Guns N' Roses - Appetite for Destruction (1987)

Label: Geffen

1. Welcome to the Jungle (4:32)
  2. It's So Easy (3:21)
  3. Nightrain (4:26)
  4. Out Ta Get Me (4:20)
  5. Mr. Brownstone (3:46)
  6. Paradise City (6:45)
  7. My Michelle (3:38)
  8. Think About You (3:49)
  9. Sweet Child O' Mine (5:54)
  10. You're Crazy (3:16)
  11. Anything Goes (3:25)
  12. Rocket Queen (6:14)
gaucho schreef:

Wel behoorlijk aan de prijs helaas: ik zie 'm zo snel aangeboden worden tussen de 33 en 40 euro. Nog even wachten...

Hier is 'ie te krijgen voor wat minder:
Appetite For Destruction (2LP 180g Audiophile Ltd. Vinyl Edition) [Vinyl LP] - Guns N' Roses: Amazon.de: Musik
APPETITE FOR DESTRUCTION (LIMITED AUDIOPHILE VINYL), GUNS N' ROSES, LP | PlatoMania (ook in de winkels)

lennon schreef:

Ben benieuwd naar de meningen over de bonus cd? Iemand die al gehoord?

Ik heb de 3 bonus cd's van de Super Deluxe editie gehoord. Vooral de moeite waard zijn cd 3 & 4 met the 1986 Sound City Session N' More, met name de tweede helft van cd 3 en geheel cd 4. CD 4 begint met 9 heerlijke rock n' roll nummers, daarna volgt een ruwe piano versie van November Rain die ik erg mooi vind, gevolgd door een setje akoestische versies. Op de 3 cd's staan ook b-sides, ep's, live songs, een paar onbekende songs en covers, zoals een sterke 'Heartbreak Hotel'...

Ik zou echter nooit de boxset kopen vanwege de belachelijke prijs voor 4 cd's, een blu-ray, boek en wat prullaria.

west schreef:
Vandaag uit en binnen de 'First Ever Album Remaster from Original Analog Tapes'. Dit op 2 LP's voor het beste geluid en dat krijg je. Het is echt fantastisch om dit geweldige album nu zo te kunnen horen. Als je ook maar iets geeft om deze plaat, dan moet je de 2018 vinyl versie hebben. Overigens ook nog eens heel mooi artwork.

Vandaag ook binnen gehad, en ik kan niks anders dan dit beamen, Fantastisch geluid, zeker vergeleken met de originele LP. En dat artwork, mooi. Veel aandacht aan besteed! Blij dat ik m toch heb gekocht.

Ik heb de 2 cd ook gekocht,maar cd 2 valt me vies tegen eerlijk gezegd.

De sound city sessions hebben niet het beste geluid, terwijl het wel interessante opnames zijn en de live opnames die daarop volgen zijn nog belabberder.

Deze had ik beter kunnen laten liggen.

avatar van Edwynn
Ja het moet allemaal niet te rudimentair worden natuurlijk.

Edwynn schreef:
Ja het moet allemaal niet te rudimentair worden natuurlijk.

Het is juist interessant, maar dit lijkt een bij elkaar geraapt zooitje..