouwers schreef:
Afgaande op wat ik tot nu gehoord heb, gaat dit een enorme knaller worden.

Waar heb je wat gehoord???

'K ben zeer benieuwd.

avatar van Thuurke
Lelijke nikszeggende hoes.

Gekkenhuis
Inderdaad een dramatische hoes. Met dat maantje doet het me denken aan Sinterklaas.

avatar van Thuurke
Mij aan de teletubbies.

avatar van ArthurDZ
Ach, het is maar een hoes, het gaat om de muziek!

En daarbij, de laatste hoes waar Bruce mooi op stond was Tunnel of Love, ik ben die lelijke hoezen al gewend

avatar van devel-hunt
De lelijkste Bruce Springsteen hoes ooit. Lijkt een beetje op de hoes van de CD 'Starpeace' van Yoko Ono. Hoop dat de muziek beter is.

Vast wel

avatar van John Frusciante
Ik ga deze zeker halen , ben benieuwd.

avatar van Tha)Sven
Lelijke hoes ja, maar Magic had dat ook, dus het kan nog goed komen

Bluenote

Bluenote schreef:

O ja? Waar dan?

avatar van frankieman
Bluenote schreef:
Super album heb hem net gehoord!!

Is het album nu al uitgelekt?

Zo ja waar heb je 'm gevonden

Gregson
Il vond 'Magic' ook een sterke plaat, ben dus erg benieuwd naar deze. De titelsong klonk in ieder geval al sterk. Ik wil ook wel weten waar hij te vinden is

avatar van ArthurDZ
Bluenote laat ons in spanning zo te zien...

Gregson
Inderdaad. Ik word met de seconder nieuwsgieriger naar dit album. Aan een kant denk ik: zo snel al een nieuw album, kan dat wel goed zijn. Aan de andere kant: heeft Bruce ooit een slechte plaat gemaakt? Mijn inziens niet in ieder geval.

avatar van ArthurDZ
@Gregson: tussen Devils And Dust en Magic zat ook maar ongeveer 2 jaar...

Gregson
Ja dat is ook zo. Ik heb er alle vertrouwen in.

avatar van frankieman
@ Arthur

Inderdaad en daar zat ook nog de Seeger Session tussen.

Gekkenhuis
Helaas vind ik Devils & Dust en Magic juist zijn wat mindere albums. Maar de nummers die ik ken van deze plaat bevallen me absoluut.

avatar van wvv89
2 stemmen, is hij al te beluisteren???

avatar van CharlieWatts
Ik kan het nog nergens vinden.. dus het is (nog) niet uitgelekt.

avatar van LittleBox
Bij mijn weten is het ook niet gelekt. De stemmen kunnen dus nergens op gebaseerd zijn behalve dan de paar nummers die zijn uitgebracht. Dat lijkt me onvoldoende voor een stem. Moderator, misschien de stemmen verwijderen?

avatar van ArthurDZ
Waarom staat het album dan in je rotatielijst, Littlebox?

Voor de 4 nummers die al vrijgegeven zijn?

Life itself en My Lucky Day zijn volledig te beluisteren via amazon.com of via youtube maar dat is volgens mij al oud nieuws. My Lucky Day weet niet echt mijn aandacht te grijpen en klinkt niet echt overtuigend. Life Itself vind ik echter een erg mooi nummer. Mooie tekst en melodie een ander geluid dan dat ik gewend ben van Springsteen. Ik wacht met ongeduld op de volledige release.

ArthurDZ schreef:
Waarom staat het album dan in je rotatielijst, Littlebox?

Voor de 4 nummers die al vrijgegeven zijn?

Pardon, dat was vanwege de gelijknamige single. Maar dat klopt dan niet. Rotatielijst wordt aangepast.

Betekent dit weer een tour met the E street band (a)
Hoop het, in de ArenA was vorige keer helemaal geweldig!

Titelsong van de film the Wrestler, zoals de track ook heet is onwaarschijnlijk mooi. Naast Working On A Dream en A Lucky Day heb ik verder nog niets gehoord, maar hij is al besteld. De deluxe uitvoering met 40 minuten "making of" in de studio. Deze cd wordt zóóó goed